Masterat în Administrarea Afacerilor

Generalități

Programul de descriere

field`s economice cunoștințe teoretice largă bazate pe inovații și având capacitățile de lucru practice, care poartă valorile umanității generale, de predare orientate pe elevi. Scopul programului este de a pregăti specialiști calificați cu diplomă de licență. Specialiștii vor fi capabili să facă față problemelor complexe în economie, să evalueze situația economică actuală și de a lucra în mediul socio-economic dinamic.

programul Cerințe preliminare

Solicitantul este admis în conformitate cu legislația georgiană

Rezultat de învățare / Competențe

Cunoaștere și înțelegere

  • Cunoașterea avansată a domeniului de studiu, inclusiv analiza critică a teoriilor și principiilor;
  • Înțelegerea problemelor complexe ale domeniului de studiu

Aplicarea cunoștințelor

  • Abilitatea de a utiliza ambele metode specifice și anumite metode selectate pentru rezolvarea problemelor;
  • Abilitatea de a efectua cercetări și proiecte practice în direcții predeterminate

luare a deciziilor

  • Abilitatea de a selecta și interpreta date specifice domeniului, de asemenea, pentru a analiza date și / sau situații abstracte utilizând standarde și anumite metode selectate;
  • Abilitatea de a face o judecată solidă

Abilități de comunicare

  • Comunicare scrisă clară și laconică;
  • Respectarea regulilor de gramatică;
  • Realizarea de construcții logice scrise;
  • Evitarea limbajului sofisticat;
  • Comunicare în limbile materne și străine;
  • Discutarea declarațiilor economice teoretice folosind argumente suficiente;
  • Declarații orale ale problemelor complexe;
  • Prezentarea publică și exprimarea opiniilor personale.

Abilități de învățare

  • Un studiu aprofundat al disciplinelor teoretice socio-economice prin utilizarea metodelor de cercetare promovează indivizii pentru programul de masterat și practica viitoare, recunoașterea problemelor complexe ale economiei, în special:
    • Economie, în special:
    • Studierea mecanismului funcționării instrumentelor economice;
    • Conștientizarea principiilor și valorilor economice;
    • Evaluarea critică a situației și evenimentelor economice actuale;
    • Recunoașterea principiilor principale ale activităților economice;
  • Definirea mecanismelor și a particularităților funcționale ale piețelor produselor și serviciilor;
  • Evaluarea motivației comportamentului consumatorilor și antreprenorilor;
  • Definirea termenilor și stării structurii organizatorice și activităților antreprenoriale;
  • Estimarea cheltuielilor și factorilor care afectează.
  • Tipurile de piețe și particularitățile și mecanismele de funcționare.
  • Definirea volumului de producție și a prețurilor. Conștientizarea problemelor legate de echilibrul pieței.
  • Principiile de reglementare ale macroeconomiei și particularitățile acestora.
  • Modelul global al cererii și ofertei, echilibrul macroeconomic și ciclurile dezvoltării economice a pieței.
  • Conștientizarea problemelor privind șomajul, piața forței de muncă, ocuparea forței de muncă și salariile.
  • Politica financiară și de credit a statului.
  • Esența inflației, tipurile, motivele și analiza efectelor sale negative.
  • Politica fiscală de stat, bugetul și structura.
  • Definirea cauzelor recesiunii.
  • Politica de investiții a statului.
  • Aspectele economice ale formării societății civile.
  • Probleme globale curente.
  • Cele mai recente tendințe de dezvoltare în economia mondială.
  • Transformările în economia mondială datorate procesului de globalizare.
  • Studierea modelelor economice strategice ale țărilor în curs de dezvoltare și dezvoltate.
  • Clasificarea sistematică a țărilor.
  • Indicele independenței economice.
  • Potențialul resurselor naturale ale Georgiei.
  • Necesitatea integrării în spațiul transeuropean.
  • Factorii externi pentru dezvoltarea economică.
  • Particularitățile relațiilor economice internaționale, domeniile, principiile de bază.
  • Problemele comerțului exterior și specificațiile.
  • Tarifele de reglementare și tarifele nereglementate și mecanismele de comerț exterior.
  • Motivele și factorii pentru fluxul de capital și motivația.
  • Analiza investițiilor străine directe și a specificațiilor.
  • Motivele transmigrației forței de muncă și a direcției.
  • Necesitatea elaborării politicii de stat privind migrația și imigrația forței de muncă și mecanismele de reglementare.
  • Mijloacele de schimb de informații și tehnologii.
  • Integrarea europeană și Criteriile de la Copenhaga.
  • Definirea particularităților de stabilire a prețurilor pe piața mondială.
  • Prețul de amortizare, elaborarea politicii de preț a întreprinderilor de stat.
  • Motivele pentru zonele emergente independente și offshore și regimul de funcționare a acestora.
  • Funcții, drepturi și obligații economice.
  • Mecanismele de încheiere și modificare a contractelor
  • Formarea contractelor internaționale și definirea metodelor și principiilor.
  • Ofertă și acceptare.
  • Incoterms de livrare a mărfurilor.
  • Forța majoră și acțiunile corespunzătoare.
  • Terminologie economică.

