Management profesional facilitatea de mba

TU Wien - Continuing Education Center

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Management profesional facilitatea de mba

TU Wien - Continuing Education Center

Programul de conținut

Postgraduate MBA-Programul este orientat spre urmărirea unei abordări interdisciplinare a Managementului Facility.

domenii profesionale

Zona de lucru de manageri facilitate este versatil. În cazul în care se poate lucra o facilitate manager?

  • companii industriale și întreprinderi mari
  • Administrația publică și a comunităților locale
  • Băncile și societățile de asigurare
  • Instituții de cercetare sau universități
  • Companii de îngrijire a sănătății
  • Centre de cumparaturi
  • Clădiri de birouri
  • Centre expoziționale
  • hoteluri
  • Complexe locative
  • companiile de infrastructură, cum ar fi în domeniul aprovizionării cu energie sau a unei infrastructuri de transport
  • Facility Services Companii

Toate companiile care doresc să existe între concurenți cu resurse planificate și gestionate în mod eficient au nevoie de un management bazat pe o facilitate. Managerii instalațiilor poate lucra, de asemenea, în companiile de arhitectură și inginerie, în locuințe și Compania de construcții, sau în dezvoltarea de proiecte imobiliare.

Obiectivele programului

Absolventii programului Facility Management postuniversitar Professional MBA va fi în măsură să rezolve problemele cu Facility Management independent, pentru exemple, gestionarea globală de bunuri imobiliare și a infrastructurii corporale și necorporale ale unei societăți sau a unei organizații.

Bazat pe abordarea interdisciplinară a managementului Facilitatea absolvenților învață următoarele:

  • Aplicarea componentelor strategice, tactice și operative de Facility Management pentru un sprijin efectiv și eficient pentru procesul de bază și pentru întreprinderile de satisfacție a clientului;
  • Să examineze și să gestioneze respectiv imobiliare de-a lungul întregului ciclu de viață economică (faza de concept, faza de planificare, construi fază, faza de Marketing, Aprovizionare faza, Achiziția și faza operațională, faza de reconstrucție / Renovări / Modernizare, faza Vacancy, faza de lichidare);
  • Pentru a seta, cumpărare, să evalueze și să gestioneze serviciile legate de construcție (Facility Services);
  • Aplicarea Bazele administrării afacerilor, cum ar fi logistica (achiziții, vânzări și altele), Marketing, Contabilitate si Control, Economie și tehnici de luare a deciziilor manageriale pentru soluțiile de sarcini imobiliare și de gestionare facilitate și probleme;
  • Pentru a înțelege procesele organizaționale, operaționale și de luare a deciziilor în cadrul companiilor și organizațiilor și să conducă co-lucrătorilor;
  • Bazele mastering și instrumente ale managementului de proiect;
  • pentru a înțelege condițiile legale și, prin urmare, să satisfacă așteptările clienților de a îndeplini toate cerințele legale;
  • aplicație orientată spre țintă a sistemelor informatice în proiectele Facility Management.

Curriculum

Bazele de Facility Management (FM) (5 ECTS)

Elemente fundamentale & Standarde - FM ca sprijinirea funcției de activitatea de bază - Introducere în Facility Management - Ciclul de viață-Management - FM-cerințe pentru Construcții și instalațiile lor - Economie de FM

Economie & Management General (14 ECTS)

Economie & Economie manageriala - Introducere in Business Administration - Aprovizionare - internalizare - Outsourcing) - (International Accounting) Financiar & Management - Investitii si finantare - Marketing - Managementul Riscului & Analize cantitative - Politica de afaceri si Strategie

Comportamentul organizațional și Managementul Resurselor Umane (7 ECTS)

Comportamentul organizațional Managementul Resurselor Umane in FM - Avantaj si Dezavantaj a diferitelor abordări - Oamenii din organizație - Optim Management în FM - Leadership & Personalitate - auto-organizare - Organizație de învățare - Studii de caz - Process & Managementul schimbarii

Conformitatea juridică (7 ECTS)

Aspecte juridice, tehnice și organizatorice - standarde relevante de drept privat (drept administrativ general, construcții și utilizarea terenurilor Legislație și Legea privind protecția monumentelor antice, drepturi de proprietate industrială, drepturi de achiziție și proceduri, elementele fundamentale de drept civil, dreptul contractual public & și privind răspunderea etc.)

