Read the Official Description

Prezentare generală a programului

În ambele sectoare de servicii și de producție, managerii se confruntă cu provocarea de a putea judeca impactul inovației și noilor tehnologii pe piețele lor. Concentrarea în domeniul tehnologiei și inovării (TIM) pregătește studenții MBA pentru această provocare. Acesta acoperă modurile în care se schimbă piețele din cauza influenței tehnologiei, a modului în care sunt dezvoltate și introduse pe piață ideile inovatoare și a modului în care managerii pot spori performanța inovării organizațiilor lor.

TIM integrează idei din economie, creativitate și design de produs, managementul R & D, managementul operațiunilor, achizițiile globale și marketingul strategic. Programul rezultat pune un accent egal pe modul de analiză a situațiilor de afaceri și modul de implementare a planurilor de acțiune adecvate.

Un element esențial al concentrării MBA-TIM este proiectul industrial. În cadrul cooperării cu o companie sponsoră SIMT, grupuri de aproximativ șase elevi lucrează împreună la o problemă reală de afaceri. Sub îndrumarea unui membru al facultății, aceștia trebuie să aplice cunoștințele dobândite din cursuri și să identifice soluțiile posibile pentru problemele companiei. În cadrul unei discuții strânse cu compania, se identifică cea mai eficientă soluție și se dezvoltă un plan detaliat de acțiune. Proiectele anterioare s-au desfășurat atât în ​​sectorul serviciilor, cât și în cel productiv și s-au analizat aspecte cum ar fi dezvoltarea portofoliilor de produse mai bune și crearea unor canale de distribuție mai eficiente.

Absolvenții de concentrare MBA-TIM sunt calificați pentru funcții de conducere într-o serie de domenii funcționale, de la marketing, la cercetare și dezvoltare până la fabricare (sau operațiuni în sectorul serviciilor), la gestionarea lanțului de aprovizionare. Datorită abordării largi a concentrării, cunoștințele și aptitudinile dezvoltate sunt aplicabile într-o gamă largă de industrii.

Cursuri de concentrare a tehnologiei și inovării disponibile

  • Tehnologie, noua economie și ocuparea forței de muncă
  • Dezvoltare avansată și tehnologie
  • Achiziționarea globală
  • R & D Management
  • Design de produs
  • De marketing strategic
Program taught in:
Engleză

See 4 more programs offered by SIMT - Stuttgart Institute of Management and Technology »

Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
4 semestre
La zi
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019