$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe MBA în Management de marketing Part time în Emiratele Arabe Unite 2022/2023

Obținerea unui masterat în administrarea afacerilor (MBA) este realizată prin îndeplinirea cerințelor unui program postuniversitar la o școală de afaceri. Multe școli oferă opțiuni de studiu full time, part time sau online pentru obținerea unei diplome în managementul afacerilor.Programele de marketing management le permit studenților să exploreze în profunzime gestionarea echipelor… Citeste mai mult

Obținerea unui masterat în administrarea afacerilor (MBA) este realizată prin îndeplinirea cerințelor unui program postuniversitar la o școală de afaceri. Multe școli oferă opțiuni de studiu full time, part time sau online pentru obținerea unei diplome în managementul afacerilor.

Programele de marketing management le permit studenților să exploreze în profunzime gestionarea echipelor de marketing, a resurselor și a activităților. Studenții pot învăța abilități valoroase de comunicare și conducere în timp ce studiază materii precum strategii de marketing, analiză de marketing și luarea deciziilor de consum.

Emiratele Arabe Unite este o federație din șapte emirate în partea de est a Peninsulei Arabe, la intrarea în Golful Persic. O mare parte a forței de muncă în Emiratele Arabe Unite sunt expatriați străini -, prin urmare, al țării 's machiaj populației fiind atât de diversă, cu cetățenii Emiratelor Arabe Unite fiind o minoritate în propria lor țară.

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Emiratele Arabe Unite
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Swiss School of Management Dubai
Dubai, Emiratele Arabe Unite

Acest curs conferă și explorează rolul cercetării de marketing în efortul general de marketing, procesul de cercetare și cele mai comune abordări / tehnici utilizate. Elevii e ... +

Acest curs conferă și explorează rolul cercetării de marketing în efortul general de marketing, procesul de cercetare și cele mai comune abordări / tehnici utilizate. Elevii explorează nevoile de informații ale specialiștilor în marketing, dezvoltă procesul de cercetare și discută despre tehnicile de eșantionare și metodele de colectare a datelor primare; discutați și evaluați diferite forme de noi media și determinați utilizările, beneficiile și dezavantajele acestora, înțelegeți importanța cunoașterii clare și „perfecte” despre ideea sau produsul și identitatea dvs. -
MBA
Frecvență redusă
Engleză
Campus