Global Healthcare Management MBA (GHCM MBA) Prezentare generală a programului


1. Domeniul: Managementul sănătății


2. Gradul: Master în Administrarea Afacerilor în Managementul Sănătății


3. Studenți potențiali


- Manageri ai spitalelor universitare, spitalelor din sectorul public și civil
- Medici, asistente medicale și stații administrative din spitale
- Angajați în domeniul sănătății și al industriei farmaceutice
- Angajații guvernamentali din cadrul Ministerului Sănătății, Asistenței Sociale și Familiei și ai organizațiilor conexe din sectorul public și civil
- Alții sunt interesați de managementul asistenței medicale


4. Cerința pentru absolvire: 14 cursuri (45 credite)


5. Durata programului: Doi ani universitari (4 semestre)

Obiective


Obiectivul principal al programului este de a produce manageri profesionisti in domeniul afacerilor de asistenta medicala care au cunostinte si abilitati in managementul serviciilor de sanatate in era globalizarii pietelor de asistenta medicala.

Obiectivele specifice includ:

  • Înțelegerea conceptelor și principiilor fundamentale în managementul asistenței medicale
  • Dezvoltarea capacității de a rezolva problemele într-o manieră creativă și integrativă pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor medicale și pentru a spori satisfacția clienților
  • Dezvoltarea abilității de a formula strategii de management pentru creșterea eficienței și a punctelor forte competitive în industria sănătății
  • Dezvoltarea abilității de a stabili strategii de intrare pe piața externă pentru organizațiile naționale de asistență medicală

Caracteristici de program

  • Abordare interdisciplinară pentru a combina serviciile de sănătate și management
  • Aplicarea teoriilor printr-o varietate de studii de caz și proiecte de echipă
  • Realizarea de proiecte de cercetare privind problemele actuale în întreprinderile de asistență medicală
  • Invitații oaspeților de către experții din industria de sănătate

Managementul sănătății în era globalizării


Odată cu deschiderea pieței coreene de asistență medicală, se așteaptă ca multe organizații străine de asistență medicală să intre pe piața coreeană. De asemenea, așteptările clienților privind calitatea serviciului de asistență medicală sunt în continuă creștere în aceste zile. Ca urmare a acestor modificări macro și micro, se așteaptă ca, în viitorul apropiat, concurența în sectorul sănătății să devină din ce în ce mai intensă.


Prin urmare, este urgent ca multe organizații de asistență medicală să obțină avantaje competitive prin îmbunătățirea serviciilor de asistență medicală și non-asistență medicală, gestionarea eficientă a resurselor umane și îmbunătățirea proceselor de asistență medicală. De asemenea, este necesar ca organizațiile de asistență medicală să elaboreze strategii pentru a intra pe strategiile de intrare pe piețele externe cu puncte forte competitive.


În această epocă a globalizării, managerii profesioniști competenți echipați cu cunoștințe și abilități în serviciul de asistență medicală sunt indispensabili pentru gestionarea cu succes a organizațiilor de asistență medicală.

Program predat în:
  • Engleză

Vezi 4 mai multe cursuri de la Hanyang University School of Business »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Mart 2020
Duration
2 anii
Part time
După locații
După dată
Start Date
Mart 2020
Termen limită de aplicare

Mart 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date