Programe MBA în Managementul Modei

Compară 6 Programe MBA în Managementul Modei

Un MBA este un Master of Business Administration. Este următorul pas în educația dvs. după ce ați absolvit o diplomă de licență. Este de obicei nevoie de aproximativ doi ani de studiu cu normă întreagă pentru a fi finalizat, dar multe programe de studiu sunt structurate cu jumătate de normă pentru a vă permite să lucrați în timp ce vă urmați gradul.

Ce este un MBA în Managementul modei? Lumea modei este o parte a creativității și a unei afaceri. Fața de management a acestei industrii necesită o înțelegere aprofundată a ambelor părți. Obținerea unui MBA în managementul modei vă va oferi probabil instrumentele necesare pentru a gestiona cumpărarea și vânzarea în lumea modei, precum și cele necesare pentru a gestiona dinamica organizațională, comunicare, vânzări și servicii virtuale, textile și multe altele.

Beneficiile unui astfel de program sunt susceptibile de a vă ajuta atât în ​​cariera, cât și în viața de zi cu zi. S-ar putea să constatați că învățați abilități cum ar fi managementul mărcii, organizarea și bugetarea.

Un MBA în Managementul de moda va varia în cost, cu factori cum ar fi locație și școală care afectează cheltuielile totale. Școala aleasă de dvs. vă poate oferi mai multe detalii despre costul programului, astfel încât să ajungeți la biroul său de buget.

Carierele de modă acoperă un spectru larg. S-ar putea să alegeți să lucrați direct pentru un brand de modă ca director de departament, ajutându-vă să-i gestionați impactul și influența asupra industriei. Alternativ, ați putea alege să lucrați ca scriitor sau editor pentru o publicație care acoperă industria, cum ar fi o revistă sau un site dedicat modă. Există, de asemenea, poziții în industriile conexe, cum ar fi textilele și comerțul cu amănuntul, în calitate de manager de marketing sau de operațiuni. Profesorii și profesioniștii în formare reprezintă o componentă esențială a lumii modei și puteți găsi că gradul dvs. vă deschide aceste porți.

Școlile din întreaga lume își fac studiile MBA în Managementul Modei, atât în ​​campus, cât și online. Căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii la alegere, completând formularul de plumb.

Citește Mai Mult

MBA online

Nottingham Trent University Online
Online Cu jumătate de normă 2.5 anii May 2019 Regatul Unit UK Online

Printr-un accent de leadership, mentoring unu la unu și învățare experiențială, acest 100% Online MBA este adaptat la individ pentru a oferi tot ce ai nevoie pentru a ține cariera la noi înălțimi. Personalizați-vă MBA-ul online cu o specializare în analiza datelor. [+]

Un MBA care funcționează pentru dvs.

Printr-un accent de leadership, mentoring unu la unu și învățare experiențială, acest 100% Online MBA este adaptat la individ pentru a oferi tot ce ai nevoie pentru a ține cariera la noi înălțimi.

Personalizați-vă MBA-ul online cu o specializare în analiza datelor.

MBA on-line de la Nottingham Business School vă va oferi toată experiența de care aveți nevoie pentru a avea un impact semnificativ în lumea afacerilor, fără a trebui să pui piciorul în campus. Nottingham Business School este acreditată de AACSB și EQUIS. Mai puțin de 1% din școlile de afaceri din întreaga lume au atât acreditare EQUIS, cât și AACSB, confirmând standardele riguroase și inovatoare ale predării și cercetării noastre și echilibrul pe care l-am lovit în mod consecvent între calitatea academică și relevanța profesională.... [-]


MBA Fashion Business

IFA Paris
Campus Cu normă întreagă 15 luni September 2019 China Shanghai Turcia Istanbul Franţa Paris + 4 mai mult

IFA Paris MBA Fashion Business permite studenților să urmeze o educație postuniversitară predată integral în limba engleză în Paris, Shanghai și / sau Istanbul. Acest program unic permite studenților să-și dezvolte abilitățile de carieră și să înțeleagă pe deplin oportunitățile și provocările de a conduce o afacere de modă astăzi. De asemenea, le oferă posibilitatea de a experimenta capitala modei mondiale, Paris. MBA este un program multidisciplinar de moda de afaceri care se referă la marketing, merchandising, de cumpărare, de vânzare cu amănuntul, de distribuție, precum și alte module de moda legate de afaceri. În timpul programului, elevii vor avea ocazia să lucreze la proiecte sponsorizate de industrie în cooperare cu branduri internaționale, să participe la evenimente de modă și să viziteze magazine de top branduri, precum și studiouri de design. [+]

IFA Paris MBA CERTIFICAT DE FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES)

DURATA: Program de 15 luni în limba englezăCampusuri: Paris, Shanghai, IstanbulFORMAT: Paris sau Istanbul / Paris sau Shanghai / Paris / BangkokINTRAREA NOUĂ: septembrie 2019CREDITE ECTS: 120TAXUL DE APLICARE: 150 €TAXA DE DISCIPLINE: € 14,800LIMITATĂ LA 25 de elevi pe clasă

"O viziune completă de 360 ​​de grade asupra afacerilor de modă"

INTRODUCERE

În timpul spectacolului de pista 2011, Miuccia Prada a declarat că "Moda este o limbă instantanee". Într-o epocă de digitizare masivă în care indivizii au comunicări indirecte prin intermediul unui ecran, este liniștitor psihologic să creadă că construirea stilului oglindește reprezentarea sa ca individ. Cu toate acestea, ca orice altă limbă, Moda are o multitudine de nuanțe și fațete care fac ca orice citire și interpretare să fie mult mai complexă.... [-]


