$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe de MBA în Marketing internațional în Orientul Mijlociu 2022

Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate. În cursuri și programe de marketing internațional, indivizii învață despre modurile în care principiile de mark… Citeste mai mult

Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.

În cursuri și programe de marketing internațional, indivizii învață despre modurile în care principiile de marketing sunt aplicate în mai multe țări. Subiectele pot include strategie de dezvoltare, identificarea de piață, de bună și de servicii de promovare și de marketing diferite medii.

Orientul Mijlociu are o populatie unic diversă umplut cu o multitudine de identități politice, culturale și religioase. În acest cadru, elevii au posibilitatea de a învăța din prima mana despre culturi istorice și imperii cu sediul în regiune.

Vizualizează Programe de MBA în Marketing internațional în Orientul Mijlociu 2022

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
  • Cele mai recente
  • Funcție
International Study Experts
Dubai, Emiratele Arabe Unite

Concentrația de marketing vă va oferi cu competențe de nivel avansat necesare pentru a planifica în mod eficient, dezvolta și implementa tehnici de marketing strategic. Progra ... +

Concentrația de marketing vă va oferi cu competențe de nivel avansat necesare pentru a planifica în mod eficient, dezvolta și implementa tehnici de marketing strategic. Programul analizează modul în care accesul companiilor pe piață și se aplică procese și practici de marketing pentru a obține un avantaj competitiv. Aceasta consideră aspecte cum ar fi comportamentul consumatorilor, segmentarea pieței și loialitatea consumatorilor, și învață teoria și ... -
MBA
Normă întreagă
Engleză
Campus