Management de proiect (4 ECTS)

Tipuri de proiect - Proiect Contract & limită - Proiect Planificare Structura - istovitor & Resource Planning - Analiza proiectului de mediu - Studii de caz

Aspecte de arhitectură și construcții Tehnologie (8 ECTS)

Fundamentele cladirii Strategia Tipologie si la locul de muncă - Fundamentele Fizica construcțiilor - Tehnologia construcțiilor (HVAC / electro-tehnici) - procesul de planificare si evaluare a performantelor cladirii - Design la locul de muncă - Studii de caz

De Facility Management: strategic - tactic - Dispozitivul (8 ECTS)

FM-Strategii - cifre FM-cheie - Managementul extern de servicii - Asset & Property Management - Energie si Resurse Managementul -REAL Estate și Property Management - Portofoliu Analiza - Test due diligence

Servicii de Facility și gestionarea de Facility Services (7 ECTS)

Concepte de operare - abordări de management pentru Servicii de Facility selectate - Cerințe de calitate și niveluri de servicii - Temeiul juridic relevant, Standard, Directivele și Inspecție de regulament - convențiile colective - Cerințe de analiză, Metode de calcul - cifre cheie date de comparare - Studii de caz

Sisteme informatice din cadrul Facility Management (7 ECTS)

IT-Suport FM - CAD ca furnizor de date - Computer Aided Facility Management (CAFM) - ERP-System și funcția în FM - Structura datelor FM - Instrumente strategice în FM

Proiect interdisciplinar (8 ECTS)

cerere integratoare a conținutului individuale ale modulelor de atribuire practică a sarcinilor de Facility Management

Master tezei de doctorat (15 ECTS)

Teza de Master orientată spre practică, pe baza unor criterii academice, are scopul de a spori abilitățile și cunoștințele participanților la disciplinele specifice ale programului de MBA. Se recomandă selectarea unei probleme specifice și practice din activitatea lor profesională și să-l rezolve cu abilitățile dobândite și cunoștințele din programul de MBA. Un supraveghetor va sprijini un elev cu feedback-ul lui / ei și sfaturi pentru a compune tezei.

Sumă de ECTS: 90 ECTS

În plus, excursiile vor avea loc în cadrul programului de Facility Management Professional MBA.

Grupul țintă

Programul de Facility Management Professional MBA este parțial vizează persoanele cu cel puțin doi ani de experiență profesională care doresc să urmeze o educație economică pentru o viitoare funcție de gestionare și de conducere în cadrul Real Estate sau Facility Management.

Dar programul de învățământ postuniversitar nu este numai vizează administratorii Facility și furnizorii de servicii, dar, de asemenea, persoanele care doresc să facă o dezvoltare a carierei, prin formare continuă și persoanele cu un interes în Topics management general.

Obiective

Competența S-a obținut de la MBA-program

În mod specific participanții vor primi competențe profesionale, metodice precum și sociale în timpul programului de MBA.

(1) Competențe profesionale:

Participanții au câștig în special următoarele competențe profesionale:

  • Aplicarea Bazele administrării afacerilor, cum ar fi logistica (achiziții, vânzări și altele), Marketing, Contabilitate si Control, Economie și tehnici de luare a deciziilor manageriale pentru soluția de bunuri imobiliare și de gestionare facilitate și probleme.
  • Aplicarea componentelor strategice, tactice și operative de Facility Management pentru un sprijin efectiv și eficient pentru procesul de bază și pentru întreprinderile de satisfacție a clienților.
  • luând în considerare și gestionarea corespunzătoare a imobilului în timpul este întregului ciclu de viață economică (faza de concept, faza de planificare, construi fază, faza de Marketing, Aprovizionare faza, Achiziția și faza operațională, faza de reconstrucție / Renovări / Modernizare, faza Vacancy, faza de lichidare)
  • specifica sarcini arhitecturale și de construcție, inclusiv cerințele pentru serviciile tehnice ale clădirilor, în cooperare cu experți. Să evalueze soluții și să urmeze punerea în aplicare a acestora.
  • set, cumpărare, să evalueze și să gestioneze serviciile legate de construcție (Facility Services)
  • să înțeleagă organizaționale și operaționale, precum și procesele de luare a deciziilor în cadrul companiilor și organizațiilor și să conducă colegii
  • pentru a înțelege condițiile legale și pentru a îndeplini conformitatea juridică a clienților, de exemplu, îndeplinirea tuturor cerințelor legale
  • aplicație orientată spre țintă a sistemelor informatice și a structurii lor de date în proiecte de Facility Management

(2) Competențe metodice:

Participanții dobândesc următoarele competențe

  • Stapanirea elementele de bază și a instrumentelor de management de proiect și aplicarea acestuia în Facility Management-Proiecte
  • Elementele de bază și instrumente ale managementului de proiect (de exemplu, lanțurile de aprovizionare)
  • Mastering de complexitate, dinamice si incertitudini obiective
  • capacitatea și generarea de idei inventive si realizabile in rezolvarea problemelor
  • Abilitatea de a lua decizii raționale, chiar dacă este nesigur sau cu date incomplete
  • Abilitatea de a pregăti date complexe și informații de fond și concluziile ulterioare pentru non-experți și comunicarea orientată spre rezultate și convingătoare (de exemplu, în cadru de lucru de prezentări)
  • să se auto-organiza și de a dezvolta o gestionare a timpului propriu
  • "Meta-Abilitatea", pentru a extinde cunoștintele proprii în mod independent și autonom, în viitor, datorită capacității de a se conecta cu cercetatori de conducere si literatura stiintifica internationala.