Industria modei mba

Mod'Art International Paris
Campus Cu normă întreagă 15 luni September 2018 Franţa Paris Italia Milan + 2 mai mult

Alegerea programului de excelență MBA în "Moda Industrie" este de a oferi posibilitatea de a se integra, la nivel internațional, o poziție de lider în modă [+]

MBA alege excelență "Fashion Industry" este de a oferi posibilitatea de a integra o poziție de răspundere de gestionare a modei. Rezultatul unui parteneriat între Mod'Art și Universitatea din Perpignan și modul de întreprindere foarte mare. MBA "industria modei", crește și se adâncește cunoașterea fiecărui elev prin:

întreită:

- A construi o imagine de ansamblu a diferitelor funcții disponibile în cadrul industriei modei pentru a construi punți între dezvoltare, producție, comercializare și administrare / management.

- Train participeants în tehnicile de management și metode ale unei industrii complexe.... [-]


MBA în Management de moda si antreprenoriat

LIM College
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 18 - 27 luni September 2018 Statele Unite ale Americii New York + 1 mai mult

Cu concentrații în Management Fashion și spirit antreprenorial, educația puteți câștiga de la LIM College MBA te învață să examineze modul în care conceptele menționate mai sus și teorii se aplică la activitatea de moda. De asemenea, veți obține un fel de cunoaștere bazate pe larg, care pot fi aplicate în orice context de afaceri. [+]

Master of Business Administration (MBA) program de grad LIM College este unic și vă va educa în concepte avansate și teorii de management, leadership și antreprenoriat. Și este bine realizat în New York City - capitala modei din lume.

Cu concentrații Managementul de moda și spirit antreprenorial, Educația puteți câștiga de la LIM College MBA te învață pentru a examina modul în care conceptele și teoriile menționate mai sus se aplică la afaceri de moda. De asemenea, veți obține un fel de cunoaștere bazate pe larg, care pot fi aplicate în orice context de afaceri.

Cuprinzătoare, la nivel mondial și de ultimă oră, LIM Colegiul MBA este un program de 51 de credit personalizat de tine și un consilier pentru a integra experienta ta cu aspirațiile tale. ... [-]


Mba - expertiza de moda

IMF Business School Portugal
Online Cu jumătate de normă 720 ore Înscriere Deschisă Portugalia Portugal Online

MBA permite să dobândească competențe în: analiza bazele managementului strategic studierea fundațiilor sale, ceea ce face analiza mediului de piață, pentru a permite studentului la formularea, punerea în aplicare și monitorizarea unei strategii de management de succes; să evalueze caracterul adecvat al unei strategii de afaceri, analiza planului de marketing, care se bazează, în scopul de a lua decizii cu privire la canalele de marketing cele mai potrivite, asigurându-se astfel rezultatele dorite pentru compania dumneavoastră; dobândi cunoștințele necesare pentru conducerea și gestionarea diferitelor domenii și departamente care să permită buna funcționare a unei societăți, care domină orientările sale fundamentale. [+]

MBA permite să dobândească competențe în: analiza bazele managementului strategic studierea fundațiilor sale, ceea ce face analiza mediului de piață, pentru a permite studentului la formularea, punerea în aplicare și monitorizarea unei strategii de management de succes; să evalueze caracterul adecvat al unei strategii de afaceri, analiza planului de marketing, care se bazează, în scopul de a lua decizii cu privire la canalele de marketing cele mai potrivite, asigurându-se astfel rezultatele dorite pentru compania dumneavoastră; dobândi cunoștințele necesare pentru conducerea și gestionarea diferitelor domenii și departamente care să permită buna funcționare a unei societăți, care domină orientările sale fundamentale.... [-]


MBA specializat în management și marketing de lux si de moda

ESLSCA Business School
Campus Cu normă întreagă October 2018 Franţa Paris

MBA ESLSCA Management și marketing de lux si de moda este cunoscut acum, după 13 ani de existență și recunoscut ca fiind unul dintre cele mai bune mijloace de intrare în astfel de activități. Acesta își propune să ofere studenților, dincolo de bogăția de cunoștințe și de analiză a acestor sectoare în instrumentele economice, arta și cultura, abilitățile considerate esențiale pentru orice persoană care are sau care dorește să aibă o activitate de management profesionist în aceste zone, indiferent de funcția: manager, manager de produs, manager de cumpărare, manager de operatiuni, retail manager, director de visual merchandising, director de comunicare, managerul de evenimente, director de formare de vânzare cu amănuntul. [+]

Le MBA ESLSCA Management și Marketing de lux și moda Astăzi, după 13 ani de existență cunoscută și recunoscută ca fiind una dintre cele mai bune mijloace de intrare în astfel de activități.

Acesta își propune să ofere studenților, dincolo de bogăția de cunoștințe și de analiză a acestor sectoare în instrumentele economice, arta și cultura, abilitățile considerate esențiale pentru orice persoană care are sau care dorește să aibă o activitate de management profesionist în aceste zone, indiferent de funcția: manager, manager de produs, manager de cumpărare, manager de operatiuni, retail manager, director de visual merchandising, director de comunicare, managerul de evenimente, director de formare de vânzare cu amănuntul.... [-]



    HT