Programe MBA în Marketing și Vânzări

Compară 10 Programe MBA în Marketing și Vânzări

Marketing și Vânzări

De marketing și vânzări sunt două domenii strâns legate de faptul ca, atunci cand sunt combinate corect, poate ajuta o afacere domina industria. Intelegerea comportamentului consumatorului și de orientare în mod eficient și închiderea vânzare este cheia unei afaceri de succes ". În mod similar, studenții care castiga o diplomă de master în acest domeniu să devină un candidat competitiv într-un domeniu plin avant.

Deci, ceea ce este un MBA in Marketing si Vanzari? Este un grad care hones abilitățile unui elev atunci când vine vorba de strategie și principiile de afaceri de bază. Oamenii care iau cursuri de la acest nivel a obține o șansă de a se arunca cu capul adânc în probleme de marketing si de a invata despre cele mai recente aplicații și tehnologii utilizate în domeniul. După finalizarea, absolvenții au dobândit abilități de a pune în aplicare de marketing creativ și să crească numărul lor de vânzare.

Există multe beneficii pentru a câștiga o diplomă de master, cum ar fi te face mai vandabil pentru locuri de muncă râvnit. În plus, elevii ajunge să crească capacitățile lor, participarea la cursuri, cum ar fi de raportare financiară, inovație, etică, operațiuni și analiza datelor.

În funcție de instituție un student dorește să participe, costul de a câștiga un MBA in vanzari si marketing pot varia. Pentru cei cu un buget cu o dorinta de a continua educația lor și de a afla mai multe despre "Ce este un MBA in Marketing si Vanzari?" Căutarea mai multor instituții și compararea programelor și de stabilire a prețurilor este o idee bună.

Odată ce un student câștigă un master în marketing și vânzări, există o serie de oportunități de carieră disponibile. Unii oameni merg pe la funcții de conducere și de execuție, precum și unele câștig de know-how-ul pentru a lansa propria afacere.Alții se bucură de lucru pentru companiile de marketing internaționale în management de brand, accentuata de vânzări și relații publice.

 

Prin programele Masterstudies, există opțiuni pentru atât pe-campus și de învățare on-line. Cursuri on-line a oferi studenților cu flexibilitatea de a lucra în jurul valorii de muncă și programe de ocupat. În plus, acesta oferă studenților acces la cursuri, atunci când acestea nu pot trăi suficient de aproape pentru a participa la o instituție, cu un program de calificare. Învățarea bazată pe Internet este o modalitate foarte bună de a câștiga un MBA în vânzări și marketing și de a spori cariera ta. Caută pentru programul de mai jos și să contactați direct biroul de admitere al școlii de alegerea ta prin completarea formularului de plumb.

Citește Mai Mult

Profesionale Mba De Marketing Si Vanzari

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Campus Cu jumătate de normă 18 luni October 2017 Austria Viena

Firmele care fac o diferență în piețele lor au reușit modalități de a lăsa în mod eficient de marketing și vânzări își unesc forțele pentru a servi clienții lor și de a le incanta. Programul nostru de ultimă oră permite participanților să consolideze cunoștințele și abilitățile lor de a stăpâni provocările de marketing și pentru a profita de avantajele prin excelență de vânzări. Professional MBA Marketing & Sales oferă participanților cu cele mai recente expertiza aplicabile imediat și instrumentele-cheie pentru a le permite să planifice și să pună în aplicare un marketing eficient și pentru a obține beneficii reale în ceea ce privește creșterea vânzărilor. [+]

Marketing și vânzări își unesc forțele

Firmele care fac o diferență în piețele lor au reușit modalități de a lăsa în mod eficient de marketing și vânzări își unesc forțele pentru a servi clienții lor și de a le incanta. Programul nostru de MBA de ultimă oră permite participanților să consolideze cunoștințele și abilitățile lor de a stăpâni provocările de marketing și pentru a profita de avantajele prin excelență de vânzări.