3) Competențe sociale:

Participanții își intensifice capacitatea lor socială în ceea ce privește

  • Munca în echipă și conducere de grupuri eterogene în multe lucrări de grup și exerciții
  • Abilitatea de a lucra cu persoane de diferite medii (de exemplu, educație, diferite de fundal de afaceri, altă limbă maternă, cultură diferită și altele)
  • abilități de comunicare, a conflictelor și de gestionare a crizelor și moderare
  • gândire cuprinzătoare și interdisciplinare

domenii profesionale

Zona de lucru de manageri facilitate este versatil. În cazul în care se poate lucra o facilitate manager?

  • companii industriale și întreprinderi mari
  • Administrația publică și a comunităților locale
  • Băncile și societățile de asigurare
  • Instituții de cercetare sau universități
  • Companii de îngrijire a sănătății
  • Centre de cumparaturi
  • Clădiri de birouri
  • Centre expoziționale
  • hoteluri
  • Complexe locative
  • companiile de infrastructură, cum ar fi în domeniul aprovizionării cu energie sau a unei infrastructuri de transport
  • Facility Services Companii

Toate companiile care doresc să existe între concurenți cu resurse planificate și gestionate în mod eficient au nevoie de un management bazat pe o facilitate. Managerii instalațiilor poate lucra, de asemenea, în companiile de arhitectură și inginerie, în locuințe și Compania de construcții, sau în dezvoltarea de proiecte imobiliare.

Obiectivele programului

Absolventii programului Facility Management postuniversitar Professional MBA va fi în măsură să rezolve problemele cu Facility Management independent, pentru exemple, gestionarea globală de bunuri imobiliare și a infrastructurii corporale și necorporale ale unei societăți sau a unei organizații.

Bazat pe abordarea interdisciplinară a managementului Facilitatea absolvenților învață următoarele:

  • Aplicarea componentelor strategice, tactice și operative de Facility Management pentru un sprijin efectiv și eficient pentru procesul de bază și pentru întreprinderile de satisfacție a clientului;
  • Să examineze și să gestioneze respectiv imobiliare de-a lungul întregului ciclu de viață economică (faza de concept, faza de planificare, construi fază, faza de Marketing, Aprovizionare faza, Achiziția și faza operațională, faza de reconstrucție / Renovări / Modernizare, faza Vacancy, faza de lichidare);
  • Pentru a seta, cumpărare, să evalueze și să gestioneze serviciile legate de construcție (Facility Services);
  • Aplicarea Bazele administrării afacerilor, cum ar fi logistica (achiziții, vânzări și altele), Marketing, Contabilitate si Control, Economie și tehnici de luare a deciziilor manageriale pentru soluțiile de sarcini imobiliare și de gestionare facilitate și probleme;
  • Pentru a înțelege procesele organizaționale, operaționale și de luare a deciziilor în cadrul companiilor și organizațiilor și să conducă co-lucrătorilor;
  • Bazele mastering și instrumente ale managementului de proiect;
  • pentru a înțelege condițiile legale și, prin urmare, să satisfacă așteptările clienților de a îndeplini toate cerințele legale;
  • aplicație orientată spre țintă a sistemelor informatice în proiectele Facility Management.

De predare și de învățare Structura

Orar

În scopul de a combina optim de studiu și de a lucra acest program de studii postuniversitare vor fi organizate part-time. Clase va avea loc modular în blocuri de la fiecare 3 până la 6 săptămâni - de joi dimineața până duminică seara. Clasele vor dura de la 9.00 până la 19:00 în fiecare zi. Face legătura cu programul real: Program.

Participarea la clasă

Participanții sunt obligați să participe la toate sesiunile de clasă precum și pentru a participa la discutarea temelor în conferințele și contribuția la misiuni în clasă. Performanța este, de asemenea, evaluată prin evaluarea participării la clasă.

Examinarea, Master tezei de doctorat

La sau spre sfârșitul fiecărui modul va fi o misiune, fie un examen oral sau în scris sau a unei teme individuale sau de grup. Astfel de sarcini pot include finalizarea proiectelor / cazuri și livrarea de eseuri / rapoarte privind anumite subiecte abordate în timpul modulului.

Facilitatea de Management Professional MBA este încheiat cu o teză de master orientată spre practică.

Informații detaliate privind teze de masterat și versiunile text complete ale celor care nu restricționate de uz public sunt disponibile aici >>

Biblioteca Universitară & CEC-Biblioteca

Biblioteca TU Wien deține mai mult de 1.000.000 de articole și materiale de referință, 2.800 reviste științifice și periodice și o gamă largă de CD-ROM-uri și baze de date on-line. Cele mai multe cărți și periodice din Biblioteca principală sunt pe rafturi cu acces liber de la parter la etajul 5. Toate aceste elemente sunt aranjate după subiect.

Participanții au acces la Biblioteca TU Wien și Biblioteca Centrului de Educație Continuă.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Mar. 2019
Duration
Durata
2 anii
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
19,500 EUR
Locations
Austria - Vienna, Vienna
Data începerii : Mar. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Mar. 2019
Austria - Vienna, Vienna
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala