MBASTUDIES

Caută Programe MBA în Management de marketing De învăţare la distanţă în America de Nord 2020

Obținerea unui masterat în administrarea afacerilor (MBA) este realizată prin îndeplinirea cerințelor unui program postuniversitar la o școală de afaceri. Multe școli oferă opțiuni de studiu full time, part time sau online pentru obținerea unei diplome în managementul afacerilor.

Studiile de marketing management îi pot învăța pe studenți cum să devină manageri eficienți de marketing. La un astfel de program pot fi acoperite mai multe subiecte care includ crearea imaginii de brand, tehnici de conducere, analiza pieței produsului, cercetare de consum și diferite tipuri de strategii de marketing.

Învățământul la distanță este o metodă de a oferi educație pentru studenții care nu sunt prezenți fizic în campus. Diferite studii au arătat că programele de învățământ la distanță poate fi la fel de eficient și eficace ca programele de clasă convenționale, uneori, chiar mai bine!

Statele Unite ale Americii se află pe continentul America de Nord. Aceasta este a treia cea mai mare țară de mărime în lume. Ea are o istorie relativ scurtă în comparație cu alte națiuni din lume, are unul din lume cele mai mari economii s, și are una din lume 's populațiile cele mai diverse.

Contactează Școli Cele Mai Bune Programe de MBA în Management de marketing De învăţare la distanţă în America de Nord 2020

2 Rezultate din Management de marketing, America de Nord, De învăţare la distanţă Filter

MBA în Managementul Marketingului

Exeed School of Business and Finance
MBA
Sept 2020
Engleză
Campus
Online

Un an de MBA (Master of Business Administration) în Marketing Management este un program cuprinzător conceput pentru profesioniștii de marketing care așteaptă cu nerăbdare să ...

Citeste mai mult

Master of Business Administration

American Tech and Management University
MBA
Sept 2020
<
Online şi campus combinate
<
La zi
<
Part time
<
12 luni
Engleză
Online & Campus Combinate
Campus
Online

Programul ATMU Accelerat al MBA vizează depășirea decalajului dintre cunoștințele teoretice și aplicarea strategică, cu accent pe învățarea reciprocă și implementarea la fața ...

Citeste mai mult