Introducere
Despre acest gradSpecializarea Marketing oferă persoanelor o înțelegere bogată a gândirii tradiționale și contemporane de marketing și a celor mai bune practici. Elevii învață despre cercetarea de marketing, gestionarea mărcii și canalele emergente de social media pentru toate aspectele legate de marketing, relații publice și comunicări. Se subliniază importanța recunoașterii nevoilor consumatorilor din medii diverse ca fapt al unei piețe moderne multiculturale. Elevii folosesc abilități sofisticate de analiză cantitativă și contabilitate pentru a evalua cercetarea de marketing și problemele legate de e-business.Prezentare generalăCursurile de MBA în Marketing scufundă studenții absolvenți în subiecte interesante și emergente în domeniul dinamic al marketingului. Programul pregătește studenții pentru mobilitatea ascendentă a carierei în marketing și oferă cursuri specializate în dezvoltarea de produse noi, analize pentru consumatori, marketing digital, comunicări strategice integrate de marketing, marketing global și multe altele.
În plus față de cursurile de specializare, toți studenții MBA primesc o bază aprofundată în aspectele relevante pentru piață ale managementului, finanțelor, contabilității, economiei, metodelor cantitative, eticii, analizei strategice și a deciziilor și a comunicărilor executive. Acest curriculum bogat în afaceri oferă studenților absolvenți în marketing un background educațional larg în afaceri, care este necesar pentru avansarea în carieră.Cerințe de admitereFinalizarea unei diplome de licență.
Cerința minimă pentru admiterea la programele MBA / MS este de 3,0 GPA.
Studenții al căror GPA de licență este între 2,75-2,99 vor fi luați în considerare pentru admitere și înmatriculare cu următoarele condiții:Trebuie să luați BUSI 599 Graduate Business Essentials în primul semestru și să obțineți o notă B sau mai bună pentru a continua în program.
Specialistii universitari de afaceri cu un GPA sub 3,0 (2,75-2,99) trebuie să obțină GMAT și să obțină un scor de 560 (percentila 50) sau mai bun.
Absolvenții de afaceri NJCU cu GPA 2.75-2.99 trebuie să primească, de asemenea, o recomandare de la coordonatorul unității de afaceri sau de la un membru superior al facultății din specialitatea lor.
Specialiștii non-business trebuie să ia BUSI 599 Graduate Business Essentials în primul semestru și să obțină o notă B pentru a continua în programul MS sau MBA.
Respectați toate cerințele minime ale Biroului de studii postuniversitare. Aceste cerințe includ: o cerere completată; transcrieri; scrisori de recomandare; eseu; relua; și rezultatele testelor, după cum este necesar. Se poate solicita un interviu.
Cerințele suplimentare pentru studenții internaționali includ: Rezultatul testului de testare a limbii engleze ca limbă străină (TOEFL) și Evaluatori de acreditări educaționale (ECE) sau Evaluarea serviciilor de educație mondială (WES) a transcrierilor internaționale.
