Maestru De Administrare A Afacerilor (MBA): Accentul E-Marketing

Generalități

Programul de descriere

Master of Business Administration program oferă studenților posibilitatea de a avansa cunoștințele și abilitățile lor în domeniul de afaceri. Elevii pot veni de la o diplomă de licență de afaceri sau pot alege să finalizeze cursurile de bază pentru a se asigura că toți elevii intră în program cu un fundal solid în domeniul afacerilor. Cursurile de bază oferă studenților posibilitatea de a-și îmbunătăți abilitățile analitice și practice în domeniile contabilității, finanțelor, economiei, sistemelor informatice, marketingului, metodelor cantitative și conducerii. Zonele de accent oferă studenților posibilitatea de a adapta programul pentru a le ajuta să își îndeplinească obiectivele specifice ale carierei.

Un grad de MBA este văzut în lumea afacerilor ca un indiciu că aveți o cunoaștere generală de contabilitate, economie, finanțe și management, în special dintr-o perspectivă de management de nivel mediu sau superior. Master of Business Administration NAU va va oferi cunoștințele și abilitățile de care aveți nevoie pentru a satisface nevoile organizațiilor de astăzi de conducere. Absolvenții de concentrare de e-marketing pot urmări cariere în comerțul electronic, marketing online și marketing social media. Potrivit ONET Online, pozițiile în domeniul e-marketingului , cum ar fi specialiștii în marketingul internetului și managerii de marketing e-commerce, au perspective luminoase, cu o creștere puternică a locurilor de muncă și salarii mediane ridicate. Curriculumul E-marketing include cursuri în SEO / SEM, marketing social media și e-commerce. Marketingul pe dispozitive mobile este, de asemenea, un accent.

Cerințele programului MBA

Gradul de MBA furnizate de către NAU constă în două cerințe academice: cursuri de bază de master și cursuri elective. Programul de gradul constă din 10 cursuri și finalizarea cu succes a orelor de credit 45.0.

Cursuri de bază MBA

MT6255 trebuie să fie finalizat în primul semestru și înainte de a finaliza celelalte cursuri de masterat. Cursurile de bază MBA sunt după cum urmează:

  • AC6550 Contabilitate managerială 4.5
  • EC6150 Economie managerială 4.5
  • Managementul financiar FN6350 4.5
  • MA6600 Metode cantitative pentru deciziile de management 4.5
  • MG6500 Administrarea marketingului 4.5
  • MT6255 Introducere în Leadership și Calitate 4.5
  • Strategia și politica MT6650 4.5

E-Marketing accent

Elevii care selectează această opțiune trebuie să completeze cursurile de bază MBA pentru accentul la e-marketing împreună cu următoarele cursuri elective:

  • MG6600 Internet Marketing 4.5
  • MG6610 Comerțul electronic 4.5
  • MG6620 Social Media Marketing 4.5
  • MG6630 E-Marketing Analytics 4.5

Absolvenții programului MBA cu accent în E-Marketing vor:

  • Dezvoltarea, implementarea și monitorizarea planurilor de marketing prin utilizarea tehnologiilor de marketing digital.
  • Evaluați scenariile de marketing din lumea reală și propuneți soluții pe baza unei analize critice a informațiilor de marketing disponibile.

Cerințe de admitere

  • Licențiat
  • Dovada competenței în limba engleză
  • Nu este obligatorie GRE!
  • Nu este nevoie de o teză!

Cariere asociate

  • Directori executivi
  • Directori generali și operațiuni
  • Managerii de vânzări
  • Administratori de servicii administrative
  • Manageri de producție industrială
  • Manageri de construcții
  • Directori de servicii sociale și comunitare
  • Estimatorii costurilor
  • Analiști de management
Ultima actualizare Februarie 2018

Despre facultate

National American University welcomes students of diverse interests, cultures and abilities and prepares them for careers in technical and professional fields by providing quality higher education in ... Citeste mai mult

National American University welcomes students of diverse interests, cultures and abilities and prepares them for careers in technical and professional fields by providing quality higher education in a caring and supportive environment. The university builds learning partnerships with students and other institutions and organizations locally, nationally and internationally through its private, regionally accredited system of campuses and education centers offering courses in traditional, accelerated and distance learning formats. Citește mai puţin