Mba executiv însuși maestru

Generalități

Programul de descriere

Executive MBA (Executive Master în Management) este o inițiativă comună a INEDE Business School și Asociația pentru Progresul de Management (APD) , bazate pe tehnici de management de afaceri și susținută de mulți ani de succes și experiența ambelor instituții . Atât din punct de vedere academic cât și din punct de vedere al creării unei rețele puternice de contacte profesionale, acest program este în prezent cel mai bun Executive MBA în Valencia.

Scopuri

Scopul principal al cursului este de a asigura managerilor și antreprenorilor cunoștințele și instrumentele necesare pentru a dezvolta cu succes de management al afacerilor în medii dinamice și competitive.

Adresat

Practicarea profesioniști cu experiență medie, mai mult de 10 de ani. În Executive MBA + vârsta medie a studenților este de 36 de ani. Toți elevii sunt manageri, antreprenori, manageri, profesioniști și specialiști tehnici cu funcții de conducere. Zona de responsabilitate în cadrul companiei, sectorul de activitate al societății și cariera de origine a studenților este foarte diversă. Cei mai mulți dintre studenți sunt ingineri, absolvenți în științe economice sau de management de management și de afaceri, avocați și absolvenți în marketing și management comercial, deși multe alte grade de găsit în acest program modul perfect de a face imersiune în lumea managementului de afaceri.

Perspectivele de carieră

  • managementul companiei
  • departamentele de adrese

durată

Executive MBA va începe în octombrie 2017 și se termină în iulie 2018

gradul de master este oferit în două timp. Pentru grupa 1 sesiunile au loc în zilele de vineri de la 9:30 până la ora 19.30 pentru elgrupo 2 Sesiunile au loc în zilele de vineri de la 15.30h la ora 19.30 și în zilele de sâmbătă 9:30 - 1:30 p.m ..

Planul de studiu

Strategia de afaceri

Într-o lume tot mai competitivă, este important să se acorde o atenție la posibilele oportunități și amenințări care pot apărea, stabilit obiective pentru companie și să stabilească programe de acțiune și obiective. Prin urmare, Executive MBA acoperă aceste concepte de direcție strategică:

  • Strategie și competitivitate generatoare de valoare adăugată
  • gândire strategică
  • Obiectivele și organizarea
  • Decizia strategică de luare a
  • Mediu și dinamica competitive
  • Analiza și evaluarea strategică
  • Formularea și strategia de planificare
  • Strategii competitive generice
  • Strategiile de creștere, cooperare și criza
  • crearea de inovație și valoare
  • Management de proiect și creativitate
  • Implementarea Balanced Scorecard
MANAGEMENT FINANCIAR ȘI MANAGEMENTUL DE CONTROL ADMINISTRATIV

Acest modul oferă studenților cu instrumentele necesare pentru a pune în aplicare o politică de control bugetar și de a analiza datele financiare ale companiei și profitabilitatea oricărei investiții.

  • Bilanțuri și declarațiile de venit
  • Analiza financiară și de diagnostic
  • de gestionare a capitalului de lucru
  • de gestionare operațională a resurselor financiare pe termen scurt
  • Managementul trezoreriei
  • Procesul de planificare financiară
  • analiză de investiții
  • bugetul anual de funcționare
  • Sisteme de control
  • Costurile de gestionare a sistemelor
  • formule de finanțare și noi produse financiare
  • contabilitate financiară
MANAGEMENT marketing și de afaceri

Viața produsului este scurtat și ofertele tind să fie similare. O piață solicitante și schimbare a determina cu exactitate politicile de marketing adaptate la contextul și cu un management eficient de vânzări.

  • Bazele de marketing
  • managementul afacerilor și marketing strategic
  • Analiza de piață și cercetare comercială
  • Comportamentul consumatorului
  • Segmentarea pieței
  • poziționare
  • Politica de produs
  • Politica prețurilor
  • Politica de distribuție și de marketing
  • Politica de comunicare și de promovare
  • Selecție, motivare, remunerare a forței de vânzări
  • Organizarea fortei de vanzari
  • Sistemul de informații de marketing
  • Planul de marketing
  • Planul de vânzări
  • bugetul comerțului și a cotelor de vânzare
  • Strategia de brand și de poziționare
  • Trading și Marketing Internațional
Operations Management

Organizarea activității intrinseci a companiei, indiferent dacă industriale sau de serviciu este factorul care face diferența între competitivitatea organizației. Aplicarea metodologiilor adecvate este cheia succesului în operațiuni.

  • Organizarea și distribuția de producție.
  • Tehnici de management Lean, tocmai la timp, SMED, kamban, kaizen
  • reproiectarea inginerească și de management al calității. EFQM și 6 sigma.
  • Aprovizionare logisticii lanțului și invers.
  • Achiziții de management, logistică de depozitare și transport
MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ȘI

Gestionarea eficientă a oamenilor într-o societate bazată pe cunoaștere este o componentă strategică, contribuția valoarea fiecăruia dintre politicile dezvoltate resursele umane necesare. Acest lucru ridică două cerințe: să cunoască, din perspectiva managementului, tehnici și practici în managementul oamenilor, care permit angajaților obține toate capacitățile de creativitate și imaginație în serviciul planului de afaceri; și de a dezvolta abilitățile necesare pentru a reuși în relațiile lor profesionale.

  • Tehnici de gestionare a persoanelor
  • Prezent și viitoare provocări pentru managementul resurselor umane: mediu, de afaceri și oameni
  • strategii de resurse umane pentru a ajuta la îmbunătățirea linia de jos
  • Fluxuri de lucru dintr-o perspectivă: societatea, grupul, individul
  • Atragerea și selectați talent: recruta, selecta, angaja
  • de gestionare a competențelor
  • evaluarea performanțelor
  • remunerația strategică
  • Dezvoltarea carierei
  • Managementul și interne relații: programele de plan de comunicare internă și recunoaștere
Dezvoltarea abilitatilor de management

dezvoltarea personală a abilităților și cunoștințelor studenților pentru a ajunge în mod eficient se angajeze în conducere și coordonare în rolul de director sau administrator.

  • Antrenorul executiv
  • Comunicarea de management și a personalului. asertivitate
  • negociere
  • managementul conflictului pozitiv
  • disciplina Managementul
  • Managementul stresului
  • inteligență emoțională
  • Echipele de management (formare Outodoor)
MASTER PROIECT FINAL

Crearea unui plan de afaceri finaliza un proiect de afaceri. Această activitate se desfășoară pe tot parcursul programului de Master în grupuri de lucru și apără sfârșitul anului.

De asemenea, au fost inclusă în activitățile de afaceri de prestigiu ale Comunicad Valencia, unde distribuie experiența lor profesională și de afaceri cu elevii într-un format de alimente-talk.

Ultima actualizare Decembrie 2017

Despre facultate

La Universidad Católica de Valencia "San Vicente Mártir" se dedica a la causa de la verdad mediante el servicio a la dignidad de la persona y a la causa de la Iglesia. El trabajo desarrollado en esta ... Citeste mai mult

La Universidad Católica de Valencia "San Vicente Mártir" se dedica a la causa de la verdad mediante el servicio a la dignidad de la persona y a la causa de la Iglesia. El trabajo desarrollado en esta Universidad se sustenta en la íntima convicción de que el saber y la razón son fieles servidores de la fe. Citește mai puţin