MBA în Studii de Management în Turcia

Găsește Programe MBA în Studii de Management în Turcia 2018/2019

Studii de Management

Un masterat în administrarea afacerilor (MBA) reprezintă o diplomă profesională oferită celor care studiază managementul afacerilor la o școală de afaceri. Diferite forme de analiză și strategie sunt acoperite, inclusiv operațiuni, marketing, finanțe și contabilitate.

Profesioniștii în afaceri și studenții care urmează un MBA în Management își dezvoltă abilitățile și cunoștințele de care au nevoie pentru roluri superioare de conducere. Multe programe combină cursuri legate de afaceri cu cele de dezvoltare managerială. Studenții învață cum să gestioneze în mod eficient o afacere și o echipă de organizații de diferite dimensiuni.

Universitățile din Turcia furnizează fie doi sau patru ani de învățământ pentru studii universitare, în timp ce programele de studii postuniversitare trecut un minim de doi ani. Există în jur de 820 de instituții de învățământ superior din Turcia, inclusiv 76 de universități cu un numărului de studenți total de peste 1 milion. Calitatea educației în universitățile turcești variază foarte mult, unele de învățământ și facilități pe picior de egalitate cu școlile de renume internațional.

Programe MBA de Top în Studii de Management în Turcia 2018/2019

Citește Mai Mult

MBA Fashion Business

IFA Paris
Campus Cu normă întreagă 15 luni September 2019 Turcia Istanbul

IFA Paris MBA Fashion Business permite studenților să urmeze o educație postuniversitară predată integral în limba engleză în Paris, Shanghai și / sau Istanbul. Acest program unic permite studenților să-și dezvolte abilitățile de carieră și să înțeleagă pe deplin oportunitățile și provocările de a conduce o afacere de modă astăzi. De asemenea, le oferă posibilitatea de a experimenta capitala modei mondiale, Paris. MBA este un program multidisciplinar de moda de afaceri care se referă la marketing, merchandising, de cumpărare, de vânzare cu amănuntul, de distribuție, precum și alte module de moda legate de afaceri. În timpul programului, elevii vor avea ocazia să lucreze la proiecte sponsorizate de industrie în cooperare cu branduri internaționale, să participe la evenimente de modă și să viziteze magazine de top branduri, precum și studiouri de design. [+]

IFA Paris MBA CERTIFICAT DE FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES)

DURATA: Program de 15 luni în limba englezăCampusuri: Paris, Shanghai, IstanbulFORMAT: Paris sau Istanbul / Paris sau Shanghai / Paris / BangkokINTRAREA NOUĂ: septembrie 2019CREDITE ECTS: 120TAXUL DE APLICARE: 150 €TAXA DE DISCIPLINE: € 14,800LIMITATĂ LA 25 de elevi pe clasă

"O viziune completă de 360 ​​de grade asupra afacerilor de modă"

INTRODUCERE

În timpul spectacolului de pista 2011, Miuccia Prada a declarat că "Moda este o limbă instantanee". Într-o epocă de digitizare masivă în care indivizii au comunicări indirecte prin intermediul unui ecran, este liniștitor psihologic să creadă că construirea stilului oglindește reprezentarea sa ca individ. Cu toate acestea, ca orice altă limbă, Moda are o multitudine de nuanțe și fațete care fac ca orice citire și interpretare să fie mult mai complexă.... [-]


MBA de brand de lux de management

IFA Paris
Campus Cu normă întreagă 15 luni September 2019 Turcia Istanbul

IFA Paris "Programul de brand de lux de management este unic în considerare toate dimensiunile de lux dincolo de moda si de afaceri. [+]

IFA Paris MBA CERTIFICAT DE FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES)

DURATA: Program de 15 luni în limba englezăCampusuri: Paris, Shanghai, IstanbulFORMAT: Paris sau Shanghai / Paris / Bangkok sau Istanbul / ParisINTRAREA NOUĂ: septembrie 2019CREDITE ECTS: 120TAXUL DE APLICARE: 150 €DISPOZIȚIE: 15.800 €LIMITATĂ LA 25 de elevi pe clasă

"Explorați luxul dincolo de modă"

INTRODUCERE

Luxul trece printr-un fenomen asemănător cu Big Bang-ul pe care la experimentat universul nostru cu miliarde de ani în urmă. Este în mișcare perpetuă, iar ideile principale care definesc cadrul ei sunt dezmembrate unul câte unul. Este totuși corectă echivalarea luxului cu raritatea atunci când 94% dintre femeile japoneze în vârsta de douăzeci de ani sunt considerate a deține o geantă Louis Vuitton? Ar trebui să presupunem că brandurile de lux utilizează invariabil o strategie de reducere a prețurilor atunci când Hermes a fost forțată să dețină prima vânzare vreodată în Hangzhou China în 2014?... [-]



    HT