Read the Official Description

Misiunea programului Universitar constă în reducerea decalajului dintre mediul academic și pe piață prin integrarea provocărilor pieței în programul său; capacitatea de reactie a curriculei sale la nevoile emergente ale piețelor locale și regionale, oferind piață soluții totale prin intermediul aplicațiilor orientate spre educație, formare executiv, consultanță și cercetare. Mai multe tipuri de programe postuniversitare au fost dezvoltate pentru a acoperi o arie largă de concentrare și de nevoi.

O Program de MBA este un program inovator, orientat spre piață, concepute pentru a dezvolta lideri care vor crea valoare pentru ei înșiși și organizațiile lor într-un timp de schimbare necruțătoare. Este un pas de blocare, de 39 de ore de credit, care este pe deplin acreditat de către Ministerul Învățământului Superior. elevii vor avea înmatriculează competențe strategice și viziunea necesare pentru atingerea obiectivelor organizationale si personale.

curriculum foarte aplicat programului este construit în jurul unui amestec unic de fundații analitice, cursuri bazate pe soluții și oportunități de învățare de acțiune. Studenții au posibilitatea de a selecta un general sau oricare dintre domeniile de concentrare, care sunt unice în Liban și în regiune și anume Management, Marketing și publicitate, Finanțe, Management Information Systems, Ospitalitate și Management Turistic, precum și MS în marketing, publicitate și Finanţa.

O MBA pentru programul de Directori este conceput pentru persoanele fizice de bază non-academice, care au dobândit competențele profesionale și care doresc să sprijine experiența lor cu o abordare științifică bazată pe care le presupune să devină lideri de afaceri orientate spre.

Programele comune au fost dezvoltate cu Universitatea Davenport și Universite de Toulouse 1 -Capitole care conduc la grade oferite de fiecare partener și de AUT simultan.

Un student poate alege orice program enumerate mai jos.

gradul A. MBA cu următoarele concentrații:

  1. 39 credite de management
  2. credite de marketing și publicitate 39
  3. 39 credite finanțare
  4. Sisteme informatice de gestionare a 39 credite
  5. Managementul transporturilor și logisticii 39 de credite

B. MBA pentru Directori 39 credite C. MBA - Economia turismului internațional în colaborare cu Université de Toulouse 39 credite

Program taught in:
Engleză
Acest curs este Campus based
Start Date
Oct. 2019
Duration
By locations
By date
Start Date
Oct. 2019
Application deadline

Oct. 2019

Location
Application deadline
End Date