Valorile

  • Participarea la procesul de formare a valorii și aspirația de implementare a acesteia; Precizia valorilor profesionale (exactitate, punctualitate, obiectivitate, transparență, organizare etc.);
  • Apărând dreptatea (drepturile omului), etica și normele morale

Forme și metode de realizare a rezultatelor învățării

Prelegere
Seminar (lucrul în grup)
Cursuri practice
Curs de lucru / proiect
Formele de lucru independente și metodele de realizare a rezultatelor învățării sunt incluse în Programul Educațional și pot fi găsite prin intermediul următorului link: http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf

Formele de bază ale predării

Cursuri, seminarii, formare de laborator și pregătire practică;
Studiu de teren;
Curs de curs / proiect;
Teze de licență, masterat și doctorat;
Consultare.

Lectura Este un proces creativ în care participă atât un lector, cât și un student. Scopul principal al cursului este de a ajuta elevii să înțeleagă noțiunile majore ale subiectului predat, ceea ce implică percepția creativă și activă a materialului. În plus, ar trebui acordată atenție conceptelor, definițiilor, denumirilor, ipotezelor de bază. Este necesară o analiză critică a principalelor aspecte, fapte și idei. Prelegerea trebuie să asigure cunoașterea științifică și logică a conceptelor de bază fără a intra în detalii inutile. Prin urmare, ar trebui să fie complet logic. Mai mult, faptele, exemplele, schemele, schițele, experimentele și alte ajutoare vizuale ar trebui să explice ideea transmisă de prelegere.

Prelegerea ar trebui să asigure o analiză corectă a procesului dialectic științific și ar trebui să se bazeze pe abilitatea studenților de a percepe și înțelege problemele științifice principale.

Materialul studiat la curs le face să formeze un întreg sistem de cunoaștere prin intermediul studenților, Munca independentă. Elevii ar trebui să fie interesați de cărți și de alte surse de informație și să fie stimulați să studieze independent care este baza pentru gândirea, analiza și concluzia independentă.

Având în vedere scopul principal al conferinței, numai experiențele profesorilor ar trebui să li se permită să le elibereze, din moment ce cunoștințele teoretice, experiența lor practică și aptitudinile pedagogice le oferă cursuri de înaltă calitate. În timp ce lucrează la aspectele metodologice, lectorul ar trebui să acorde o atenție deosebită consistenței materialelor predate, stilului prelegerii și contactului cu publicul. Lectorul ar trebui să utilizeze pe scară largă mijloacele vizuale, astfel încât elevii să participe activ la acesta.

Materialul teoretic dat la curs este perceput mai bine prin intermediul seminariilor, instruirii de laborator și instruirii practice.

Scopul seminar Este de a permite elevilor să își aprofundeze cunoștințele despre temele studiate la curs. Sub supravegherea unui profesor sau a unui profesor cu experiență, un student sau un grup de studenți găsesc și percep informații suplimentare, pregătește prezentări, scriu eseuri etc. La seminar sunt prezentate și discutate rapoartele, se fac concluzii. Supraveghetorul seminarului coordonează aceste procese.

Instruirea în laborator Este mai demonstrabil și îi ajută pe studenți să perceapă mai bine procesele și fenomenele. Într-un laborator un elev învață cum să efectueze experimente. În timpul instruirii în laborator un student învață cum să manipuleze, să regleze și să fixeze echipamentul de laborator. Abilitățile dobândite la laboratoarele experimentale de instruire ajută la înțelegerea mai bine a materialelor teoretice studiate la curs.

Scopul instruire practică Este învățarea treptată a materialului teoretic prin rezolvarea problemelor concrete; Aceasta este baza dezvoltării abilităților de utilizare independentă. Profesorul ar trebui să acorde o atenție deosebită metodelor de rezolvare a problemelor, realizând schițe, schițe și scheme, utilizând tehnici adecvate pentru calcule etc.

studiu de teren Ajută elevii să aprofundeze și să consolideze cunoștințele dobândite. Dezvoltă abilitățile de a-și pune în practică cunoștințele teoretice în practică, folosind metodele caracteristice subiectului în cauză pentru rezolvarea problemelor.