Cursurile postuniversitare de la alte instituții pot fi acceptate cu aprobarea Școlii de afaceri.Cursurile postuniversitare sunt disponibile studenților la Școala de Afaceri situată la 200 Hudson Street, Harbourside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, județul Monmouth și online.Termene limită de aplicare *Solicitanții interni:Termen Termen limita Arc Rulare Vară Rulare Toamna RulareSolicitanții internaționali:Termen Termen limita Arc 1 noiembrie Vară 1 aprilie Toamna 1 mai* Termenele limită pot fi modificate. Prelungirile termenului pot fi acordate de la caz la caz. Vă rugăm să contactați Admiteri pentru absolvenți pentru mai multe informații gradadmissions@njcu.edu.Cerințe preliminareCursul de studiu cu 36 de credite presupune o diplomă de licență în afaceri, care include contabilitate financiară la nivel intermediar și două semestre de statistici. Studenții cu o diplomă în afaceri, dar fără aceste cursuri pot fi obligați să urmeze:
BUSI 599 cu acreditarea online pregătită a Harvard Business School (CORe) încorporată în primul semestru și obține o notă B pentru a continua în programul MBA.Programul de bază necesar: 18 crediteFINC 514 Introducere în analiza afacerilor și știința datelor, 3 credite
FINC 507 Management financiar corporativ, 3 credite
Comunicare executivă MGMT 595, 3 credite
MKTG 515 Perspective contemporane de marketing: tendințe, strategii și practică, 3 credite
ACCT 552 Analiza strategică a profitabilității: contabilitate pentru manageri, 3 crediteCursuri de specializare în marketing. Studenții trebuie să ia oricare dintre cinci (5) dintre următoarele: 15 crediteAnaliza clienților MKTG 720, 3 credite
MKTG 731 Dezvoltare produse noi, 3 credite
MKTG 732 Strategia de marketing digital, 3 credite
MKTG 733 Strategie de marketing global, 3 credite
MKTG 735 Comunicare strategică integrată de marketing, 3 credite
MKTG TBD-7 Subiecte de marketing emergent, 3 crediteCerință CapstoneBUSI 799 Capstone interdisciplinar în administrarea afacerilor, 3 crediteTotal credite: 36Hărți de gradExemplele de hărți de nivel se bazează pe starea cu normă întreagă. Programul cu normă întreagă pentru studenții absolvenți este definit ca luând nouă credite sau mai mult într-un termen. Termenul este definit ca o perioadă de timp academic în care școala susține cursuri. Se poate referi la sesiunile programate de toamnă, intersecție de iarnă, primăvară sau vară. Acesta este un eșantion de hartă și secvență pentru gradul de lucru necesar cursului. Planurile individuale pot varia în funcție de nevoile specifice ale cursanților. Studenții care nu au o diplomă de licență în afaceri sau o diplomă într-o disciplină conexă pot fi obligați să ia BUSI 599 Essentials Business Graduate (9 credite).Primul anTermenul 1FINC 514 Introducere în analiza afacerilor și știința datelor, 3 credite
FINC 507 Management financiar corporativ, 3 credite
Comunicare executivă MGMT 595, 3 credite
Credite: 9Termenul 2MGMT 516 Management strategic global, 3 credite
MKTG 515 Perspective contemporane de marketing: tendințe, strategii și practică, 3 credite
ACCT 552 Analiza strategică a profitabilității: contabilitate pentru manageri, 3 credite
Credite: 9Termenul 3Studenții trebuie să ia oricare dintre cinci (5) dintre următoarele:
Analiza clienților MKTG 720, 3 credite
MKTG 731 Dezvoltare produse noi, 3 credite
MKTG 732 Strategia de marketing digital, 3 credite
MKTG 733 Strategie de marketing global, 3 credite
MKTG 735 Comunicare strategică integrată de marketing, 3 credite
MKTG TBD-7 Subiecte de marketing emergent, 3 credite
Credite: 15Termenul 4BUSI 799 Capstone interdisciplinar în administrarea afacerilor, 3 crediteTotal Credite: 36Rezultatele învățării elevilorLa finalizarea masterului în administrarea afacerilor cu o specializare în programul de marketing, studenții vor putea:Identificați problemele etice și înțelegeți implicațiile responsabilității sociale pentru practicile de afaceri durabile.
Evaluează informațiile și aplică abilități de gândire critică pentru a identifica soluții și a informa deciziile de afaceri.
Utilizați tehnologia, aplicați metode cantitative și interpretați datele pentru a rezolva problemele de afaceri.
Integrează cunoștințele conceptelor de bază ale afacerii și colaborează productiv ca parte a unei echipe.
Lucrați eficient într-un mediu divers și înțelegeți cum afectează problemele globale și culturale organizația și părțile interesate ale acesteia.
Compuneți forme clare și concise de comunicare scrisă pentru a transmite în mod eficient idei și informații asociate cu subiectele de afaceri.
Comunicați eficient conceptele de afaceri prin prezentare orală.
Proiectați și evaluați planuri / programe de marketing direcționate și determinați parametrii de performanță.
Analizați cercetările de marketing curente, tendințele și descoperirile și aplicați învățările în crearea de planuri și studii de marketing
Demonstrați un nivel de competență în comunicarea orală și scrisă, care este așteptat de la profesioniștii din piața secolului XXI.