Managementul modei MBA - îmbrăcăminte majoră
IFA Paris
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus
Durata
24 - 24 Luni
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 14.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxă de aplicare 150 EUR - Taxă de școlarizare: 9500 EUR pentru programul online
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
IFA Paris MBA certificat de FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Durată: program de 24 de luni în limba engleză
- Campusuri: Paris, Istanbul
- Format: Paris sau Istanbul / Paris
- Credite ECTS: 120
- Taxa de aplicare: 150 €
- Taxă de școlarizare: 14.800 €
- Limitat la: 25 de elevi pe clasă
„O viziune completă la 360 de grade a afacerilor de modă”
Introducere
Mai mult ca oricând, profesioniștii în modă trebuie să afișeze flexibilitate și capacitatea de a se adapta la un mediu economic mai dur, dar și la tendințele în schimbare ale consumatorilor și la schimbările din sistemul modei, cu o cerere crescândă pentru practici de afaceri mai durabile și etice. Companiile caută manageri care să poată dezvolta experiențe mai captivante și sociale pentru a încuraja consumatorii să se conecteze și pot naviga cu încredere în strategii inovatoare într-un mediu digital.
Oferit din 2008, managementul nostru de modă MBA a fost complet renovat pentru a profita din plin de IFA Paris și de expertiza noastră în tehnologii de vârf și în adaptarea practicilor mai durabile pentru industria modei.
Prioritatea noastră: să oferim absolvenților noștri abilitățile excelente de marketing și management necesare pentru a naviga în acest peisaj în schimbare. Pe măsură ce industria se orientează spre crearea mai multor nișe pentru a susține rentabilitatea pe termen lung a produselor sau serviciilor sale, am dezvoltat TREI companii majore care realizează o îmbinare între savoir-faireul tradițional francez și o înțelegere aprofundată a nevoilor viitoare ale modei îmbrăcăminte, mass-media de modă și industria de lux:
- Îmbrăcăminte (acest program)
- Luxos
- Mass-media
Creșterea rețelelor sociale a restabilit noțiunile de responsabilitate și transparență ca valori fundamentale pe care societatea noastră trebuie să le susțină. Noțiunile de diversitate, incluzivitate și conservare a mediului au fost ridicate pe bună dreptate de la statutul de simplu „mod faux pas” la probleme imperative care trebuie rezolvate.
Ne dă greș moda? O întrebare dificilă de răspuns, deoarece a pus mărcile și consumatorii în fața responsabilităților lor. O întrebare, cu toate acestea, avem obligația morală de a răspunde!
MBA în Managementul modei - îmbrăcăminte majoră a fost restructurat pentru a se asigura că candidații vor fi instruiți pentru a deveni lideri din industrie. Capacitatea de a citi și de a anticipa schimbările societale se află în centrul strategiei pedagogice implementate în cadrul acestui program.
Cursurile noastre de MBA sunt structurate având în vedere cadrul ECTS, așa cum este stabilit de Convenția de la Bologna. La finalizarea studiilor, participanții vor aduna un total de 120 ECTS pe care le vor putea transfera dacă doresc să își continue studiile. Acest program este, de asemenea, certificat de FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
Doriți mai multe informații despre acest program MBA prin e-mail? Faceți clic aici → Trimiteți-mi mai multe informații!
Acest program MBA este, de asemenea, disponibil pentru studiu online pe site-ul nostru de învățare la distanță IFA Paris - Learn Online. Pentru toate informațiile despre versiunea completă online a acestui curs, vizitați: MBA Fashion Management - Apparel Major (Online).
Admitere
Curriculum
Structura cursului
Anul 1:
Primul an este dedicat dobândirii abilităților și competențelor de bază într-un mediu de clasă.
Această formare intensivă și practică este oferită prin module predate organizate în patru grupe de module.
Două dintre aceste grupări de module constituie componentele de bază ale managementului modei MBA. Este comun tuturor celor trei mari (Luxu, Îmbrăcăminte, Media):
Managementul marketingului
Această grupare cuprinde o serie de module care vor fi planificate secvenţial pe baza structurii unui plan de marketing. Corpul general de cunoștințe dobândite de studenți îi va pregăti pentru:
Analizați provocările complexe de marketing pe baza unor studii de caz practice
Alocați resurse strategic pentru atingerea obiectivelor predeterminate
Creați ADN-uri de brand care să permită obținerea unui avantaj competitiv durabil.
Probleme de afaceri
Capacitatea de a asculta și interpreta semnalele piețelor este o componentă cheie a managerilor de astăzi. Trebuie cultivat continuu. În cadrul acestui modul, gruparea studenților vor descoperi idiosincraziile industriei modei din punct de vedere economic și financiar.
Pe lângă modulul de bază, această specializare în domeniul îmbrăcămintei este centrată în jurul a două grupări de module, reprezentând aproape jumătate din curriculum:
Procese de modă
Elevii obțin o înțelegere aprofundată a tuturor etapelor activităților logistice ale unei case de modă, de la aprovizionare și cumpărare, până la vânzare cu amănuntul și distribuție.
În Dezvoltarea colecțiilor, studenții sunt cufundați într-un mediu de atelier care le permite să obțină o pregătire intensivă și practică bazată pe fiecare etapă de dezvoltare a unei colecții de modă, de la început până la comercializare.
Mediul modei
Această grupare de module pregătește studenții noștri să răspundă nevoilor viitoare ale unei industrie a modei competitive, fie că este vorba de adoptarea de noi tehnologii, implementarea unor procese de calitate de ultimă oră sau luarea în considerare a fenomenelor modei contemporane.
Anul 2:
Al doilea an este dedicat implementării și experimentării acestor abilități prin finalizarea unui stagiu obligatoriu și dezvoltarea tezei Capstone, un proiect unic și individual care datorează mult IFA Paris învățarea făcând pedagogie.
În Proiectul Capstone, studenții sunt așteptați să creeze o legătură între cunoștințele cursului și înțelegerea lor practică a celor mai bune practici actualizate ale industriei pentru a pregăti un plan complet pentru o afacere de afaceri.
În cele din urmă, de la început până la absolvire și indiferent de locația lor, studenții postuniversitari de la IFA Paris vor beneficia de sprijinul unui departament unic numit „Centrul pentru carieră și absolvenți”.
Valorificând colaborările puternice cu grupuri precum LVMH, Richemont sau Kering, Centrul pentru carieră și absolvenți va oferi acces la evenimente exclusive de lansare a mărcii, prezentări de modă, expoziții de artă sau expoziții profesionale pentru a construi propria rețea profesională a studenților.
Credite:
Anul 1: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Probleme de afaceri - 13 ECTS
Procese de modă - 16 ECTS
Mediul Fashion - 13 ECTS
Anul 2: 60 ECTS
Stagiu - 20 ECTS
Proiect Capstone - 40 ECTS
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA global în design, modă și bunuri de lux
- Bologna, Italia