Lucrați Un curs / proiect de curs Este un proces creativ. Fiecare construcție nouă, mașină, instrument, dispozitiv automat, etc. Sunt proiectate conform unui proiect. Procesul de proiectare cuprinde atât teoria, cât și practica. În timpul perioadei de instruire un student face cursuri de proiecte prin aplicarea datelor grafice; Proiectele sunt, de fapt, primele rezultate ale muncii lor independente, chiar dacă acestea sunt efectuate sub supravegherea profesorului.

Bachelor, Master și Doctoral Teza este etapa finală a unei etape separate a procesului de predare la o instituție de învățământ superior. Scopul său este de a sistematiza cunoștințele teoretice și practice pe care studenții le-au primit, precum și de a ajunge la o soluție fundamentată de probleme concrete, științifice, tehnice, economice sau industriale. Teza ar trebui să dezvăluie nivelul de mastering a metodelor de cercetare și de efectuare a experimentelor legate de întrebările pe care le pune, precum și de disponibilitatea elevului de a lucra independent în sfera profesiei sale viitoare. Un profesor cu experiență supraveghează realizarea proiectului.

În timpul consultări Un profesor ar trebui să îi ajute pe elevi să dobândească abilități de lucru independente, să învețe cum să folosească cărțile academice și alte surse în mod corespunzător și să rezolve problemele care apar în timpul muncii lor independente.

Metode de predare și învățare

În procesul de învățare este imposibil să învățăm o problemă concretă folosind o singură metodă. Profesorul trebuie să folosească diferite metode în timpul procesului de predare; De asemenea, o combinație de metode este frecvent utilizată. În procesul de predare metode adesea se completează unul pe altul.

Cele mai răspândite metode de predare și învățare, precum și definițiile acestora, sunt prezentate mai jos. Un profesor ar trebui să aleagă metoda potrivită în funcție de scopul și problema concretă.

  1. Discutie / dezbateri. Aceasta este metoda cea mai răspândită de predare interactivă. Un proces de discuție sporește foarte mult calitatea implicării studenților și a activității acestora. O discuție se poate transforma într-un argument și acest proces nu se limitează la întrebările puse de profesor. Ea dezvoltă abilitățile studenților de a raționa și de a-și fundamenta propriile idei.
  2. Învățarea cooperativă este o strategie didactică în cadrul căreia fiecare membru al unui grup trebuie nu numai să învețe subiectul însuși, ci și să-i ajute pe colegii săi să-l învețe mai bine. Fiecare membru al grupului lucrează la această problemă până când toți vor conduce problema.
  3. Activități de colaborare ; Folosind această metodă implică împărțirea studenților în grupuri separate și oferirea fiecărui grup a propriei sarcini. Membrii grupului lucrează individual la problemele lor și, în același timp, împărtășesc opiniile lor cu restul grupului. Conform problemei ridicate, este posibilă schimbarea funcțiilor între membrii grupului în acest proces. Această strategie asigură implicarea maximă a studenților în procesul de învățare.
  4. Învățarea bazată pe probleme (PBL) este o metodă care utilizează o problemă concretă ca etapă inițială atât pentru dobândirea de noi cunoștințe, cât și pentru procesul de integrare.
  5. Metoda euristică se bazează pe rezolvarea pas-cu-pas a unei probleme date. Se realizează prin intermediul fixării independente a faptelor în procesul de predare și prin stabilirea legăturilor dintre ele.
  6. Studiu de caz - profesorul discută cu studenții cazurile concrete și studiază temeinic problema. De exemplu, în sfera siguranței tehnice se poate discuta despre un accident sau o catastrofă concret, sau în știința politică poate fi un studiu al unei probleme concrete, de exemplu, Karabah (conflictul armeano-azer).
  7. Brainul a fost ucis - această metodă implică formarea și prezentarea cât mai multor idei și opinii radicale diferite pe un anumit subiect. Această metodă stabilește condițiile pentru dezvoltarea unei abordări creative față de o problemă. Această metodă este eficientă într-un grup mare de studenți și constă în următoarele etape:
    • Folosind o abordare creativă pentru definirea unei probleme / probleme;
    • Pentru o anumită perioadă de timp lista (în principal pe tablă) a ideilor studenților despre această problemă fără nici o critică;
    • Stabilirea criteriilor de evaluare pentru a stabili corespondența ideii cu scopul cercetării;
    • Evaluarea ideilor alese în funcție de criteriile stabilite anterior;
    • Selectarea ideilor care corespund cel mai mult problemei date prin aplicarea metodei de excludere;
    • Dezvăluind cea mai bună idee pentru rezolvarea problemei date.
  8. Jocurile pe roluri și jocurile de simulare redate în conformitate cu un scenariu pregătit anterior permit studenților să estimeze problema din diferite puncte de vedere. Ele ajută studenții să formeze puncte de vedere alternative. Aceste jocuri, precum și discuțiile, îi ajută pe elevi să își dezvolte aptitudinile de a-și exprima propriile idei și de a participa la discuții.
  9. Metoda de demonstrare implică prezentarea informațiilor cu ajutorul mijloacelor vizuale. Este destul de eficient pentru atingerea rezultatului dorit. Este recomandabil să prezentați materialul simultan prin mijloace audio și vizuale. Materialul poate fi prezentat atât de un profesor cât și de un student. Această metodă ne ajută să facem mai clari pașii de percepere a materialului didactic, să precizăm ce etape elevii trebuie să ia independent; În același timp, această strategie prezintă vizibil esența unei probleme / probleme. Demonstrația poate fi foarte simplă.
  10. Metoda inductivă determină o astfel de formă de transmitere a oricărui tip de cunoaștere atunci când în procesul de învățare trenul gândirii este orientat de la fapte către generalizare, adică în prezentarea materialului procesul trece de la concret la general.
  11. Metoda deductivă determină o astfel de formă de transmitere a oricărui tip de cunoștințe care prezintă un proces logic de descoperire a cunoștințelor noi pe baza cunoașterii generale, adică procesul trece de la general la concret.
  12. Metoda analitică ne ajută să împărțim întregul material didactic în părțile componente. În acest fel, interpretarea detaliată a problemelor separate în cadrul problemei complexe date este simplificată.
  13. Metoda sintetică implică formarea unei probleme de la mai multe persoane separate. Această metodă ajută elevii să-și dezvolte abilitatea de a vedea problema în ansamblu.
  14. Metoda verbală sau orală cuprinde o prelegere, o narațiune, o conversație etc. În timpul procesului profesorul transmite, explică materialul verbal, iar elevii îl percep și îl învață prin înțelegere și memorare.
  15. Metoda scrisă implică următoarele forme de activitate: copierea, notarea, compunerea tezelor, scrierea unor eseuri etc.
  16. Metoda de laborator implică următoarele forme de activitate: desfășurarea de experimente, prezentarea materialelor video etc.
  17. Metodele practice unesc toate formele de predare care stimulează dezvoltarea abilităților practice în studenți. În acest caz, un elev efectuează independent diferite activități pe baza cunoștințelor dobândite, de exemplu, studiul de teren, practica didactică, munca în teren etc.
  18. Metoda explicativă se bazează pe discutarea unei probleme date. În procesul de explicare a materialului, profesorul aduce exemple concrete, analiza detaliată a cărora se face în cadrul temei date.
  19. Instruirea orientată spre activități implică implicarea activă a profesorilor și studenților în procesul de predare, atunci când are loc interpretarea practică a materialului teoretic.
  20. Proiectarea și prezentarea unui proiect. În timp ce proiectează un proiect, un student aplică cunoștințele și abilitățile pe care le-a dobândit pentru rezolvarea unei probleme. Predarea prin proiectarea proiectelor mărește motivația și responsabilitatea elevilor. Lucrul pe un proiect implică etapele de planificare, cercetare, activitate practică și prezentarea rezultatelor în funcție de problema aleasă. Proiectul este considerat a fi finalizat dacă rezultatele acestuia sunt prezentate clar, convingător și corect. Se poate realiza individual, în perechi sau în grupuri; De asemenea, în cadrul unuia sau mai multor discipline (integrarea subiecților); La finalizarea proiectului este prezentat unui public larg.
  21. E-learning Implică utilizarea internetului și a mijloacelor multimedia în procesul de predare. Acesta cuprinde toate componentele procesului de predare (scopuri, conținut, metode, mijloace etc.); Realizarea acestor componente are loc prin mijloace specifice. Există trei tipuri de e-learning:
    • Cursuri full-time; Când procesul de predare are loc în timpul orelor de contact ale profesorilor și studenților, iar transmiterea materialului didactic se face printr-un curs electronic;
    • Învățarea la distanță implică desfășurarea procesului didactic în absența unui profesor. Cursul de predare se desfășoară la distanță; În format electronic.
    • Hybrid (cu normă întreagă / îndepărtată) - predarea este efectuată în principal la distanță, dar o anumită parte a acesteia este desfășurată în timpul orelor de contact.

Sfere de angajare

  • Instituții publice;
  • organizații guvernamentale și non-guvernamentale;
  • Organele reprezentative georgiene ale organizațiilor internaționale; Întreprinderi de stat și private (firme) de profil diferit
Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher educati ... Citeste mai mult

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher education scene providing opportunities to learn excellent professional and academic skills maintaining internationally competitive education, research and innovation services significant for Georgia’s sustained development. Citește mai puţin