$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe de MBA în Modă în Asia 2022

Masters of Business Administration (MBA), sunt programe de studii postuniversitare în management, în propria liga. MBA este oferta academică tradițională de educație de management. Universitățile răspund la întrebările adresate de afaceri pentru o calificare precise și profunde pentru viitor și moderne de manageri bazate pe un titlu de standardizat. Acesta este frecvent scurtat ca MBA… Citeste mai mult

Masters of Business Administration (MBA), sunt programe de studii postuniversitare în management, în propria liga. MBA este oferta academică tradițională de educație de management. Universitățile răspund la întrebările adresate de afaceri pentru o calificare precise și profunde pentru viitor și moderne de manageri bazate pe un titlu de standardizat. Acesta este frecvent scurtat ca MBA sau MBA și în opoziție față de Master of Science (MSc), sau de Master of Arts (MA), fără de puncte îndoială un program exclusiv.

Programele de modă pot să îi învețe pe studenți despre diferitele aspecte ale modei și le pot oferi o abordare de designer în crearea de noi accesorii, îmbrăcăminte și încălțăminte. Unele programe se pot concentra pe subiecte precum tehnologia implicată, artă și istoria modei.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Vezi Programe de MBA în Modă în Asia 2022

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Faculty of Business, Hong Kong Polytechnic University
Hung Hom, Hong Kong

Caracteristici speciale Dezvoltarea directorilor generali din 1990; Revizuirea constantă a curriculumului pentru a satisface nevoile actuale și pe termen lung; Dotarea studenț ... +

