Mba

Generalități

Programul de descriere

"Calitatea programelor de MBA depinde de expertiză facultate și puterea industriei conecta. Forța de tracțiune de bază este pe înțelegerea modului în care valoare este creată într-un context social de afaceri și, aprecia natura zi a dinamicii organizaționale moderne și a implicațiilor sale manageriale. VIM promovează diversitatea punctelor de vedere și pregătește studenții pentru poziții de conducere într-o lucrare globalizată place.You se obține umpteen oportunități de a interacționa cu întreprinderi, care lucrează la proiecte vii și de a câștiga experiență hands-on într-o varietate de ways.Further oportunitate este asigurată printr-o participare studenților în diverse evenimente și concursuri ".

Dr. Shailesh Kasande, VIM

Obiectivele programului de MBA

  • Pentru a dota studenții cu cunoștințe necesar, abilități și atitudine corectă necesară pentru a asigura o conducere eficientă într-un mediu global.
  • Pentru a dezvolta profesioniști competenți management cu valori etice puternice, capabile să-și asume un rol esențial în diverse sectoare ale economiei indiene și Societății aliniate cu prioritățile naționale
  • Pentru a dezvolta o gândire proactivă, astfel încât să se efectueze în mod eficient în ecosistemul economic și de afaceri socio dinamic.

Programul de MBA se concentrează pe dezvoltarea următoarelor seturi de competențe:

  • Citire și abilități de ascultare
  • Definirea problemei și rezolvării problemelor
  • Aplicarea instrumentelor de tehnologie
  • Stăpînirea Analytics (Aspecte cantitative)
  • Sensibilizarea la abilități Cross-funcționale
  • Sensibilizarea la competențe trans-culturale
  • Sensibilizarea la perspective globale
  • Peer-based Learning - Lucrul în grupuri
  • Învățarea prin aplicarea și a face - învățarea experiențială

Alegere sistem bazat pe credit (CBCs)

Alegere sistem bazat pe credit (CBCs) oferă largi posibilități pentru studenți de a opta pentru cursuri bazate pe aptitudinile lor și obiectivele lor de carieră. CBCs funcționează pe premisa fundamentală că elevii sunt indivizi maturi, capabili de a face propriile lor decizii.

CBCs permite un student pentru a obține un grad prin acumularea de numărul necesar de credite prevăzute pentru acest grad. Numărul de credite obținute de către student reflectă cunoștințele sau de calificare dobândite el / ea. Fiecare curs este atribuit un număr fix de credite, pe baza conținutului să fie învățate și efortul așteptat al studentului. Punctele de grad obținute pentru fiecare curs reflectă nivelul de competență al studentului în acest curs. CBCs este un proces de evoluție a reformelor educaționale care ar genera rezultatul în anii următori și după câteva cicluri de implementare a acestuia.

  • Enriching Learning Environment
  • Aflați mai multe la propriul ritm
  • Continuu de învățare & Student Centric concomitentă de Evaluare
  • Activ elev-profesor de participare
  • Institutul de Industrie Colaborare
  • Curriculum interdisciplinar
  • Caracteristici superioare de inserție profesională

Structura programului

  • Cursuri de credit integrală (100 Marks fiecare): 3 credite fiecare, Cursuri de credit de jumătate (50 Marks fiecare): 2 credite fiecare
  • Total credite: 100 credite (3000 Marks), Total cursuri = 38.
  • 20 cursuri complete de credit * 3 credite per curs = 60 de credite (2000 Marks), 1 Curs de credit complet - SIP = 6 credite (150 Marks), 16 cursuri de credit Jumătate * 2 credite per curs = 32 credite, 1 Disertatie (Credit Half) = 2 credite

Specializări

  • Marketing și Management (MKT)
  • Managementul financiar (FIN)
  • Managementul Tehnologiei Informației (IT)
  • Managementul operatiunilor (OPE)
  • Managementul Resurselor Umane (HR)
  • Management Internațional (IB)
  • Supply Chain Management (SCM)
  • Managementul rural & Agribusiness (RABM)
  • Familia Management (FBM)
  • Tehnologie Management (TM)

