Keystone logo

Part time MBA Programe în Marketing digital în Paris, Franţa pentru 2024

Filtre

Filtre

  • MBA
  • Franţa
  • Studii de marketing
  • Marketing
  • Paris
  • Part time
Domenii de studiu
  • Studii de marketing (0)
    • Înapoi la categoria principală
    Locații
    Găsiți mai multe locații
    Tipul de grad
    Durata
    Ritmul de studiu
    Limbă
    Limbă
    Formatul de studiu

    Niciun program nu corespunde criteriilor dvs. de căutare. Vă rugăm să vă rafinați filtrele.

    Clear filters

    Part time MBA Programe în Marketing digital

    Paris este cel mai populat oraș din Franța și capitalul său. Ea are peste 2 milioane de locuitori. Acesta joacă gazdă la importante centre de învățare și de arte din regiunea europeană. Fiind acasă la cel mai mare număr de persoane cu studii superioare, Paris are mai multe universitati de prestigiu din Franța.

    Profesioniștii în marketing digital sunt experți în promovarea brandurilor și a produselor pe mass-media socială, aplicații pe mobil, sms, radio și televiziune digitală și tipuri noi de platforme digitale. Aceștia crează de asemenea și campanii și mesaje de succes concepute în mod specific pentru fiecare tip de canal.

    Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce privește economia, datorită excelent orientate spre rezultate procesul de învățare de învățământ superior. Cele mai multe cursuri de la universitățile sunt oferite în limba franceză. Franța are 60 de public și 100 de universități private.

    Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.

    Învățarea cu fracțiune de normă vă permite să obțineți o diplomă sau o calificare chiar dacă nu puteți merge la școală cu normă întreagă. Se poate învăța în ritmul propriu, acumulând treptat credite care contează pentru calificarea finală.