Maestru de administrare a afacerilor (MBA) în afaceri internaționale - specializare de marketing

New European College

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Maestru de administrare a afacerilor (MBA) în afaceri internaționale - specializare de marketing

New European College

Master of Business Administration (MBA), a devenit impuls carieră academică, atât pentru antreprenori și lucrătorii corporative. Globalizarea cere absolventi de MBA, cu o educație de afaceri cu adevărat internațional.

Cu MBA nostru în Afaceri Internaționale veți obține abilitățile și instrumentele necesare pentru a fi în măsură să preia poziții provocatoare cu responsabilitate de conducere. Pentru studenții fără studii anterioare în Afaceri MBA este programul perfect pentru a te califica pentru posturi de conducere.

MBA nostru în Afaceri Internaționale se conectează teorie și practică și este predată de către instructori cu experiență semnificativă în profesia lor. Grupuri mici permite o educație foarte interactiv. Pe măsură ce elevii noștri MBA trebuie să aibă o experiență de locuri de muncă pentru a putea sa se inscrie, experiențele individuale și medii de fiecare elev face clase chiar mai placuta. Membrii facultății noastre folosesc elemente de activare, cum ar fi studii de caz, simulari, proiecte și prezentări pentru a oferi fiecare elev o oportunitate de a conecta cu ușurință cunoștințele acumulate cu experientele lor personale.

Unele dintre cursurile curriculum-ului sunt după cum urmează:

Managerială Economie (MECO110) - 150 ore, 5 ECTS

Acest curs oferă o imagine aprofundată în cadrul economic și motivația de decizii economice, în special strategice. În scopul de a permite studenților să analizeze mediul economic și trage concluzii dintr-o perspectivă managerială, cursul este dedicat descrierea și analiza forțelor pieței. Bazat pe faptul că, de luare a deciziilor strategice este comună aspectul a doua parte a cursului.

Corporate Finance (CFIN110) - 150 ore, 5 ECTS

Pe piețele de astăzi de capital turbulente, profesioniști de succes trebuie să fie bine echipate pentru a face față provocărilor din ce în ce mai complexe de luare a deciziilor financiare. De evaluare, subevaluare și strângerea de fonduri sunt destul de complicat la cele mai bune de ori, dar în piețe internaționale de astăzi și trecerea în mod constant economie globală, ele sunt mult mai dificil decât oricând.

Măsurarea performanței și Management (SM120) - 150 ore, 5 ECTS

Măsurarea performanței și managementul performanței sprijini punerea în aplicare a strategiilor pe baza indicatorilor de performanță care abordează aspectele financiare și non-financiare / operaționale. Prin urmare, elevii vor ajunge să cunoască funcția de măsurare a performanței și de management al performanței, ca parte din funcțiile generale de management.

Marketing International (IM140) - 150 ore, 5 ECTS

De marketing internațional, în general, se concentrează pe oportunitățile și amenințările pieței mondiale. Acest lucru înseamnă a recunoaște care pe piață și interdependențe organizaționale sunt relevante pentru comercializarea de produse și servicii în medii internaționale și de a înțelege provocările manageriale de a merge și de a fi internațională.

Conducere (LEA110) - 150 ore, 5 ECTS

Participanții la acest curs a obține un ghid de mare impact la elementele esențiale ale conceptului modern de conducere în organizații cu următorii factori cheie de învățare: personalitate (competențe), echipa (stiluri), Organizația (tehnici), și sarcina (strategii). În ceea ce privește natura specifică a Management International va fi, de asemenea, esențial să se ia aspectele eco-culturale și caracteristici culturale în considerare.

Cu o specializare în marketing, puteți câștiga intelegere a modului este creată valoare și comunicate clienților. Profesioniști de marketing se disting prin înțelegerea lor de clienții lor și capacitatea lor de a comercializa la acele segmente.

Străduindu-se să înțeleagă în mod continuu nevoilor și dorințelor clienților dumneavoastră este vital pentru orice succes organizații. Marketing și profesioniștii de relații publice trebuie să modeleze și influența nu numai proiectarea de produse, precum și modul în care sunt percieved brandurile și organizațiile.

Înțelegerea complexitatea și dinamica de mass-media tradiționale și moderne - cu faptul că tot mai mare peisajului rețea socială - și cum să manouver acestea sunt ceea ce distinge experți de marketing din alte domenii de activitate.

Specializată în marketing vă permite:

  • pentru a afla despre curente peisaj, tendințe și probleme, în lumea de marketing
  • pentru a ajunge la și a comunica într-o audiență globală, folosind tehnici si metode de marketing moderne
  • adaptarea ofertele dvs. la nevoile actuale ale clienților și de a crea modalități optime de conectare cu ei

Contribuind cursuri:

  • Brand Management Global
  • Comportamentul consumatorului internațional
  • CERCETARE APLICATA MARKETING
  • Probleme actuale în marketing internațional
  • Vânzări și Prețuri
Această școală oferă programe în:
  • Engleză
New European College
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Oct. 2019
Duration
Durata
3 semestre
Cu normă întreagă
Price
Preţ
8 EUR
pe semestru
Locations
Germania - Munich, Bavaria
Data începerii : Oct. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Data începerii : Oct. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2019
Germania - Munich, Bavaria
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala