$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară 2 Programe MBA în Rețele sociale

Un masterat în administrarea afacerilor, cunoscut și ca MBA, este o diplomă postuniversitară oferită celor care au finalizat un program de studii axat pe managementul afacerilor. Câteva dintre temele de studiu sunt: finanțe, contabilitate, resurse umane si alte subiecte legate de afaceri. Termenul "social media" se referă la un număr tot mai mare de platforme online care permit utilizator… Citeste mai mult

Un masterat în administrarea afacerilor, cunoscut și ca MBA, este o diplomă postuniversitară oferită celor care au finalizat un program de studii axat pe managementul afacerilor. Câteva dintre temele de studiu sunt: finanțe, contabilitate, resurse umane si alte subiecte legate de afaceri.

Termenul "social media" se referă la un număr tot mai mare de platforme online care permit utilizatorilor să interacționeze și să comunice unul cu altul practic. Multe întreprinderi se bazează tot pe social media și cadre universitare de social media pentru a le ajuta să înțeleagă de publicitate și de marketing instrumente moderne de zile.

Contactează Direct Școlile - Compară 2 Masterate în în Administrarea Afacerilor în Rețele sociale 2022

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
ISEG Business And Finance School - school of management
Paris, Franţa +6 Mai mult

MBA Marketing digital / comunicare și social media vă permit să profitați de oportunitățile profesiilor oferite de web, social media și, mai general, să înțelegeți evoluțiile ... +

MBA Marketing digital / comunicare și social media vă permit să profitați de oportunitățile profesiilor oferite de web, social media și, mai general, să înțelegeți evoluțiile lumii digitale care influențează strategiile de marcă, identitatea lor și comunicarea lor cu publicul. -
MBA
Normă întreagă
Limba franceza
Campus
 
IKF Institut für Kommunikation & Führung
Lucernă, Elveţia

După cum putem vedea, managementul tradițional al cunoștințelor - condus de Web 2.0 și social media - se îndreaptă spre așa-numita gestionare a rețelei de cunoștințe. Gestiona ... +

După cum putem vedea, managementul tradițional al cunoștințelor - condus de Web 2.0 și social media - se îndreaptă spre așa-numita gestionare a rețelei de cunoștințe. Gestionarea cunoștințelor în rețele, inclusiv a celor care apar în contextul rețelelor sociale, necesită integrarea managementului cunoștințelor tradiționale în domeniile managementului schimbării, managementului resurselor umane, dezvoltării organizaționale, managementului inovației, leadership strategic, IT și marketing. Este nevoie de o viziune holistică care să ia în considerare în mod egal factorii organizaționali, tehnologici și umani. În masteratul nostru, aflați cum să încorporați strategic, să fuzionați și să utilizați managementul cunoștințelor și social media. -
MBA
Germană
Feb 2022
Campus