Mba în marketing strategic și de vânzare cu amănuntul

Generalități

Programul de descriere

Curs diferentiala

Cadrele didactice cu experiență teoretică și practică în marketing strategic și specificul de vânzare cu amănuntul; Studii Cazuri de succes cu organizații mici, mijlocii și; Infrastructura compatibilă cu cerința standard a publicului nostru țintă; experiența practică și prezența unor specialiști invitați în unele module.

OBIECTIVE

Printre obiectivele principale ale MBA, putem evidenția:

  • Pentru a furniza cunoștințele necesare în practica direcționată către planificarea, dezvoltarea și controlul activităților legate de marketing de vânzare cu amănuntul.
  • Mai multă putere Elevii cu instrumente tehnice și de a stabili parametrii necesari pentru a aborda problemele unice la temele centrale ale Marketing Strategic.
  • o atenție specială directă a tehnicilor de vânzare și promoții efectuate de piețe competitive și de înaltă performanță.

TARGET

Profesioniștii care lucrează în comerțul cu amănuntul sau doresc să își dezvolte abilitățile de marketing menite.

METODOLOGIE

Cursul va fi dezvoltat prin diferite tehnici de predare / învățare, în scopul de a permite participarea activă studenților la construirea de cunoștințe. Profesorul furnizează materiale școală de monitorizare. Vor fi utilizate, în funcție de natura și caracterul adecvat al fiecărei discipline, diverse metode, cum ar fi studii de caz, jocuri și simulări, conferințe, cursuri, seminarii, studii, dirijate de grup de lucru, cursuri practice în laboratoare, dezbateri și schimburi experimente.

Ultima actualizare Septembrie 2017

Despre facultate

Developing the society through quality services related to education and culture.

Developing the society through quality services related to education and culture. Citește mai puţin