Master în Managementul Avansat în Achiziții

Generalități

Programul de descriere

Master în Managementul Avansat în Achiziții

Întrebați-ne despre reducerile la companii, autonome și șomeri.

Pregătire bonificabilă. Întrebați despre bursele noastre

Data de începere: 15 ianuarie 2019

Instruirea în achiziție este unul dintre cele mai importante instrumente pentru a asigura dezvoltarea unei cariere profesionale și pentru a stabili perspective. Atât pentru profesioniștii activi, cât și pentru cei care văd această activitate ca o opțiune viitoare, programele Cerificatorului oficial de Achiziții oferă o pregătire extraordinară pentru a face față cu succes uneia dintre cele mai importante funcții ale oricărei structuri de afaceri.

Globalizarea, noi piețe, fluctuații ale piețelor financiare, strategii noi de gestionare a achizițiilor, optimizarea resurselor ... Profesia noastră se confruntă cu provocări captivante și în schimbare. În acest cadru, formarea este accentul care marchează diferența într-un profesionist, adaugă valoare profilului lor și le permite să aspire la mai mult.

Ce veți obține cu acest curs?

Furnizați acces la o formare adecvată, care oferă abilităților de cumpărare profesioniștilor, cunoștințelor, aptitudinilor și instrumentelor pentru a optimiza deciziile lor în companie și pentru a obține un avantaj competitiv.

"Participantul are posibilitatea de a realiza module individuale pentru a finaliza Master în Managementul avansat de aprovizionare"

Curs orientat spre:

Managerii și managerii de aprovizionare, managerii de aprovizionare, managerii de categorii, analiștii de cumpărare și cumpărătorii de vârf, precum și profesioniștii din domeniul furnizorilor și achizițiile și achizițiile.

Titlul obținut

Certificat de competență academică eliberat de SGS ICS IBÉRICA

Dublu grad:

  • UDIMA, Universitatea din Madrid
  • UADIN Business School

agendă

Modulul 1. Sursa globală

  • Globalizarea economiei
  • Definiția Global Sourcing
  • Adaptarea achizițiilor către Global Sourcing
  • Procese de import
  • Incoterms
  • Contracte internaționale

Modulul 2. Managementul calității în achiziții

  • Managementul calității
  • Planificarea și monitorizarea calității
  • Sisteme de calitate în achiziții ISO9000
  • Specificații de cumpărare
  • Controlul calității furnizorilor de produse
  • Calitatea serviciilor și acordurile la nivel de servicii
  • SLA
  • Măsurarea performanțelor furnizorilor
  • Îmbunătățirea performanței furnizorilor

Modulul 3. Managementul informațiilor în achiziții (e-Purchasing)

  • Sisteme informatice
  • Funcția de achiziție
  • Soluții ale portalurilor furnizorilor
  • Tendințele pieței în achizițiile electronice
  • e-Sourcing: RFx
  • e-Sourcing: AUC

Modulul 4. Negocierea în achiziții

Partea I: Procesul de negociere în achizițiile publice

  • Principiile Negocierii
  • Pregătirea negocierii
  • Cunoașterea și aplicarea tacticii de negociere
  • Negociere internațională
  • Negociere internă
  • Comportament în negocieri
  • Gestionarea timpului
  • Pre și post-negociere
  • Piața și furnizorii. Mediul nostru natural

Partea II: Instrumente psihologice

  • Concepte de negociere
  • Ascultarea activă în procesul de negociere
  • Tehnici de interviu pentru a îmbunătăți negocierea
  • Negocierea non-verbală
  • Negociere asertivă
  • persuasiunea
  • Seducția în negociere
  • Analiza tranzacțională și fereastra johari
  • Negocieri creative
  • Atitudini de negociere
  • Stiluri de negociere
  • Calități și abilități ale unui bun negociator

Modulul 5. Managementul riscului în achiziții

  • Natura riscului
  • Riscuri pe piața de aprovizionare
  • Managementul riscului în achiziții
  • asigurare
  • Riscurile de preț, volatilitatea
  • Calitatea serviciilor și acordurile la nivel de servicii - SLA
  • Măsurarea performanțelor furnizorilor
  • Îmbunătățirea performanței furnizorilor

Modulul 6. Controlul și îmbunătățirea continuă a achizițiilor

  • De ce avem nevoie de control în managementul
  • Cumpărături?
  • Eficiență și eficiență. Managementul schimbărilor
  • Shopping ca o figură strategică și implicarea sa în organizație. Structura organizatorică
  • Definirea și interacțiunea diferiților parametri de control și de decizie
  • Instrumente de gestionare
  • Calitatea informațiilor, analizelor și rezultatelor
  • Raportarea
  • Standardul UNE-CWA 15896 și controlul și îmbunătățirea continuă a achizițiilor
  • Structura și responsabilitățile în controlul managementului
  • Procese de inovare bazate pe îmbunătățirea continuă
  • Controlul îmbunătățirii interne continue și al furnizorilor
  • Exemple de control al managementului

Modulul 7. Achizițiile și responsabilitatea socială

  • Dezvoltare durabilă
  • Responsabilitatea socială corporativă (RSC)
  • Achiziții ca protagonist al RSC în lanțul de aprovizionare
  • Includeți CSR în Shopping
  • Ghiduri și resurse
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

En UADIN, Universidad para las Competencias Digitales, se han desarrollado diferentes propuestas formativas con la que se pretende entrenar las Competencias Digitales, una formación especializada en l ... Citeste mai mult

En UADIN, Universidad para las Competencias Digitales, se han desarrollado diferentes propuestas formativas con la que se pretende entrenar las Competencias Digitales, una formación especializada en las disciplinas que preparan al alumno para afrontar los retos de la transformación digital: marketing digital, e-commerce, digital business, tecnología, y las nuevas formas de comunicación on y off-line, con el cliente. En cada área competencial se han identificado diferentes Skills dentro del ecosistema digital, competencias específicas y relacionadas entre sí; y, además, se han descrito tres niveles de formación que dibujan una línea general y continua respecto a la adquisición de la competencia: Master, Master Executive y Carreras Profesionales. Citește mai puţin