Mba / ma în studiile rusești și est-europene

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Studii europene și ruse MA

Literatura comparativa; economie; istorie; Stiinte Politice; lege; Limbile și literaturile slave; sociologie.

Absolvent al Facultății; 30 din diferite departamente care participă la program.

Cerințe speciale pentru diploma de masterat

Atunci când se aplică la program, studenții vor specifica ca zonă de concentrare primară fie (1) Rusia și Europa de Est, fie (2) Europa Centrală și de Vest. Cei care doresc să se concentreze asupra Rusiei și a Europei de Est vor trebui să demonstreze cunoașterea limbii ruse sau a limbii est-europene; cele care se concentrează asupra Europei Centrale și de Vest vor trebui să demonstreze cunoașterea uneia dintre limbile corespunzătoare. Toți elevii trebuie să completeze șaisprezece cursuri (sau echivalentul lor) în diferite domenii legate de studiile europene și rusești. Elevii trebuie să urmeze cursuri în cel puțin trei discipline majore relevante pentru program (istorie, literatură, științe sociale și drept). Unul dintre cele șaisprezece cursuri de termen poate fi luat pentru audit. Pentru studenții care se concentrează pe Rusia și Europa de Est, două dintre cele șaisprezece cursuri necesare (cu excepția cursurilor de limbi străine) trebuie să se refere la națiunile din Europa Centrală și de Vest. Pentru cei care se concentrează pe Europa Centrală și de Vest, două cursuri trebuie să se refere la Rusia și Europa de Est. Elevii pot înlocui un curs de lungă durată a studiilor de limbă pentru doi termeni de studii postuniversitare. În cadrul acestei opțiuni, cursul de limbă nu poate fi luat pentru audit. Elevii cu pregătire lingvistică anterioară pot primi, în anumite cazuri, credit pentru această lucrare. În toate cazurile, elevii trebuie să treacă examenele în două limbi europene (dintre care una poate fi rusă) până la sfârșitul celui de-al treilea mandat de la Yale. Elevii cu competențe rusești trebuie să primească un grad de 1+ sau mai mare pe scala de evaluare ACTFL / ETS, administrată de departamentul Limbi și Literaturi Slabe de la Yale, incluzând porțiuni de lectură, orală și gramatică. Elevii cu competențe într-o limbă est-europeană (cum ar fi poloneză, cehă, ucraineană, maghiară și alții, prin acord special) sau alte limbi europene trebuie să ia examenele administrate de departamentul Yale. Un grad comun este disponibil la Școala de Management. Studenții interesați trebuie să se adreseze separat Școlii de Management, precum și studiilor europene pentru o diplomă comună.


Despre Școala de Management Yale
Misiunea Școlii de Management Yale este de a educa liderii în afaceri și în societate. Ne mândrim cu pregătirea bărbaților și a femeilor pentru a combina abilitățile riguroase de afaceri cu o apreciere mai largă a factorilor economici, sociali și politici care modelează mediul global. Vrem să producem lideri care fac o diferență între organizațiile lor și comunitățile lor. Semnul distinctiv al școlii noastre este experiența de învățare pe care o oferim.

Ultima actualizare Sept 2017

Despre facultate

Yale Misiunea SOM pentru a educa lideri pentru mediul de afaceri şi societatea este pusă în practică în fiecare zi de către absolvenţii noştri, care întruchipează viziunea noastră pentru ei ca inspira ... Citeste mai mult

Yale Misiunea SOM pentru a educa lideri pentru mediul de afaceri şi societatea este pusă în practică în fiecare zi de către absolvenţii noştri, care întruchipează viziunea noastră pentru ei ca inspiraţie, în linii mari angajat, pe bază de lideri care au propriile valori şi să rezolve problemele de hard care contează. Yale Management curriculum integrat este proiectat să promoveze şi să dezvolte calităţile distincte care au făcut Yale SOM absolvenţi lideri în multe domenii, astfel încât. &nbsp Conducere şi Gestionarea dincolo de graniţele. &nbsp Cu fundaţii în patrimoniul multisectoriale ale şcolii, conceptele de angajament ansamblu şi în perspectiva mai largă sunt acum capturate în livrarea multidisciplinară a curriculum-ului nostru integrat, precum şi în componentele de pionierat required internaţională a programului nostru de MBA. Este, de asemenea încorporate în carierele de mulţi dintre absolvenţii noştri, care sunt cunoscute pentru un nivel ridicat de colaborare şi care lucrează în, a alerga, şi de a crea organizaţii, care sunt receptivi la realităţile globale de organizare a lumii moderne. &nbsp&nbsp Transformarea valori pozitive în personale, profesionale, şi angajamente instituţionale. &nbsp La ziua de azi SOM, prin intermediul nostru Leadership Programul de Dezvoltare şi alte activităţi curriculare şi co-curriculare, incurajam elevii noştri să gândească profund cu privire la valorile lor personale si ceea ce implică aceste valori pentru viitorul lor alegeri personale şi profesionale şi acţiuni. În plus, în curriculum-ul nostru de bază, deoarece cursurile sunt organizate în jurul nu disciplinele academice, dar în jurul circumscripţii organizatorice, suntem capabili să se concentreze deliberare pe considerente etice în moduri care unui MBA tradiţionale nu poate. Dar acest angajament faţă de valorile nu este un produs de-a curriculum-ului nostru noi: aceasta este o caracteristică fundamentală a Yale School of Management de la fondarea sa. Ca rezultat, Yale absolvenţi SOM sunt cunoscute pentru integritatea lor şi răspunderea lor, nu numai în acţiunile lor, ci şi în organizaţiile pe care le creează, ale cărui obiective sunt atât de a crea valoare şi de a adăuga valoare pentru societate. &nbsp&nbsp Aducerea Creativitate şi Disciplină la problemele complexe de management. &nbsp De de-subliniind aplicarea dinafară de cadre şi formulele pe care este inerentă într-un curriculum bazat pe disciplină, curriculum-ului nostru integrat prezintă elevilor cu probleme de management, care nu sunt "preambalate" pentru o analiza usoara, stimulând astfel creativitatea în abordarea lor la rezolvarea problemelor. În acelaşi timp, prin prezentarea cunoştinţe de management critice în context organizaţional, studenţii noştri dezvolta obiceiurile disciplinată de spirit care să le permită să maximizeze eficacitatea lor de management de luare a deciziilor. În mod similar, Yale absolvenţi SOM, în special cele în eforturile antreprenoriale sau trans-sectoriale, au fost mult timp recunoscute pentru combinaţia lor unică de "soft" şi "hard" abilităţi - o combinaţie care este mai favorabil recunoaşterea - şi care acţionează cu succes pe - oportunităţi ele se prezintă. Citește mai puţin
Noul rai , New York + 1 Mai mult Mai Puțin