Expertiza aplicabilă imediat & instrumente - cheie Professional MBA Marketing & Sales oferă participanților cu cele mai recente expertiza aplicabile imediat și instrumentele-cheie pentru a le permite să planifice și să pună în aplicare un marketing eficient și pentru a obține beneficii reale în ceea ce privește creșterea vânzărilor.... [-]


Penn Stat Smal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2018 Statele Unite ale Americii University Park

Concentrația de marketing Penn State Smeal oferă un set de cursuri concepute pentru a vă îmbunătăți cunoștințele despre comportamentul consumatorilor, dezvoltarea mărcii și echitatea, cadre pentru management strategic și comunicații, precum și tehnologii care îmbunătățesc funcțiile și procesele de marketing. [+]

Penn State Smeal MBA - Marketing Concentrația de marketing Penn State Smeal oferă un set de cursuri concepute pentru a vă îmbunătăți cunoștințele despre comportamentul consumatorilor, dezvoltarea mărcii și echitatea, cadre pentru management strategic și comunicații, precum și tehnologii care îmbunătățesc funcțiile și procesele de marketing. Cursuri de marketing Dezvoltarea și gestionarea de noi produse: Identificați oportunitatea de afaceri, înțelegeți potențialele nevoi ale clienților și dezvoltați un nou produs de la concept la prototip virtual. Comportamentul consumatorilor: obțineți cunoștințe despre teorii și concepte din psihologie, sociologie, economie și alte discipline care sunt utile în înțelegerea și marketingul către consumatori. Managementul mărcii: Examinați și înțelegeți procesul de construire, proiectare, măsurare și menținere a echității mărcii. Facultatea de Marketing Membrii facultății Smeal Marketing sunt bine respectați în domeniu, iar departamentul în sine este în mod constant clasat printre primele 10 țări din lume în ceea ce privește productivitatea cercetării, potrivit Universității din Texas la Dallas Research Rankings. Smeal Marketing facultate care predau în programul de MBA includ: Ralph Oliva: Director de marketing pe termen lung la Texas Instruments și fost director executiv al Institutului pentru Studiul Piețelor de Afaceri. Meg Meloy: Fost membru al facultății la Cornell, cu cercetări care explorează modul în care dispozițiile influențează comportamentul consumatorilor. Wayne DeSarbo: consultant în marketing pentru firme precum Pfizer, Merck și Motorola, cu experiență în domenii precum poziționarea, alegerea consumatorului și segmentarea pieței. IN FOCUS: INSTITUTUL PENTRU STUDIUL PIEȚELOR DE AFACERI ISBM este un centru de cercetare cu sediul la Penn State, care oferă... [-]

Mba în Marketing Strategic și De Vânzare Cu Amănuntul

Grupo Tiradentes
Campus Cu normă întreagă 429 ore March 2018 Brazilia Aracaju

Cadrele didactice cu experiență teoretică și practică în marketing strategic și specificul cu amănuntul; Studii Cazuri de succes cu organizații mici, mijlocii și; Infrastructura compatibilă cu cerința standard a publicului nostru țintă; experiența practică și prezența unor specialiști invitați în unele module. [+]

Masterate de Administrarea Afacerilor în Marketing și Vânzări. Curs diferentiala Cadrele didactice cu experiență teoretică și practică în marketing strategic și specificul de vânzare cu amănuntul; Studii Cazuri de succes cu organizații mici, mijlocii și; Infrastructura compatibilă cu cerința standard a publicului nostru țintă; experiența practică și prezența unor specialiști invitați în unele module. OBIECTIVE Printre obiectivele principale ale MBA, putem evidenția: Pentru a furniza cunoștințele necesare în practica direcționată către planificarea, dezvoltarea și controlul activităților legate de marketing de vânzare cu amănuntul. Mai multă putere Elevii cu instrumente tehnice și de a stabili parametrii necesari pentru a aborda problemele unice la temele centrale ale Marketing Strategic. o atenție specială directă a tehnicilor de vânzare și promoții efectuate de piețe competitive și de înaltă performanță. TARGET Profesioniștii care lucrează în comerțul cu amănuntul sau doresc să își dezvolte abilitățile de marketing menite. METODOLOGIE Cursul va fi dezvoltat prin diferite tehnici de predare / învățare, în scopul de a permite participarea activă studenților la construirea de cunoștințe. Profesorul furnizează materiale școală de monitorizare. Vor fi utilizate, în funcție de natura și caracterul adecvat al fiecărei discipline, diverse metode, cum ar fi studii de caz, jocuri și simulări, conferințe, cursuri, seminarii, studii, dirijate de grup de lucru, cursuri practice în laboratoare, dezbateri și schimburi experimente. [-]

