Managementul achizițiilor internaționale MBA (RNCP Level I)

Generalități

Programul de descriere

organizație

MBA International Achiziții de Management oferă o specializare în doi ani pentru a instrui studenții în diferitele instrumente și tehnici de dezvoltare a achizițiilor internaționale. Obiectivul MBA MACI este de a dezvolta abilități profesionale care vă vor permite să puteți selecta furnizori, să implementați proceduri de aprovizionare, să dezvoltați specificații și să răspundeți la apeluri de licitații. La sfârșitul pregătirii, veți putea, de asemenea, studia piețele internaționale de furnizori, să desfășurați negocieri, să evaluați și să gestionați riscurile furnizorilor, să urmați contractele și să tratați litigiile. gestionați operațiunile de cumpărare la nivel financiar, vamal și legal, înțelegeți „Managementul lanțului de aprovizionare”, dar și gestionați o echipă de cumpărători.122027_pexels-photo-684385.jpeg

punctele forte

  • Certificare înregistrată la nivelul RNCP I *
  • Specializare în funcția de cumpărare
  • Instruire în conformitate cu nevoile companiilor
  • Diversitatea culturală a promoțiilor
  • Predări predate de profesioniști
  • 2 perioade de stagiu într-o companie

program

Strategia de cumpărare

  • Evaluarea riscurilor furnizorilor
  • Ceas comercial, tehnologic, legal și de reglementare
  • Piețele internaționale și tipologiile furnizorilor
  • Riscuri de țară
  • Alegerea furnizorilor, circuitelor de aprovizionare
  • Furnizarea internațională
  • Implementarea și monitorizarea performanței de cumpărare
  • Auditul furnizorilor

Procesul de cumpărare

  • Pregătirea specificațiilor
  • Organizarea consultărilor cu furnizorii
  • Apeluri internaționale pentru licitații: redactare, lansare, analiză
  • Cumpărături electronice și achiziții electronice - piețe electronice
  • Selectarea ofertelor furnizorilor: selectarea și ponderea criteriilor de selecție
  • Furnizor și subcontractant Evaluarea riscului
  • Contracte de achiziție - contracte cadru: clauze esențiale, condiții generale de cumpărare
  • Negocierea internațională: strategie, tehnici, specificități interculturale

Proiect profesional

  • Antrenament profesional
  • Metodologie de cercetare internship

Managementul internațional al achizițiilor

  • Incoterme: alegere, calcul preț, transfer risc
  • Moduri de transport: aerian, rutier, maritim, multimodal
  • asigurare
  • Procedurile vamale
  • Gestionarea lanțului de aprovizionare
  • Lanț de documente de import: factură, documente de transport, vamă, asigurare, inspecție
  • Modalități de plată: transferuri, cambii, credite documentare, remiteri documentare
  • Finanțare internațională - garanții de schimb valutar

Organizarea și conducerea departamentului de achiziții

  • Definiția resurselor umane - Identificarea abilităților necesare
  • Recrutarea unei echipe de cumpărare
  • Motivația și motivația echipei - Comunicare internă
  • Managementul angajaților - indicatori de evaluare
  • Implementarea și optimizarea procedurilor de cumpărare
  • Controlul aplicării proceselor și a performanței serviciului
  • Întâlniri - Raportare - Auditul funcției de cumpărare

Engleză profesionistă

Engleză de afaceri „Manager de achiziții internaționale”

Misiunea în companie

oportunități

  • Director de achiziții
  • Cumpărător internațional
  • Cumpărător de familie
  • Cumpărător de proiect

Cerințe preliminare

  • Anul I: Absolvent nivel 3 în economie sau management
  • Anul II: Absolvent nivel 4 în comerț sau afaceri internaționale

cerere

Documente care trebuie furnizate:

  • Fișierul de cerere completat și semnat
  • O bucată de identitate (copie originală)
  • O copie a diplomelor obținute sau atestarea succesului
  • Copie de transcrieri
  • Un CV
  • O scrisoare de motivație
  • 1 fotografie de identitate

registru

După completarea cererii dvs., vă rugăm să o trimiteți la info@ilci.fr.

Dacă dosarul dvs. este păstrat, veți fi invitat la un interviu motivațional.

Ultima actualizare Oct 2019

Despre facultate

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Citeste mai mult

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Citește mai puţin