Mba Executiv Chineză Interior

CES Cardenal Cisneros

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Mba Executiv Chineză Interior

CES Cardenal Cisneros

bibliotecăinfo

Introducere

Un absolvent de program internațional destinat persoanelor care dețin sau sunt numite în funcții și funcții de conducere.

O Executive MBA în interiorul China este un program absolvent profesionale care vizează persoanele care dețin sau sunt chemate să își exercite atribuțiile și funcțiile director sectoare de activitate multifuncționale, cu un accent clar pe piața chineză. Este un program pentru a învăța de la marii profesioniști care predau acest Executive MBA.

Pentru a ocupa o poziție de conducere managerii trebuie să știe cum să anticipeze evenimentele și de a trăi până la cerințele și schimbările continue de afaceri și a piețelor. Faptul că această executive MBA este predată de către cadrele didactice care lucrează în prezent în posturi de conducere permite elevilor să intre în contact cu această lume și să învețe cu cazuri și strategii reale.

Mai mult decât atât, globalizarea în lume este o realitate care afectează viziunea și misiunea companiilor și, prin inerție, strategiile și deciziile sale directori. Una dintre aceste decizii este de a determina care pe piață este dorită obiectiv și piața chineză Se pare ca un potențial de afaceri dorit și căutat de mulți. De aceea, Centrul de Educație superior Cardinalul Cisneros și președinte China Ele au unit resursele și eforturile în crearea acestei executive MBA să furnizeze nu numai cunoștințele necesare pentru dezvoltarea funcțiilor manageriale, ci pentru a da o orientare practică și clară cu privire la modul de punere în aplicare și să aplice aceste cunoștințe în piața chineză cu garanții de succes și triumf. Executive MBA în interiorul China Acesta prevede îndeplinirea misiunii sale, nu doar un cadru de profesioniști activi în diferite domenii ale programului său, dar, de asemenea, să contribuie cunoștințele și experiența lor pe piața chineză, care permite aplicarea învățării în diferite piețe.

Profesori și conferențiari Ele oferă date, orientări și idei pentru a facilita manageri și directori de companii determina trimiterea la cotele de piață.

3

Scaun China

Este o organizație independentă, non-profit, care sunt încorporate în ianuarie 2013, al cărui scop este de a promova cercetarea și difuzarea cunoștințelor despre societatea din China, schimburile profesionale, academice, culturale și a legăturilor sociale între centrele de cercetare, centre de formare, companii și profesioniști din Spania și China.

Un grup de profesioniști spanioli și chinezi au format Scaun China ca un forum de informare, discuții și dezbateri pentru a servi o mai bună înțelegere a Chinei, să contribuie la relațiile bilaterale și de a îmbunătăți apropierea dintre lumea vorbitoare de limba spaniolă și China într-un proiect de pionierat în Spania.

Acesta acționează pentru a promova dialogul între cele două lumi, că politicienii noștri sunt mai deschise la contactele cu China, că jurnaliștii noștri contextualiza peste știri, antreprenorii noștri să profite de oportunitățile enorme de pe piața chineză, cât și pentru tineretul nostru pentru a deschide acea lume în care ei sunt protagoniști.

În general, grupul Scaun China este format din mai mult de 210 de persoane, dintre care 150 sunt experți care au cunoscut și studiat țara-continent și au trăit și a lucrat pe ea în ultimele decenii, analizând transformările sale gigantice, direct aparținând nostru facultatea de seniori. Iar restul de 70 sunt membri ai facultății noastre Junior, tineri chineză, spaniolă și vorbitoare de spaniolă din lume, studenți, doctoranzi, profesioniști și lucrătorii din societățile implicate în cea mai mare piață din lume, membri ai comunității chineze care trăiesc în Spania, precum și și specialiști internaționali link-urile corelate Spaniolă-Chineză.

Senior Senatul acest scaun este format dintr-un grup de profesioniști din sfârșitul anilor '70 au analizat realitatea din China, printre alți specialiști.

Avem membri:

  • Diplomati, care au lucrat în China , de-a lungul carierei sale, în calitate de reprezentanți ai Spaniei în țară.
  • profesori universitari din diferite departamente și seminarii de specialitate cu privire la istorie, economie, cultură, politică, politica internațională și civilizația chineză, cu mulți ani de studiu și de predare în mai mult de 25 de universități și școli de afaceri din Spania, China și alte țări.
  • Antreprenorii care acumulează mai multe decenii de afaceri comerciale, și experiența economică în China.
  • Entrepreneurs în contact cu sute de companii chineze au venit și a alerga prin nenumărate sate și care au trăit și trăiesc în marile orașe din China.
  • Directorii instituțiilor axate pe cunoaștere, studiul și răspândirea realităților lumii chineze.
  • Analiști și jurnaliști cu ani de ședere în China , care scriu în mod constant și un raport privind bogăția și complexitatea țării.
  • Avocați, arhitecți, digitale și alte specialități care lucrează în birourile lor din China , în domeniul profesiilor antreprenorilor acestora.