Mba De Introducere Pe Piață De Lux

ISC Paris Business School
Campus Cu normă întreagă 12 - 16 luni October 2017 Franţa Paris

Obiectivul nostru este de a produce lideri de-condus succes. ISC Paris și partenerii săi au combinat o echipa de facultate de neegalat, cu datele de conectare academice: practicienii maturate în domeniul modei și de lux alternează cu cadre universitare de nivel înalt. La sfârșitul programului, participanții vor fi capabili să analizeze mediul lor și ia provocărilor legate demonstrând în același timp abilitățile manageriale deosebite și cunoștințe interdisciplinare pentru a reuși în afaceri de lux extrem de exigente. În spatele imaginilor lucioase de spectacole de moda si campanii publicitare, industria de lux trebuie să facă față provocărilor globalizării și pentru a face față intereselor financiare substanțiale în joc. În același timp, de afaceri de lux trebuie să inoveze în mod constant în același timp păstrarea moștenirii de brand. Într-un mediu atât de dinamic și provocator, companiile caută manageri care prezintă atât calități creative cât și pragmatice și care se pot uni în medii internaționale. ISC Paris Business School și partenerii săi combina facultatea lor de înaltă calificare și sediile lor pentru ai primi studenții internaționali la un program situat în Paris, a predat în întregime în limba engleză. [+]

CERINȚE Acest program ADMITERE este pentru: Studenții care au absolvit un program universitar trei-cinci an, în Franța (Bac + 3 - Bac + 5 sau mai mare), sau profesioniști la mijlocul carierei echivalente ale altor țări LOCURI DE MUNCA & JOB La domiciliu sau în străinătate: Brand Manager, Product Manager, manageri de zonă din amănuntul sau cu ridicata, responsabil de Dezvoltare și Marketing Proiecte Internaționale MBA în Marketing Lux are ca scop formarea directori viitoare multiculturale remarcabile, capabile să echilibreze abilități creative, înțelepciune academică și excelență managerială pentru a aborda problemele cu care se confruntă companiile din industria de lux globalizată. Astfel, vom insista pe educarea managerilor restante printr-o combinație de cursuri teoretice de nivel înalt, conferințe de experți profesionale și de învățare profesională dedicat. Participanții vor prospera pe munca grea, cu un ritm de proiect agitat într-un mediu de învățare exigent și palpitant pentru a deveni pe deplin operațional și satisface nevoile de moda si de lux companiilor la sfârșitul programului. Pentru că am valoare de dezvoltare personală, studenții vor beneficia, de asemenea, de la unul dintre cele mai bune competențe și expertiză aduse împreună printr-o afacere și o școală de modă, prin sprijin pentru dezvoltare profesională și individualizată follow-up. Punctele principale lectori profesioniști din sector, intrare practic și o persoană de contact industrie condus. gândire strategică, provocările de marketing și cunoștințe tehnice. Locuri de muncă oportunități în 2 extinderea și industriile inovatoare. branding STRATEGIA DE PRODUSE LUX Antreprenoriatul în moda de lux Strategia de brand de lux Strategie... [-]

Mba: Marketing și Vânzări

EMAS Eurasian Management & Administration School
Campus sau Online Cu jumătate de normă 12 - 18 luni November 2017 Rusia Moscova Nijni Novgorod Rusia Online + 2 mai mult

problemă rezolvabilă Achiziționați un minim de abilități de management 19 de afaceri de dezvoltare profesională, creșterea eficienței personale [+]

