Maestru de administrare a afacerilor (MBA) în afaceri internaționale - specializarea ospitalitate

New European College

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Maestru de administrare a afacerilor (MBA) în afaceri internaționale - specializarea ospitalitate

New European College

nca

Master of Business Administration (MBA), a devenit impuls carieră academică, atât pentru antreprenori și lucrătorii corporative. Globalizarea cere absolventi de MBA, cu o educație de afaceri cu adevărat internațional.

Cu MBA nostru în Afaceri Internaționale veți obține abilitățile și instrumentele necesare pentru a fi în măsură să preia poziții provocatoare cu responsabilitate de conducere. Pentru studenții fără studii anterioare în Afaceri MBA este programul perfect pentru a te califica pentru posturi de conducere.

MBA nostru în Afaceri Internaționale se conectează teorie și practică și este predată de către instructori cu experiență semnificativă în profesia lor. Grupuri mici permite o educație foarte interactiv. Pe măsură ce elevii noștri MBA trebuie să aibă o experiență de locuri de muncă pentru a putea sa se inscrie, experiențele individuale și medii de fiecare elev face clase chiar mai placuta. Membrii facultății noastre folosesc elemente de activare, cum ar fi studii de caz, simulari, proiecte și prezentări pentru a oferi fiecare elev o oportunitate de a conecta cu ușurință cunoștințele acumulate cu experientele lor personale.

Unele dintre cursurile curriculum-ului sunt după cum urmează:

Managerială Economie (MECO110) - 150 ore, 5 ECTS

Acest curs oferă o imagine aprofundată în cadrul economic și motivația de decizii economice, în special strategice. În scopul de a permite studenților să analizeze mediul economic și trage concluzii dintr-o perspectivă managerială, cursul este dedicat descrierea și analiza forțelor pieței. Bazat pe faptul că, de luare a deciziilor strategice este comună aspectul a doua parte a cursului.

Corporate Finance (CFIN110) - 150 ore, 5 ECTS

Pe piețele de astăzi de capital turbulente, profesioniști de succes trebuie să fie bine echipate pentru a face față provocărilor din ce în ce mai complexe de luare a deciziilor financiare. De evaluare, subevaluare și strângerea de fonduri sunt destul de complicat la cele mai bune de ori, dar în piețe internaționale de astăzi și trecerea în mod constant economie globală, ele sunt mult mai dificil decât oricând.

Măsurarea performanței și Management (SM120) - 150 ore, 5 ECTS

Măsurarea performanței și managementul performanței sprijini punerea în aplicare a strategiilor pe baza indicatorilor de performanță care abordează aspectele financiare și non-financiare / operaționale. Prin urmare, elevii vor ajunge să cunoască funcția de măsurare a performanței și de management al performanței, ca parte din funcțiile generale de management.

Marketing International (IM140) - 150 ore, 5 ECTS

De marketing internațional, în general, se concentrează pe oportunitățile și amenințările pieței mondiale. Acest lucru înseamnă a recunoaște care pe piață și interdependențe organizaționale sunt relevante pentru comercializarea de produse și servicii în medii internaționale și de a înțelege provocările manageriale de a merge și de a fi internațională.

Conducere (LEA110) - 150 ore, 5 ECTS

Participanții la acest curs a obține un ghid de mare impact la elementele esențiale ale conceptului modern de conducere în organizații cu următorii factori cheie de învățare: personalitate (competențe), echipa (stiluri), Organizația (tehnici), și sarcina (strategii). În ceea ce privește natura specifică a Management International va fi, de asemenea, esențial să se ia aspectele eco-culturale și caracteristici culturale în considerare.

profesioniști din industria hotelieră poseda un anumit element de farmec natural și o minte pentru cifre și care prezintă doar suprafața ce cuprinde Hospitality Management.

Departe de ce ospitalitate a însemnat anterior, viitori lideri în sectorul de management hotelier trebuie acum să fie strategic și să inoveze gânditori. Cu capacitatea de a valorifica noi oportunități și de a face față provocărilor complexe din industriile legate de industria hotelieră evoluează rapid, nu mai este de ajuns să se concentreze asupra aspectelor sale operaționale.

Manageri moderne în cadrul ospitalitate reuși prin construirea fluenta lor în marketingul contemporan ce în ce mai sofisticate și mai dinamică și comunicarea. Acestea trebuie să fie familiarizați cu noile evoluții și tendințe pe mai multe platforme și publicul să monitorizeze continuu și să înțeleagă nevoile în schimbare ale clienților lor.

Specializată în zona de ospitalitate vă permite să:

  • Explora și descoperi problemele curente și tendințele din industria ospitalitatii si medii de afaceri generale
  • Aflați teorii și metode de management utilizate în strategiile de stabilire a prețurilor și de distribuție care vizează creșterea veniturilor
  • Dobândi cunoștințe privind dezvoltarea de succes, planificare, proiectare, construcþii si finisaje interioare de facitilies ospitalitate
  • Să înțeleagă semnificația și provocările cu care se confruntă în cadrul industriei alimentare și a băuturilor de către operatorii, factorii de decizie și factorii de decizie

Contribuind cursuri:

  • Seminar Management al Ospitalitatii
  • Prețuri și distribuție de management
  • Ospitalitate Planificare & Dezvoltare de proiect
  • Produse alimentare si bauturi de Management
  • Ospitalitate strategic și Management Turistic
Această școală oferă programe în:
  • Engleză
New European College
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Oct. 2019
Duration
Durata
3 semestre
Cu normă întreagă
Price
Preţ
8 EUR
Locations
Germania - Munich, Bavaria
Data începerii : Oct. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2019
Germania - Munich, Bavaria
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala