Master în Management Administrativ

Generalități

Programul de descriere

Master în Management Administrativ al Universității din Lleida este un master oficial care se profesionalizează . Obiectivul său este de a oferi absolvenților săi o pregătire completă, atât teoretică, cât și mai ales practică, pentru a le oferi o carieră profesională concretă și specializată: profesia de manager administrativ.

Masterul răspunde astfel la nevoia socială din ce în ce mai mare de a avea profesioniști calificați care să poată gestiona eficient și să ofere consultanța cuvenită, atât persoanelor fizice, cât și companiilor, în cadrul relațiilor lor cu administrațiile publice; de exemplu, în deschiderea unei afaceri sau a unei industrii, în cererea de subvenție, în gestionarea unei sancțiuni de trafic sau în orice altă chestiune care trebuie procesată în cadrul administrativ.

În plus, în baza acordului UdL cu Consiliul General al Colegiilor Administratorilor Administraționali din Spania, obținerea titlului de Master în Management Administrativ al UdL scutește de la efectuarea unui examen oficial, astfel încât să fie permis să exercitarea profesiei de manager administrativ.

De ce să luați Master în Management Administrativ?

Interesul masterului în management administrativ constă în caracterul său profesional . Adică, persoanele absolvite la Master în Management Administrativ al UdL vor putea exercita profesia specifică de manager administrativ și vor fi scutite de la testele oficiale care sunt convocate anual pentru acest lucru de către Colegiul Oficial al Administratorilor Administrativi din Cataluña.

În acest fel, IMGA intenționează să răspundă nevoii sociale crescânde de a avea profesioniști calificați pentru gestionarea și implementarea corectă a procedurilor administrative complexe pe care companiile și cetățenii trebuie să le efectueze acum în fața administrațiilor publice. Creșterea din ce în ce mai mare a reglementărilor, procedurilor birocratice și instanțelor aplicabile care trebuie depășite pentru a desfășura activități care afectează viața de zi cu zi a persoanelor fizice și juridice impune să aibă profesioniști specializați în acestea.

Implementarea acestui nou grad oferă astfel o ieșire profesională concretă și specializată absolvenților din domeniile științelor sociale, economice și juridice.

În prezent, există aproximativ 900 de manageri administrativi înregistrați în Catalunya; dar în ultimii ani s-a înregistrat o creștere a numărului de victime care practică și care nu practică din cauza pensionării și a ignoranței profesiei, care trebuie compensată prin noi încorporari. În acest sens, unul dintre obiectivele Școlii de Drept și Economie UdL este încurajarea și consolidarea profesiei de manager administrativ ca un nou orizont profesional , diferit de cele mai cunoscute și convenționale oportunități profesionale.

De ce la Universitatea din Lleida?

Universitatea din Lleida (UdL) combină o lungă și fructuoasă tradiție universitară cu o structură tânără și dinamică, care este ferm angajată în formarea și cercetarea de calitate prin metode avansate de predare și internaționalizare .

În prezent, UdL este una dintre cele mai bune universități din stat, prima universitate publică spaniolă în materie de calitate didactică , conform raportului Fundației Cunoaștere și Dezvoltare corespunzător anului 2008 și a șaptea în ceea ce privește impactul activității sale de cercetare. Enumerați personalul de cercetare pe care Scimago îl produce.

În plus, recent, a fost distins cu Campusul Excelenței Internaționale pentru Proiectul Iberus, pe care îl împarte cu universitățile din Zaragoza, La Rioja și Publicul din Navarra, unde va lucra pentru generarea, diseminarea și aplicarea cunoștințelor.

În prezent, UdL întâmpină aproximativ 8.500 de studenți, astfel încât raportul dintre profesorii studenți este unul dintre cele mai remarcabile date ale Universității și permite o apropiere și un tratament profesional între profesori și studenți

Pentru mai multe informații, consultați următorul site de prezentare al UdL.

De ce să studiezi și să trăiești în Lleida?

Lleida este un oraș modern , confortabil, plăcut și liniștit, activ cultural, bine conectat și situat într-un mediu natural unic .

Cu o populație aproximativă de 140.000 de locuitori, Lleida este cel mai important centru demografic și economic al Cataloniei interioare. Orașul este foarte bine conectat cu restul Cataluniei și cu Spania printr-un chat feroviar și feroviar de mare viteză, legându-l direct și rapid cu orașe precum Barcelona (150 km), Zaragoza (140 km) sau Madrid ( la 450 km). În plus, datorită noului aeroport Lleida-Alguaire, orașul este conectat și la mai multe orașe europene.

Fiind un oraș de dimensiuni medii, să trăiești în Lleida este foarte accesibil din punct de vedere economic . Deoarece prețul unei închirieri sau al unei reședințe universitare, transportul public și costurile de zi cu zi sunt mult mai mici în comparație cu orașele mari, cum ar fi Barcelona sau Madrid.

Din punct de vedere cultural, Lleida este un oraș deosebit de activ , unde puteți găsi tot felul de expoziții, târguri, muzee, muzică, teatru, film, jazz și festivaluri de titros, cu echipamente culturale de tot felul, cum ar fi noul „Llotja ”(Cel mai mare teatru din Catalunya), Auditoriul Enric Granados, Centrul de Artă La Panera sau Muzeul Diocesà, printre altele. Lleida este un oraș cu o istorie importantă, pe lângă un patrimoniu natural bogat, care începe în binecunoscuta grădină a Lleida în cel mai imediat mediu al orașului și vă permite să vă plimbați și să faceți sport în mediul rural, fără a fi nevoie să părăsiți orașul, i care se extinde până în Pirinei, unde puteți practica tot felul de sporturi de aventură și de a trăi natura în cea mai pură formă.

Acces și admitere

Masterul în Management Administrativ (MGA) al Universității din Lleida se adresează, de preferință, persoanelor absolvite în domeniul Științelor Sociale și, în principal, absolvenților de Drept, Științe Politice, Management și Administrație Publică și Relații de Muncă . De asemenea, Masterul poate fi atractiv pentru persoanele absolvite în Științe Economice și Sociologice, deoarece, conform statisticilor, printre aceste grupuri există un interes din ce în ce mai mare pentru activitatea profesională a managerului administrativ.

Profilul absolventului în domeniile științelor juridice care nu sunt strict necesită necesită un complement de formare profesională în domeniile juridice pentru exercitarea profesiei de manager administrativ, complement care este oferit în cadrul Masterului în Management Administrativ. Astfel, studenții de la grade precum Administrarea și Managementul Afacerilor, Sociologie, Științe Politice și Administrație, Economie, Management și Administrație Publică, Relații de Muncă sau orice altă diplomă non-legală, trebuie să completeze suplimentele de pregătire pe care cel mai mult înainte sunt indicate.

Criterii de admitere și proces de selecție:

Condițiile de acces și criteriile de admitere la AMS sunt stabilite în conformitate cu art. 16 și 17 din Decretul Regal 1393/2007, modificat prin Decretul Regal 861/2010. În general, cerințele de acces sunt:

1. Să dețină o diplomă universitară oficială spaniolă sau alta eliberată de o instituție de învățământ superior din Spațiul European de Învățământ Superior care autorizează, în țara în care a fost eliberat gradul, pentru acces la învățăturile de master.

2. Absolvenții pot accesa, de asemenea, MGA în conformitate cu sistemele de învățământ din afara Spațiului European de Învățământ Superior, fără a fi necesară omologarea diplomelor lor, după verificarea de către Universitatea din Lleida că acreditează un nivel de pregătire echivalent cu diplomele universitare oficiale corespunzătoare. Spaniolii și care au țara emitentă a titlului pentru acces la învățământul postuniversitar. Accesul pe această rută nu va implica, în niciun caz, omologarea titlului anterior pe care interesul îl deține și nici recunoașterea sa în alte scopuri decât cea de a lua învățăturile Maestrului.

3. Studenții care provin din sisteme universitare străine trebuie să acrediteze un nivel B2 de limbă spaniolă . Dacă nu o pot dovedi, trebuie să treacă un test de nivel.

Procesul de selecție a studenților pentru admiterea în MGA se va desfășura după următoarele criterii:

I. Vor avea prioritate candidații care dețin un licență sau diplomă în domeniile Științe politice, drept, management și administrație publică, relații de muncă, științe economice, științe de afaceri, științe sociologice și sociale . În cazul în care numărul de solicitanți care dețin aceste calificări este mai mare decât numărul de locuri oferite, în procesul de selecție vor fi evaluate următoarele aspecte (deci va fi necesar să se furnizeze un curriculum vitae):

a) Fișă academică (până la 4 puncte):

  • Aprobat ……………… 1
  • Notabil ………………… 2
  • Excepțional ………… 3
  • Înscriere de onoare ...... 4

b) să dețină alte diplome: diplomă, diplomă, grad, master oficial, doctorat: până la 1,5 puncte
c) Experiență de muncă: până la 1 punct.
d) Alte merite (cunoștințe acreditate de limbi, publicații, colaborare didactică etc.): până la 2 puncte.
e) Interviu personal: 1,5 puncte.

Dacă doi sau mai mulți solicitanți au obținut același punctaj și un singur loc a fost scăzut, se va efectua un examen de admitere constând în întrebări generale ale sistemului juridic spaniol, precum și soluționarea unui caz practic și prezentarea sa orală. Elevul va fi selectat pentru a obține cel mai bun punctaj, care va rezulta din media aritmetică a celei obținute la fiecare dintre teste.

II. Dacă numărul solicitanților care dețin oricare dintre calificările menționate la punctul precedent este mai mic decât numărul de locuri oferite, vor fi admiși studenții care dețin alte diplome de grad sau grad , prioritizându-i pe cei cu mai puțină pregătire în domeniul juridic În procesul de selecție a studenților, care provin din aceste alte grade, vor fi evaluate următoarele aspecte:

a) Fișă academică (până la 4 puncte):

  • Aprobat ……………… 1
  • Notabil ………………… 2
  • Excepțional ………… 3
  • Înscriere de onoare ...... 4

b) să dețină alte diplome: diplomă, diplomă, grad, master oficial, doctorat: până la 1,5 puncte
c) Experiență de muncă: până la 1 punct.
d) Alte merite (cunoștințe acreditate de limbi, publicații, colaborare didactică etc.): până la 2 puncte.
e) Interviu personal: 1,5 puncte.

Dacă doi sau mai mulți solicitanți au obținut același punctaj și au rămas doar un loc, se va efectua un test de intrare format din întrebări generale ale sistemului juridic spaniol. Va fi selectat studentul care obține cel mai bun punctaj.

În toate aceste cazuri, va fi Comisia de Studii a Masterului în Management Administrativ , formată din coordonatorul Masterului în Administrație Administrativă și doi profesori care predau în el - unul, în numele Departamentului de Drept Public și altul în numele Departamentului de Drept Privat-, care evaluează cererile și admiterile. Pentru acele cazuri care ar putea genera anumite îndoieli cu privire la admiterea sa, Comisia postuniversitară a Facultății de Drept va decide cu privire la aceasta.

În cazul studenților cu nevoi educaționale specifice derivate din handicap, sistemul și procedura de admitere vor include serviciile de asistență și consiliere adecvate, care vor evalua necesitatea unor posibile adaptări curriculare, itinerarii sau studii alternative

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The main aim of the University of Lleida is the education of its students. We provide high standards of teaching with quality services throughout the university community that reach society beyond the ... Citeste mai mult

The main aim of the University of Lleida is the education of its students. We provide high standards of teaching with quality services throughout the university community that reach society beyond the campus gates. Students make up most of the UdL community, and our objective is to ensure that they enjoy the teaching and learning processes involved. Citește mai puţin
Lleida , Igualada + 1 Mai mult Mai Puțin