Masterate de Administrarea Afacerilor în Marketing și Vânzări. problemă rezolvabilă Achiziția de cel puțin 19 de abilități în managementul afacerilor Dezvoltarea profesională, creșterea eficienței personale În studiu aprofundat al metodelor și tehnicilor de management financiar modern Soluția de rezolvare în mod specific la sarcinile lor individuale datorită formatului de consultanță, creșterea rapidă a veniturilor și a carierei Ce altceva este important de reținut Pentru tine doar cele mai bune: fără restricții, și compromis: practica rusă și standardele de lider de asociații rusești și internaționale de educație de afaceri - un MBA de la EMAS Înălțimea ta ajuta pe cei care au succes deja realizate: Vei fi parte a sistemului de supraveghere a experimentat absolventi de succes antreprenori EMAS Vei primi prețul cel mai corect și rezonabil: Avem cel mai bun pret printre rating de top al școlilor de afaceri din Moscova Ai recupera investiția în termen de 0,5-1,5 ani: Deoarece venitul va crește cu cel puțin 36% pe an. www.mba.su de date independente Vei face parte dintr - o rețea abrupt: Absolvenții noștri sunt oameni de afaceri din Rusia, CSI și departe în străinătate. Ei țin legătura și de a ajuta reciproc Intri într - o comunitate puternică de lideri: Și vei învăța cu șefii de companii diferite, precum și rezolvarea problemelor de afaceri Te întorci înapoi 13% din costul: Vom forma la documentele dvs., și vă va returna banii, potrivit n. 21 Art. 217 și p. 2 linguri. 219 din Codul fiscal Aflați mai ușor și distractiv: O sesiune... [-]

MBA în Managementul Hotelier Internațional, Cu Specializare în Managementul Vânzărilor și Al E-marketingului

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Campus Cu normă întreagă 2 anii February 2018 Elveţia Martigny

Această specializare le permite studenților să identifice și să se adapteze la tendințele actuale, să anticipeze cele noi folosind diferite teme: e-marketing, negocieri și anunțuri promoționale, managementul mass-mediei noi și rețele sociale ... Aplicată nu numai industriei ospitalității, ci și turismului. [+]

MBA în managementul hotelier internațional cu specializare în managementul vânzărilor și e-marketingului • BRUXELLES (BELGIA) În ultimii zece ani, schimbările în noile tehnologii au afectat obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor, precum și modul în care acestea văd brandurile. Domeniile de ospitalitate și turism nu fac excepție de la această regulă, iar managerii hotelurilor și turismului trebuie să analizeze strategiile lor de marketing, obiectivele de marcă și distribuția produselor și serviciilor lor prin noile medii de astăzi. Această specializare le permite studenților să identifice și să se adapteze la tendințele actuale, să anticipeze cele noi folosind diferite teme: e-marketing, negocieri și anunțuri promoționale, managementul mass-mediei noi și rețele sociale ... Aplicată nu numai industriei ospitalității, ci și turismului. Directeur d'Hôtellerie internationale Nivelul I înregistrat la RNCP prin ordin ministerial Total credite: 120 ECTS (European Credit Transfer System) Durata studiilor: 2 ani Cerințele de admitere În Belgia: Certificatele de finalizare a studiilor + 3 studii suplimentare ** ** Elevii fără cunoștințe anterioare în domeniul ospitalității trebuie să ia cursul profesional de 3 luni la Vatel Engleză Proficiency: TOEFL 580 (90 IBT) sau IELTS 6.0 (academice) + eseu personal de o pagină sau o scrisoare de intenție scrise în limba engleză SCOP: Dobândirea analitic și metode de luare a deciziilor, precum și experiența practică managerială. Dezvoltarea o minte deschisă stabilite de afaceri, în general, cu scopul de a cultiva calitati antreprenoriale, în special în domeniile turismului și industriei ospitalitatii internațional. Procesul programului: Anul MBA 1: Elevii pas cu pas dobândesc metode analitice și... [-]

MBA în Marketing

Ajman University
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 2 - 4 anii September 2018 Emiratele Arabe Unite Ajman + 1 mai mult

Programul de MBA AUST urmărește să îndeplinească standardele de asigurare a calității stabilite de către organizațiile de programe de afaceri de acreditare de clasă mondială, cum ar fi AACSB și Asociația de MBA. [+]

Masterate de Administrarea Afacerilor în Marketing și Vânzări. Prezentare generală Caracteristici distinctive Programul de MBA AUST urmărește să îndeplinească standardele de asigurare a calității stabilite de către organizațiile de programe de afaceri de acreditare de clasă mondială, cum ar fi AACSB și Asociația de MBA. Obiectivele programului Pentru a pregăti studenții în aspectele teoretice și aplicative ale funcțiilor de afaceri de bază, cum ar fi contabilitate, marketing, finanțe, sisteme de informare și de gestionare a operațiunilor. Pentru a pregăti studenții în detaliu într-una dintre specializările zona de subiect, cum ar fi Marketing, Management Financiar și Managementul Resurselor Umane. Pentru a se asigura, cu ajutorul oferind curs și studii de caz, că elevii comunica în mod eficient și să ofere capacitatea de conducere, precum și abilități de team-building. Pentru a pregăti studenții pentru a gestiona problemele etice și diversitatea multiculturală. Pentru a dota studenții cu tehnici și instrumente strategice pentru a recunoaste, intelege si analiza diferitele dimensiuni ale mediului de afaceri. Pentru a promova cercetarea științifică pentru a găsi soluții pentru problemele de business din viața reală pentru beneficiul mediului academic, organizațiilor de afaceri, comunitate și națiune. Curriculum Cursuri de bază (21 credite) Managementul 471004 Operațiuni 471005 Business Metode de cercetare 471006 International Business 472002 Contabilitate financiară 472003 Corporate Finance Managementul 473001 Marketing Managementul 474001 Resurselor Umane Opțiuni de cale (12 credite) marketing 473002 Serviciul de Marketing 473003 International Marketing 473004 Strategia de marketing (Capstone curs) 473005 Retail Management Managementul 473006 Promovare Capstone Curs (3 ore de credit) 471007 Managementul strategic... [-]

MBA în Marketing

Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business
Campus Cu normă întreagă September 2018 Iordania Amman

Concentrația de introducere pe piață oferă candidaților cu abilitățile și cerințele corespunzătoare necesare pentru a se califica pentru locuri de muncă de marketing. Acest program este ideal pentru candidații care lucrează în acest domeniu, deoarece acestea pot folosi abilitățile nou-dobândite pentru evoluția în roluri de conducere. [+]

Concentrația de introducere pe piață oferă candidaților cu abilitățile și cerințele corespunzătoare necesare pentru a se califica pentru locuri de muncă de marketing. Acest program este ideal pentru candidații care lucrează în acest domeniu, deoarece acestea pot folosi abilitățile nou-dobândite pentru evoluția în roluri de conducere. profesioniști în marketing sunt foarte mult în cerere, și o carieră în marketing poate fi extrem de satisfăcătoare în ceea ce privește satisfacția de locuri de muncă și de compensare monetară. Industrializarea țărilor arabe, împreună cu o creștere extraordinară în activitatea de afaceri, cer ca să nu fie profesioniști pentru a ajuta la produse și servicii de mutare către destinatarii lor sunt destinate. Cerințe de bază - 30 de ore de credit Metodologia de cercetare Sisteme de Management al Informației Contabilitate financiară Gestiune și Contabilitate costuri Finanțe corporative Economie managerială Comportamentul organizațional și Resurse Umane Managementul strategic și politica de afaceri Managementul Operatiunilor Marketing și Sales Management Cursuri de electivă în Marketing - 12 de ore de credit Comportamentul consumatorului De cercetare de marketing SERVICII DE MARKETING Strategia de marketing Admitere TAG-SB impune aceleași politici de admitere și de absolvire pentru întregul său program de absolvent. Admiterea la programul de MBA este deschis oricărui deținător calificat de o diplomă de licență la o universitate recunoscută, indiferent de domeniul majore de licență de studiu. Absolvenți ai universităților în cazul în care înscrierea nu este necesar să nu se califică pentru admitere. Politica de admitere Școala este de a selecta candidații care au cel mai mare... [-]

Maestru De Afaceri: Administrare

Sacred Heart University
Campus Cu normă întreagă September 2018 Statele Unite ale Americii Fairfield

