MBASTUDIES.RO

Compară Programe de MBA în Management turistic Europa 2019/2020

Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.

Există mai mult de patru mii de organizații de învățământ superior din Europa, de la instituții de cercetare care duc la universități mici, de predare-concentrat. Europa în sine nu este la fel de mult diferit de alte continente, ajungând de la Cercul Polar la coasta Africii.

Caută Programe de MBA în Management turistic Europa 2019/2020

2 Rezultate din Management turistic, Europa Filter

MBA în Managementul Turismului și Ospitalității

Schiller International University - Florida, Heidelberg, Madrid, Paris
Campus Online La zi Septembrie 2020 Spania Madrid Statele Unite ale Americii Tampa + 2 mai mult

Începeți-vă viitorul în Managementul Ospitalității și Turismului Internațional. Programul nostru internațional de ospitalitate și managementul turismului MBA oferă locații ideale pentru studenți și profesioniști în domeniile afacerilor, managementului hotelier / restaurantului, turismului sau domeniilor conexe care doresc să obțină un grad avansat de afaceri.

MBA în timpul liber

EU Business School
Campus La zi Part time 1 - 2 ani Ianuarie 2020 Spania Barcelona Elveţia Geneva Montreux Germania Munchen + 6 mai mult

Turismul este industria cu cea mai rapidă creștere în lumea afacerilor de astăzi, iar companiile continuă să solicite managerilor calificați din mediul academic să le ofere un avantaj competitiv în acest sector extrem de competitiv și înfloritor. Acest mare exploră teoriile avansate, practicile și modelele de afaceri care alcătuiesc domeniul turismului și al timpului liber. Concentrându-se pe dezvoltarea competențelor executive și a gândirii strategice, acest program va oferi competențele cheie necesare în industrie în timp ce dezvoltă o înțelegere a studenților cu privire la nevoile de management internaționale și interculturale.