Master of Business Administration

Generalități

Programul de descriere

Bournemouth MBA este cursul nostru pilot, conceput pentru a vă permite să vă duceți la cariera dvs. la nivelul următor și să opelați ca lider mondial, cu o apreciere realistă a ecosistemului de afaceri. Veți dezvolta cunoștințe și abilități cuprinzătoare în domeniul afacerilor și al managementului și veți îmbunătăți înțelegerea comportamentului și atitudinii oamenilor, pentru a deveni un lider eficient, independent și credibil. Abilitățile manageriale vor fi îmbunătățite printr-o serie de cursuri de masterat, conferințe de la vorbitori din industrie, studii de caz și consultanță cu clienți de afaceri reali.

În plus, sunt disponibile oportunități de stagiu scurt, ca parte a cursului, permițându-vă să adăugați un context practic experienței dvs. de învățare. Veți avea ocazia să alegeți una dintre mai multe opțiuni înainte de a iniția un proiect de consultanță sau de cercetare în etapa finală.

Bournemouth MBA este dublă acreditată de Chartered Management Institute (CMI), ceea ce înseamnă că, atunci când ați terminat studiile veți avea calificarea MBA și o calificare CMI. Veți primi, de asemenea, o calificare de membru CMI pe durata calificării dvs. cu BU.

Cerințe de intrare:

O diplomă de diplomă de licență cu 2: 1 în orice disciplină sau echivalent și cel puțin un an de experiență relevantă de muncă, cu toate acestea, candidații cu mai puțină experiență pot fi invitați să intervieveze. Dacă limba engleză nu este prima dvs. limbă, veți avea nevoie de IELTS 6.5 (Academic) sau de mai sus.

Detaliile Cursului

MBA este alcătuită din opt unități și un proiect de consultanță sau de cercetare. Șapte unități din programul de bază vor fi luate de toți profesioniștii MBA, după cum urmează:

Unități de bază

  • Personal
  • Contabilitate
  • Probleme contemporane în mediul de afaceri global: explorați o serie de probleme contemporane care afectează întreprinderile intern și prin evoluția mediului macroeconomic. Vor fi examinate rolul politicii guvernamentale și al comerțului internațional în modelarea mediului de afaceri global. Vor fi explorate aspectele care afectează afacerea durabilă și veți dezvolta abilități de management strategic și leadership la un nivel înalt într-un context de afaceri global.
  • Strategic Marketing Aplicat: Conceptele și principiile care stau la baza procesului de marketing, care acoperă mediul macro în care operează marketingul. Această unitate dezvoltă și îmbunătățește gama de abilități de marketing care trebuie să funcționeze eficient în mediul de marketing, cu o perspectivă internațională.
  • Managementul performantei
  • Conducere
  • Gestiunea strategică: Veți studia această unitate din perspectiva unui manager general, având în vedere realitățile și practicile de a reuși să maximizeze performanța unei organizații. Unitatea analizează ce determină performanța unei organizații și identifică modificările externe și interne care afectează aceasta. Sunt explorate alte aspecte importante, cum ar fi leadershipul, globalizarea, inovarea, antreprenoriatul și practica strategică. Scopul final al acestei unități este de a oferi un echilibru între teoriile strategiei și aplicarea lor în situații reale, astfel încât analiza conduce la formarea unei strategii, care este apoi executată de conducerea organizației.

Unități elective (alegeți una)

  • Gestiunea antreprenorială: Aici veți examina natura strategiei și a managementului strategic în aventurile antreprenoriale. Se acordă o atenție deosebită strategiilor de creștere și gestionării consecințelor creșterii economice și asupra stilului de management strategic și a activităților manageriale pentru a face față provocărilor cu care se confruntă întreprinderile antreprenoriale, în special comportamentul alternativ concurențial alternativ. Un alt punct de interes al unității este acțiunile de management pentru controlul creșterii în afacere și veți avea ocazia de a obține o apreciere practică a mecanismelor de control și a obstacolelor de creștere.
  • Marketing avansat: să evalueze temele emergente care afectează industria de marketing și să evalueze importanța acestora pentru un anumit sector sau industrie. Veți fi așteptat să dezvoltați înțelegerea la un nivel strategic de marketing și să vă corelați cunoștințele cu temele identificate în timp ce înțelegeți natura în continuă evoluție a acestor teme. Răspunsurile dvs. ar trebui să reflecte practica de marketing contemporană și noile evoluții, arătând inovația și gândirea creativă. Veți îmbunătăți abilitățile de care veți avea nevoie pentru a lucra eficient în mediul de marketing și pentru a dezvolta o înțelegere dintr-o perspectivă globală.
  • Provocări economice globale: o introducere în teoria economică, deoarece se aplică anumitor domenii ale economiei aplicate. Acest lucru va arăta cum pot fi folosite teorii și tehnici economice pentru a aborda multe probleme importante cu care se confruntă omenirea.
  • Servicii financiare: Obțineți aptitudini și cunoștințe manageriale pentru a lucra în sectorul serviciilor financiare. Se concentrează asupra reglementării și marketingului în acest sector. Veți lucra constructiv și responsabil în calitate de manager în parametrii de reglementare a serviciilor financiare și veți dezvolta și evalua strategii de marketing.
  • Afaceri în medii media noi: Până la un punct, fiecare sector al economiei este atins de influența tehnologiilor de comunicații informatice. Această unitate vizează să vă ajute să înțelegeți și să înțelegeți viitorul acestei influențe. Vi se va oferi o imagine de ansamblu a cercetării și teoriei academice asupra noilor medii media și se așteaptă să se înțeleagă mai profund transformările socio-economice și noile tipuri de comportament anticipate de mass-media electronică. Un alt scop al acestei unități este de a aplica aceste înțelegeri dezvoltării competențelor manageriale, inclusiv cercetarea și evaluarea tendințelor pieței.

Rețineți că unitățile elective solicită numerele minime pentru a rula și se pot schimba în funcție de cele mai recente evoluții ale industriei.

Unități opționale (alegeți una)

  • Consultanță: dezvoltați o înțelegere a principiilor și practicii consultanței. Acest lucru vă va înzestra cu tehnici și abilități pentru a lucra într-o echipă în realizarea unui proiect de consultanță.
  • Proiect de cercetare: o oportunitate de a finaliza o piesă substanțială de cercetare auto-gestionată într-o zonă de afaceri care vă interesează. Veți negocia subiectul și prezentarea proiectului cu un supervizor care va fost alocat de către directorul MBA. Veți avea opțiunea de a întreprinde un scurt stagiu ca parte a cursului, sub rezerva găsirii experienței corespunzătoare. Acest lucru vă va permite să adăugați un context practic experienței dvs. de învățare.

Specificarea programului

Specificațiile programului oferă o evidență definitivă a diplomelor universității în conformitate cu cerințele Agenției de Asigurare a Calității. Fiecare curs care a condus la un premiu BU are o specificație a programului care descrie obiectivele, structura, conținutul și rezultatele învățării, precum și metodele de predare, învățare și evaluare utilizate.

Cariere

Cu expertiza academică dobândită din facultățile BU, MBA-ul nostru evoluează constant pentru a se asigura că rămâne în fruntea schimbării și avansării în toate sectoarele. Acest curs vă oferă o rampă de lansare pentru dezvoltarea unei cariere manageriale.

Unii dintre absolvenții noștri de Masterat în Administrarea Afacerilor desfășoară acum roluri, cum ar fi:

  • Director
  • Conduceți managerul de proiect
  • Șeful serviciilor de dezvoltare economică
  • Șef de dezvoltare a informațiilor și sistemelor.

Industriile au lucrat

  • Afaceri
  • Finanţa
  • Marketing
  • Resurse umane.

Continuarea studiilor

Dacă doriți să continuați studiile după ce ați obținut un MBA, puteți examina programul nostru de doctorat.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Our university has come a long way in a short amount of time and we currently have more than 17,000 students of which 1,500 are international students from around 130 countries.

Our university has come a long way in a short amount of time and we currently have more than 17,000 students of which 1,500 are international students from around 130 countries. Citește mai puţin