La Sacred Heart University, Master Welch of Business Administration Programul oferă studenților cu perspective multifuncționale, descoperiri la nivel mondial, cunoștințele tactice și abilități practice necesare pentru a naviga provocările complexe de afaceri. [+]

Masterate de Administrarea Afacerilor în Marketing și Vânzări. Master of Business Administration este încă gradul de alegere pentru angajatorii care sunt în căutarea de talente la nivel managerial și de execuție. absolventi de MBA sunt angajați în corporații din întreaga lume, precum și non-profit, agenții guvernamentale, firme de consultanță, și universități. Networking clase a crea o oportunitate de a crea legături puternice cu colegii de clasă, facultate, absolventi, si directori din industrie care vă pot oferi rețeaua globală. Ce câmpuri mă pot aștepta să lucreze în? La Sacred Heart University, Master Welch of Business Administration Programul oferă studenților cu perspective multifuncționale, descoperiri la nivel mondial, cunoștințele tactice și abilități practice necesare pentru a naviga provocările complexe de afaceri. Liderii de afaceri sunt de așteptat să aibă o înțelegere profundă a imaginii de ansamblu. O decizie de marketing poate avea un impact profund asupra funcțiilor de finanțe și vânzări; o decizie financiară poate afecta fiecare aspect al unei afaceri, de la sala de consiliu la podea din fabrică. Curriculum-ul nostru de MBA emulează situații reale de predare pentru a aplica abilități de afaceri care trec multe funcții de afaceri - de la strategie, finanțe și management al operațiunilor, de contabilitate și de marketing. Elevii pot lucra în domenii potențial, inclusiv, dar fără a se limita la: contabilitate finanțe administrare marketing conducere Noi societăți / start-up-uri Managementul Resurselor Umane academia Consultanță Studiile arată că cei mai mulți oameni nu vor avea doar un număr de locuri de muncă, dar va avea mai... [-]

MBA Specialist De Marketing De La Madrid

Madrid School of Marketing
Campus Cu normă întreagă 750 ore April 2018 Spania Madrid

O MBA in Marketing- Face (Madrid) din MSMK, vă pregătește să-și asume responsabilitatea de gestionare funcții și să gestioneze noi scenarii profesionale din perspectiva unui manager în același timp, va consolida profesionale de performanță, încrederea și hotărârea, care va transforma dvs. cariera. [+]

PREZENTARE O MBA in Marketing- Face (Madrid) din MSMK, vă pregătește să-și asume responsabilitatea de gestionare funcții și să gestioneze noi scenarii profesionale din perspectiva unui manager în același timp, va consolida profesionale de performanță, încrederea și hotărârea, care va transforma dvs. cariera. Extrem de specializate în programul de Management și Marketing vă oferă competența și aptitudinile necesare pentru a deveni un lider în același timp, va dezvolta o înțelegere profundă a afacerilor, resurselor umane, management de proiect, finanțe și mai ales strategii și tactici. MBA Specializat in Marketing Face (Madrid), vă permite să dezvolte programul în instalațiile de pe strada Principe de Vergara emblematic în Madrid, permițându-vă să combinați profesia cu antrenamentul extrem de specializate în Management și Marketing Puteți participa la cursuri, seminarii și ateliere de lucru de către vorbitori de prestigiu, va lucra în calitate manageri mici și facultate compus din companii naționale și multinaționale și în cazul în care vor beneficia de un grupuri Durata de viață de muncă. Structura programului 01.DIRECCIÓN GENERALE 1. mediul juridic Mediu juridic al companiei. Drept Comercial. 2. Mediul Economic Mediul economic național. Mediul economic internațional. 3. Direcția strategică Introducere in conceptul de strategie competitiva. Strategii competitive generice. Industria analiza structurală. Strategii de creștere. Corporate Strategy. Strategia de afaceri și structura organizatorică. Analiza lanțului de valori. 4. mediu tehnologic E-Business. Factorul tehnologic. 5. Abilitati de gestionare a Gândire paradigmatic - a învăța să înveți. Comunicarea eficientă. Asertivitatea. Lucrul în echipă. Motivație și management de urgență. Negociere. 02.DIRECCIÓN RESURSE UMANE 1. Planificarea... [-]