Împreună, membrii scaun din China au publicat peste o sută de titluri și mii de articole, analize, opinii și date interviuri cu privire la diferite aspecte ale realității din China, care este un think tank cu scopul de a încuraja aprofundarea cu informații și analiză, despre ceea ce se întâmplă în China și ceea ce crezi despre China.

4

Obiectivele de program

  • Crește formarea participanților prin cunoștințe și instrumente utilizate în managementul unei companii.
  • Spori capacitatea de a analiza, de a simplifica situațiile care necesită decizii de afaceri și de afaceri.
  • Mentalizării de a lucra cu roluri de conducere.
  • Abilitatea de a crea un mediu de lucru eficient, lider vizionar pentru a obține rezultate optime.
  • dezvolte abilități de comunicare necesare în managementul secolului XXI.
  • Manipula conceptele de responsabilitate și de implicare în gestionarea sa și a partenerilor săi pentru a atinge obiective ambițioase.
  • Lucrând într - un mediu de schimbare constantă.
  • cunoștințe de imersiune Spania-China de afaceri bilaterală și pe piețele de extindere din Asia și America Latină.
  • cunoștințe aprofundate comerciale și culturale a Silk Road.
  • Achiziția de experiențe de dezvoltare profesională și viziuni care ghidează cele mai bune practici.
2

Structura programului

metoda de caz și lucrul în echipă ca factori cheie de învățare utilizate. Studentul trebuie să participe activ la ambele sesiuni de clasă și activitatea fiecărei zone. Dezvoltarea sesiunilor de predare vor fi distribuite în:

  • Sesiuni vineri dupa-amiaza de la 16.30 la 21.30 oră
  • Sâmbătă Sesiunea de dimineață 9.00-14.00
  • Sâmbătă după-amiază sesiune 15.30-20.30
  • discuții pe săptămână, marți, miercuri sau joi de la 19.30 la 21.00 ore

Durata: 50 week-end a început în octombrie 2016

Evaluare

Elevii ar trebui să dezvolte activități practice cu privire la subiectele abordate în cadrul programului. Lucrările vor fi evaluate de către profesori și, dacă este necesar, de a primi îndrumare pentru a aborda acele aspecte ale lucrării prezentate, care nu au fost de acord cu cerințele pentru fiecare domeniu. Scopul programului este acela de a se asigura că elevii să înțeleagă și să stăpânească conceptele predate. Filozofia programului este de învățare prin practică.

  • Rapoarte scrise: În timpul dezvoltării programului și ca un element de evaluare, studentul trebuie să prezinte rapoarte cu materialele care compun fiecare modul, care va fi structurat lucrări practice în grupuri de până în scris la 5 persoane.
  • Participare: Minim 80% prezență la fiecare clase de module , cu un total de 90% din asistența MBA.
  • Sfârșitul de Studii tezei: La sfârșitul programului, ca o sinteză a învățării, studentul trebuie să dezvolte un plan de afaceri ar trebui să se bazeze pe un produs sau serviciu efectiv. Planul va fi finalizarea studiilor și a tezei vor fi evaluate de către o instanță desemnată în acest scop de către colegiu și președinte China, la care studentul trebuie să prezinte activitatea pe cale orală. Declarația a tezei și de absolvire va avea loc la Madrid.
1

Program de conținut

Strategia de afaceri ZONA

  • Analiza de mediu: externă și internă
  • lanțului valoric, tehnologie și strategie
  • direcția viitoare a companiei
  • Design de opțiuni strategice corporative
  • Evaluarea și selectarea strategiilor
  • planificarea strategică
  • Controlul strategic
  • managementul schimbarii organizationale
  • Responsabilitatea socială corporativă

ZONA DE MARKETING

  • marketing strategic
  • Cunoașterea și comportamentul clienților și consumatorilor
  • Cercetare de piata
  • Determinarea ofertei. Produse și servicii de politică
  • Politica de prețuri
  • Politica de comunicare
  • Planul de Marketing
  • economia digitală, modele noi, mobile marketing, social media și e-marketing
  • comerț internațional
  • piețele emergente
  • Cercetare și selectate pe piețele internaționale
  • marketing internațional

ZONA DE AFACERI ADRESA

  • Departamentul de vânzări și managementul vânzărilor.
    • Structura ca răspuns la piață și clienții.
    • Sistemele de stimulare și remunerare. Rețelele proprii și alte vânzări.
    • Elementele cheie ale funcției comerciale.
    • Analiza pieței, a sectorului și concurența.
    • Prognoza vânzărilor.
<li>de management al clien&#539;ilor.<ul><li>Analiza si segmentarea consumatorilor.</li> <li> Diagrame de conturi.</li> <li> Structura de marje, venituri, costuri &#537;i cheltuieli.</li>

<li>plan de afaceri.<ul><li>Integrarea planului de afaceri, planul de plan de afaceri &#537;i de marketing.</li> <li> de stabilire a obiectivelor.</li> <li> Planul de afaceri &#537;i a m&#259;rcilor calendar detaliat.</li> <li> Planurile de urgen&#539;&#259;.</li> <li> Canale de evaluare.</li>

<li>E-Commerce.<ul><li>Introducere &#537;i elementele de baz&#259; ale e-business.</li> <li> strategii de v&acirc;nz&#259;ri proprii pentru Web &#537;i locuri Market.</li> <li> Plata si livrare.</li> <li> B2B e-commerce.</li>

</ul><p><strong>ZONA FINANCE</strong> </p>
  • contabilitate financiară
  • Contabilitate și management al costurilor
  • Analiza economică și financiară
  • Gestionarea și planificarea financiară
  • gestiunea financiară a cererii
  • bugetului de capital
  • controlul bugetar
  • control de gestiune
  • Evaluarea companie
  • international Finance
    • piețele financiare internaționale
    • Forex piață.
    • riscul valutar, riscul de rată a dobânzii și riscul politic
    • Managementul financiar internațional

DOMENIUL DE OPERAȚIUNI

  • Operations Management.
    • funcționa operațiilor.
    • managementul de producție: planificare, executie si control.
    • management de mediu și prevenirea riscurilor.
<li>Logistica.<ul><li>Managementul lan&#539;ului de aprovizionare.</li> <li> Func&#539;ia de cump&#259;rare: Departamentul de aprovizionare.</li> <li> Comenzi, Depozitare, Transport.</li>

<li>Tehnologia informa&#539;iei &#537;i comunica&#539;iilor.<ul><li>mediul actual &#537;i influen&#539;a sa asupra TIC.</li> <li> Aplica&#539;ii &#537;i sisteme de afaceri &#537;i servicii.</li> <li> Dezvoltarea &#537;i punerea &icirc;n aplicare a strategiilor TIC aliniate cu mediul de afaceri.</li> <li> TIC ca un avantaj competitiv.</li>

</ul><p><strong>DOMENIUL RESURSELOR UMANE</strong> </p>
  • Planul strategic de resurse umane
  • Analiza și descrierea de locuri de muncă.
  • Elaborarea politicii de remunerare.
  • comunicarea internă și mediul de lucru.
  • managementul performantei si imbunatatirea mediului de lucru.
  • instrumente de selecție.
  • relațiile de muncă și de recrutare. Cadrul legal.
  • Identificarea și evaluarea potențialului.

CUNOSTINTE DE MANAGEMENT ÎN DOMENIUL

  • Comunicare interpersonală.
  • Realizarea de întâlniri.
  • Leadership, motivare si conducere stiluri.
  • strategii de lucru Decalogului.
  • managementul conflictelor.

ZONA ÎMPREJURIMI DIN CHINA

  • protocol de afaceri din China.
    • Introducere în istoria Chinei.
    • Fundamentele culturii chineze.
    • Protocol, cultură și societate.
    • Aspecte de protocol și obiceiuri în dezvoltarea afacerilor.
    • Relații instituționale în China.
    • relații de afaceri din China din afara Chinei.
<li>de afaceri din cauza &icirc;n China.<ul><li>Sistemul politic din China.</li> <li> Introducere &icirc;n legisla&#539;ia chinez&#259;.</li> <li> Aspecte juridice ale rela&#539;iilor externe chineze.</li> <li> Macroeconomie China.</li> <li> Contabilitate si management financiar al companiei chineze.</li> <li> re&#539;ele sociale chineze, particularit&#259;&#539;i de mediu Web.</li> <li> pie&#539;ele financiare chineze.</li> <li> Export &#537;i import &icirc;n China.</li> <li> Investi&#539;ii &icirc;n infrastructur&#259;.</li> <li> lider de afaceri din China, &icirc;n secolul dou&#259;zeci &#537;i unu.</li>

<li>Noul Silk Road<ul><li>Istoria &#537;i dezvoltarea tradi&#539;ionale Silk Road.</li> <li> One Belt Project One Road.</li> <li> Asia Infrastructura Banca de Investi&#539;ii.</li> <li> lider de afaceri din China, &icirc;n secolul dou&#259;zeci &#537;i unu.</li>

</ul><h2><strong>program</strong></h2>
  • Preț total curs: 18.900 euro.
  • Sunt incluse: prezență, materiale didactice, evaluare și îndrumare.
Această școală oferă programe în:
  • Spaniolă
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Oct. 2018
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
18,900 EUR
Locations
Spania - Madrid
Data începerii: Oct. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2018
Spania - Madrid
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Price
preţ total