Caracteristici speciale Dezvoltarea directorilor generali din 1990; Revizuirea constantă a curriculumului pentru a satisface nevoile actuale și pe termen lung; Dotarea studenților cu concepte teoretice și aplicații practice; Permiterea elevilor să facă judecăți critice și decizii în cunoștință de cauză; Pregătirea tinerilor absolvenți și manageri pentru a contribui la organizațiile și industriile lor; Oferirea a trei specialități opționale în aviație, modă și inovație și design; Permițând studenților să finalizeze programul într-un singur an universitar. Curriculum academic Opțiunea implicită este de a studia pentru premiul generic MBA. De asemenea, studenții pot opta pentru absolvirea cu specializare în aviație, modă sau inovație și design după finalizarea opțiunilor de specialitate desemnate. Premiile disponibile sunt: Master în administrarea afacerilor Master în administrarea afacerilor (aviație) Master în Administrarea Afacerilor (Modă) Master în administrarea afacerilor (inovație și proiectare) Subiecte de management de bază Contabilitate pentru manageri Analize de afaceri Etică, responsabilitate și durabilitate Management financiar Mediul Economic Global pentru Management Atelier de orientare MBA Sisteme de Management al Informatiei Politica și strategia de management Gestionarea sistemelor operaționale Managementul marketingului Comportament organizațional și leadership Subiecte elective Toți studenții finalizează un total de 9 credite de electives. Cei care aleg să absolvească o specializare completează 9 credite ale opțiunilor de specialitate necesare. Cei care nu urmează o specializare pot finaliza 9 credite din orice opțiuni de specialitate sau elective generale. Electives de specialitate Aviaţie Managementul activelor aeronavelor Managementul companiei aeriene Managementul și economia aeroporturilor Finanțe aeriene, contabilitate și impozite Studiu de teren în managementul mărfurilor aeriene Modă Comerț cu amănuntul de modă Proiecte independente Tehnologia informației în industria textilă și a îmbrăcămintei Afaceri internaționale în industria modei Design internațional de modă și textile Comerț cu amănuntul și marketing Omni-Channel Asigurarea calității în textile și îmbrăcăminte Inovație și design Branding: de la strategii locale la strategii globale Proiectare și cultură: identitate culturală și autor Contextele viitoare pentru proiectare Globalizare și proiectare Dezvoltare de produse și servicii inovatoare Gestionarea creării valorii Subiecte speciale în designul contemporan I Subiecte speciale în designul contemporan II Elective generale Aplicații ale modelelor de luare a deciziilor Proiect de inovare în afaceri Comerț electronic Antreprenoriat Studiu de teren pentru managementul afacerilor Leadership global în context asiatic Aprovizionare și aprovizionare globale Proiecte independente Management financiar internațional Management International Investiții Raport de investigație MBA Gestionarea inovației Fuziuni si achizitii Negocierea și gestionarea conflictelor Metode de cercetare Managementul riscurilor pentru corporații Six Sigma și tehnici de management al calității Note Structura programului, numele cursurilor și conținutul sunt supuse unei revizuiri și modificări continue. Nu toate subiectele vor fi oferite într-un an dat, în funcție de factori precum disponibilitatea personalului, înscrierea studenților și resursele programului. Pentru o cohortă dată, un orar fără ciocniri va fi aranjat numai pentru disciplinele obligatorii. Și, orarul poate fi modificat fără notificare prealabilă. Studenții care nu urmează o specializare pot selecta până la o opțiune din „Common Pool Electives”. Pentru listele de subiecte, vă rugăm să consultați fb.polyu.edu.hk/study/taught-postgraduate-programmes/common-pool-electives. Programul Master of Business Administration este recunoscut în cadrul calificărilor (QF Nivelul 6). Orar Clasele de materii obligatorii sunt organizate în timpul săptămânii (atât ziua, cât și seara) și în weekend (sâmbăta și duminica, curs de 6,5 ore pe zi). În ceea ce privește subiectele elective, majoritatea sunt oferite în serile săptămânii și câteva dintre ele în weekend. Dincolo de clasă Dezvoltarea conducerii Atelierul de orientare MBA își propune să ofere studenților o orientare către program, precum și o oportunitate de a se familiariza cu colegii lor. În timpul activităților de construire a echipei și mini-prelegerilor, participanții câștigă experiență în management și dezvoltă noi rețele profesionale. Explorare globală „Studiu de teren pentru managementul afacerilor” este un subiect electiv pentru studenți pentru a explora lumea afacerilor globale. Studiu de teren în Emilia-Romagna, Italia Studenții au plecat într-o excursie de studiu în Emilia-Romagna în perioada 5-10 ianuarie 2020 pentru a observa conceptele și practicile de afaceri într-un context străin. Printre afacerile pe care le-au vizitat au fost Ferrari, Pagani, Max Mara, Ferrarini, Acetaia Picci și Fashion Research Italy Foundation. De asemenea, au participat la o prelegere la Universitatea din Modena și Reggio Emilia. Studiu de teren în Dublin, Irlanda În timpul călătoriei la Dublin în perioada 19-24 mai 2019, studenții au vizitat Guinness Enterprise Centre, Trinity College Dublin Business School, Waterfall Farm, Teeling Whisky Distillery, Guinness Storehouse, Institutul Național de Cercetare Bioprocesare și au participat la o sesiune de partajare adresată de fondatori. de la Chasing Returns, Aylien și HealthBeacon la Dublin City University Business School. Admitere Cerințe de intrare O diplomă de licență, o diplomă postuniversitară sau o diplomă postuniversitară în orice domeniu sau o calificare profesională echivalentă; și o experiență de minimum 2 ani în calitate de manager sau profesional; și cunoașterea limbii engleze. Dacă nu sunteți un vorbitor nativ de engleză, iar diploma de licență sau calificarea echivalentă este acordată de instituții în care limba de predare nu este engleză, este de așteptat să îndepliniți cerința minimă a limbii engleze a universității în scopul admiterii. Candidații selectați vor fi invitați la un interviu de selecție în care își demonstrează motivația, maturitatea și capacitatea de a comunica în limba engleză. Modul de studiu Cu normă întreagă Adjudecare Master în administrarea afacerilor Master în administrarea afacerilor (aviație) Master în Administrarea Afacerilor (Modă) Master în administrarea afacerilor (inovație și proiectare) (Premiul de ieșire timpurie: diplomă postuniversitară în administrarea afacerilor (PgD BA)) Studenții vor fi admiși la MBA cu premiul generic. Opțiunea implicită este de a studia pentru premiul generic MBA, completând un total de 39 de credite. O altă opțiune este de a absolvi cu o specializare în aviație, modă sau inovație și design după finalizarea a 39 de credite, inclusiv 9 credite ale opțiunilor de specialitate necesare. Durata normală Un an universitar, inclusiv perioada de vară Taxă (sub rezerva aprobării) Studenți locali 358.800 USD pentru fiecare program (9.200 dolari SUA pe credit pentru 39 de credite) Studenți non-locali 415.350 USD pentru fiecare program (10.650 dolari SUA pe credit pentru 39 de credite) Cerere Cererea pentru intrarea în programul 2022-23 a început. Bursa de studiu Este disponibilă o bursă bazată pe merit. -
MBA
Normă întreagă
Engleză
Sept 2022
Campus
 
IFA Paris
Paris, Franţa +1 Mai mult

IFA Paris MBA Fashion Business permite studenților să urmeze o educație postuniversitară predată integral în limba engleză în Paris, Shanghai și / sau Istanbul. Acest program ... +

IFA Paris MBA Fashion Business permite studenților să urmeze o educație postuniversitară predată integral în limba engleză în Paris, Shanghai și / sau Istanbul. Acest program unic permite studenților să-și dezvolte abilitățile de carieră și să înțeleagă pe deplin oportunitățile și provocările de a conduce o afacere de modă astăzi. De asemenea, le oferă posibilitatea de a experimenta capitala modei mondiale, Paris. MBA este un program multidisciplinar de moda de afaceri care se referă la marketing, merchandising, de cumpărare, de vânzare cu amănuntul, de distribuție, precum și alte module de moda legate de afaceri. În timpul programului, elevii vor avea ocazia să lucreze la proiecte sponsorizate de industrie în cooperare cu branduri internaționale, să participe la evenimente de modă și să viziteze magazine de top branduri, precum și studiouri de design. -
MBA
Normă întreagă
24 luni
Engleză
Online & Campus Combinate
Campus
Online