AACSB Accredited

MM FEB UGM este o școală de business absolvent de top în Indonezia, oferind o educație de afaceri de înaltă calitate caracterizată de membri puternici și competenți ai facultăților, curriculum dinamic, proces de învățare colaborativ și creativ și atmosferă academică plăcută. Fiind acreditat la nivel internațional de către AACSB (Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business), programul este acum singurul program reprezentativ de MBA din Indonezia, care este recunoscut la nivel mondial.

Aceasta demonstrează angajamentul nostru de a îmbunătăți continuu calitatea educației. Programul promovează și valorifică potențialul de lider al studenților printr-un curriculum de ultimă oră combinat cu procese inovatoare de învățare și un program intensiv de dezvoltare a abilităților soft îmbogățit de rețeaua noastră internațională de 37 de universități internaționale de renume internaționale la campusurile Yogyakarta și Jakarta.

Viziune

Îmbogățită de o rețea internațională vibrantă, dar înrădăcinată în înțelepciunea locală, dezvoltăm lideri strategici de afaceri cu integritate, creativitate și cunoștințe necesare pentru a servi societatea.

Misiune

Pentru a fi cea mai mare școală de afaceri absolvent în Indonezia în avansarea cunoașterii afacerilor și promovarea practicilor de afaceri durabile și etice prin accentuarea provocărilor internaționale.

Programul MBA

MMUGM oferă trei tipuri de programe universitare de licență: Programul Regular, Programul Internațional și Programul Executiv. Programul Executiv se desfășoară în două clase de clasă: Executivul A, care este programat în după-amiaza și clasa Executive B, programată sâmbătă (Jakarta Vineri - Sâmbătă).

Prelegerile și examenele din Programul Regular și din Programul Executiv sunt furnizate în limba Indoneziană. În ceea ce privește Programul Internațional, prelegeri, discuții de caz, examene și teze sunt realizate în întregime în limba engleză.

Elevii din Programul Internațional sunt obligați să efectueze programe de diplomă dublă, schimb de studenți sau programe de cursuri scurte la universitățile partenere din străinătate.

În același timp, studenții din programul Regular au, de asemenea, posibilitatea de a aplica pentru astfel de expuneri internaționale, excluzând programul de gradul dublu, dar sunt supuse cerințelor și condițiilor aplicate.

Programul MMUGM funcționează pe un sistem semestru cu aporturi în februarie și august. Astfel, un an universitar constă din 2 semestre, în care un semestru este format din aproximativ 6 luni.

Curriculumul MMUGM este conceput astfel încât să permită studenților să-și finalizeze studiile într-un interval de timp rezonabil. Durata normală de studiu este de 18 luni pentru Programul Regular, 24 de luni pentru Programul Executiv, 24 de luni pentru Programul Internațional de Schimb Studenților și 30 de luni pentru Programul Diplomă Internațională. Durata maximă a studiilor este de două ori mai mare decât durata normală de studiu.

Pentru a finaliza programul MBA, un student trebuie:

  1. Completați cel puțin 48 de credite, inclusiv teza.
  2. Completați subiecte non-credit obligatorii.
  3. Au un minim 3.00 GPA cumulativ fără D și un maxim de două Cs / C s.
  4. Apără teza.

Cele 48 de ore de credit cuprind 35 de cursuri obligatorii, 9 ore de credit semestru (SCH) de cursuri de concentrare, atelier de lucru 1 SCH și 3 SCH al tezei.

Structura cursului

Tipuri de cursuri

Cerința de admitere pentru studenții străini

Documente

  1. Formular complet de cerere;
  2. 4 Fotografie cu dimensiunea pasaportului;
  3. Curriculum Vitae (CV);
  4. Scrisoare de motivație;
  5. Copiați scanarea Pașaportului valabil. Acesta trebuie să fie valabil pentru perioada de studiu;
  6. Scrisoarea de recomandare a școlii / instituției solicitantului;
  7. Scrisoarea de recomandare a Ambasadei / Consulatului Indonezian;
  8. Certificat de licență și transcriere legalizate (în limba engleză);
  9. Declarația de bună sănătate de la medicul solicitantului;
  10. Testul de limba engleză pentru proficiență (minimum TOEFL PBT: 550 / IBT: 80 / IELTS: 6,0);
  11. Declarație personală (formularul este furnizat);
  12. Declarația de susținere financiară (formularul este furnizat).

Documentele solicitate trebuie trimise prin e-mail (softcopy) și prin poștă (copie tipărită)

Toate documentele de mai sus trebuie să fie în limba engleză. Dacă documentele se află în Franța, acestea trebuie traduse în limba engleză.

Înregistrarea pas cu pas

  1. La primirea documentelor de candidatură, Oficiul pentru Afaceri Internaționale (OIA) MM FEB UGM o va procesa pentru o Scrisoare de Ofertă (LO) de la universitate. Solicitanții vor primi LO care le cere să plătească taxa de administrare nerambursabilă de 632 USD.
  2. După ce sunt de acord și plătesc plata, OIA FEB UGM va solicita solicitanților să trimită prin e-mail o copie a chitanței de transfer. Odată ce taxa de admitere este confirmată de bancă, OIA FEB UGM va procesa documentele pentru o scrisoare de acceptare (LoA) de la UGM.
  3. Solicitanții vor primi ofertele LoA și alte informații referitoare la cursurile oferite, regulamentul academic, studentul etc., prin e-mail.
  4. Oficiul pentru Afaceri Internaționale de la UGM va procesa documentele de aplicare la Direcția de Învățământ Superior din Indonezia pentru un permis de studiu. De obicei, este nevoie de două luni pentru eliberarea permisului de studiu.
  5. Atunci când este disponibil permisul de studiu, universitatea îi va ajuta pe studenți să aranjeze aprobarea de la Biroul de imigrație din Jakarta pentru viza limitată de ședere (VITAS / Visa Tinggal Terbatas). Va fi nevoie de cel puțin trei / patru luni pentru a organiza atât permisul de studiu, cât și aprobarea VITAS.
  6. După confirmarea aprobării pentru VITAS (autorizarea VISA), Oficiul pentru Imigrări va telexa la Ambasada Indoneziană unde veți cere viza. Pentru a primi telexizarea autorizației VISA la Ambasada Indoneziană, vă rugăm să ne informați prin care ambasadă se va aplica.
  7. OIA FEB UGM vă va trimite aprobarea VITAS (autorizație VISA) prin e-mail. Cu această aprobare VITAS, puteți solicita viza limită de ședere (VITAS / Visa Tinggal Terbatas) la Ambasada / Consulatul General al Indoneziei, pe care ne-ați informat-o.
  8. Vă sugerăm cu tărie să plecați doar pentru Indonezia folosind Visa limitată (VITAS / Visa Tinggal Terbatas). Prin urmare, trebuie să așteptați aprobarea VITAS înainte de a aplica pentru o viză.
  9. Nu este recomandat să se utilizeze o altă viză, cum ar fi vizita culturală a vizitelor sociale (VKSB). VKSB este valabil numai pentru 60 de zile și trebuie extins în fiecare lună în timpul sejurului. Prelungirea maximă este de patru ori. Dacă doriți să rămâneți mai mult, trebuie să solicitați o nouă viză din afara Indoneziei. Acesta costă mai mult timp și mai mulți bani pentru a avea extensia VKSB lunară și vă poate distrage atenția de la studiul dvs. aici. Prin urmare; recomandăm VITAS în loc de VKSB.

Taxa de administrare nerambursabilă acoperă taxa non-academică: autorizația de studiu, autorizația de viză, autorizația de ședere limitată (KITAS), raportul de poliție (STM și SKLD), permisul de ședere temporară (SKPPS), permisul de ieșire multiplă și asigurarea de sănătate universitară.

În termen de 7 zile de la sosirea în Indonezia, studenții internaționali care dețin viză limită de ședere (Visa Ijin Tinggal Terbatas / VITAS) trebuie să se prezinte imediat la Oficiul Afacerilor Internaționale al UGM.

Program predat în:
  • Engleză
Ultima actualizare Iunie 9, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Duration
18 - 24 luni
La zi
Price
68,000,000 IDR
Clasă regulată: 68.000.000 Rp; Program internațional clasic: 80.000.000 Rp; Clasa executivă: 79.000.000 Rp
Deadline
Contactează şcoala
3rd batch of registration and document submission deadline
Contactează şcoala
După locații
După dată
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
3rd batch of registration and document submission deadline
Start Date
Feb 2020
Termen limită de aplicare
Location
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
3rd batch of registration and document submission deadline
End Date

Feb 2020