Cursuri de bază

Core Cursuri generice Sem I

  • Contabilitate pentru deciziile de afaceri
  • Analiza economică pentru deciziile de afaceri
  • Aspecte juridice ale afacerii
  • Metode de cercetare de afaceri
  • Comportamentul Organizational
  • Bazele marketingului

Generic Electives Sem I

  • Principiile fundamentale de management
  • Lab Comunicare de afaceri
  • MS Excel & avansat Excel Lab
  • Vânzare & Abilitati de negociere Lab
  • Afaceri, guvern și societate
  • leadership-Lab
  • Laboratorul de Dezvoltare Personalitate
  • Limba străină - I Lab
  • Întreprindere Analiză - Birou de Cercetare

Cursuri de bază generice Sem II

  • Marketing Management
  • Management Financiar
  • Managementul Resurselor Umane
  • decizie Știință
  • Operațiuni și Supply Chain Management
  • Sisteme de Management al Informației

Generic Opționale Sem II

  • Inteligenta emoțională și Lab Eficacitate managerială
  • Lab Software-ul statistic
  • Lab MS Project
  • Talent Lab Life
  • Geopolitică și Sistemul World Economic
  • Sisteme de afaceri și Proceduri
  • Proiectare asistată de calculator pentru productivitate personală Instrumente Lab
  • Limba străină - Laborator II
  • Analiză industrie - Birou de cercetare

Core Cursuri generice Sem III

  • Management Strategic
  • Management Enterprise Performance
  • Managementul de pornire și New Venture
  • Proiect stagiu de vara

Core Cursuri generice Sem IV

  • Management pentru Durabilitate
  • Disertație

Proiect stagiu de vara

La sfarsitul Semestrul al doilea fiecare student efectuează un stagiu de proiect de vară (SIP) timp de 8 săptămâni. Este obligatoriu ca elevul să solicite aprobarea prealabil scris din ghidul facultății și directorul Institutului despre subiect și organizarea înainte de a începe SIP. SIP poate sau nu poate avea un Focus funcțională, adică studentul poate dura un SIP în / zona sa-i destinate specializării sau în orice alt domeniu funcțional de management. În mod ideal SIP ar trebui să prezinte o orientare transversală funcțională. Studentul trebuie să prezinte un raport structurat în scris pe baza muncii efectuate în cursul acestei perioade.

Disertație

În Sem IV este necesară studentului de a desfășura activități de cercetare avansată pe un subiect legat de una (sau mai multe) a problemelor contemporane în management. O disertație care prezintă întreaga problemă, inclusiv o trecere în revistă a literaturii și a diverselor rezultate obținute, împreună cu soluțiile lor, este de așteptat să fie produse. Studentul trebuie să prezinte disertație completat și de a face o prezentare orală a acesteia. Prin disertație, studentul este de așteptat să furnizeze dovezi de competență în înțelegerea aspectelor variate ale temei / subiectele selectate și o înțelegere profundă a zonei de specialitate.

Specializarea suplimentară

Un student se poate înscrie la specializare suplimentară după ce trece afară regulat programul de MBA. Acești studenți vor primi scutirea de toate nucleul generic și cursuri de electivă generice în primul an (Sem I și II) și cursuri de bază generice în al doilea an (Sem III și IV). Acești studenți vor trebui să apară pentru nucleu subiect și subiect cursuri opționale, adică 2 cursuri de credit complete si 4 cursuri de credit Jumătate din Sem III și IV fiecare. adică un total de 12 opționale care fac obiectul (specializare) cursuri din care 4 sunt credite complete și 8 sunt credite și jumătate.

Ultima actualizare August 2016

Despre facultate

Vishwakarma Institute of Management (VIM) is the flagship B School of Bansilal Ramnath Agarwal Charitable Trust (BRACT). VIM was established in the year 2001 and has made rapid strides in the last dec ... Citeste mai mult

Vishwakarma Institute of Management (VIM) is the flagship B School of Bansilal Ramnath Agarwal Charitable Trust (BRACT). VIM was established in the year 2001 and has made rapid strides in the last decade. Citește mai puţin