UCT GSB MBA

Generalități

Programul de descriere

Programul GSB MBA este structurat pentru a vă perfecționa cunoștințele profesionale, pentru a vă stimula imaginația și pentru a vă oferi abilitățile și încrederea de care aveți nevoie pentru a vă realiza ambițiile. Veți învăța să vedeți lumea despre ce este ea și ce ar putea deveni și veți descoperi cum puteți transforma inspirații simple în soluții de afaceri semnificative.

Programul vă va oferi, de asemenea, o bază solidă în afacerile internaționale, cu un accent puternic pe piețele emergente. Sectorul afacerilor emergente se confruntă cu un grad ridicat de incertitudine, complexitate și adesea inegalitate excesivă. O astfel de lume are nevoie de noi idei și soluții și ne concentrăm energia asupra dezvoltării predării și cercetării care răspunde acestei nevoi.

MBA la GSB este oferit ca un curs de un an, cu normă întreagă sau într-un format modular de doi ani, pentru delegați care nu sunt în măsură să studieze cu normă întreagă. Ambele programe sunt structurate în jurul a 16 curricule obligatorii de bază concepute pentru a aborda fundamentele managementului.

Elevii își pot apoi adapta studiile prin selectarea de cursuri suplimentare dintr-o selecție de 19 electives.

Obiectivele cheie de învățare:

  1. Demonstrați cunoștințele manageriale, instrumentele și tehnicile necesare pentru a fi un manager eficient și eficient.
  2. Expuneți competențele personale de conducere care reflectă soluțiile bazate pe valori și pot fi aplicate contextelor în care vă desfășurați activitatea.
  3. Să vă adaptați abilitățile de conducere și conducere și să le aplicați în diverse contexte naționale și internaționale, cu o înțelegere solidă a problemelor legate de dezvoltarea durabilă.
  4. Demonstrarea competențelor antreprenoriale bazate pe inovație și creativitate.
  5. Posedă abilitățile pedagogice ale gândirii critice, rezolvării problemelor, colectării și analizei datelor și comunicării efective scrise.

UCT GSB MBA

Curriculumul MBA este structurat în jurul a 16 cursuri de bază. Acestea sunt concepute pentru a cartografia peisajul contextual în care își desfășoară activitatea întreprinderile, le oferă elevilor o înțelegere solidă a fundamentelor de conducere, să își construiască cunoștințele de afaceri și să ofere oportunități de practică integratoare. Proiectele de curs sunt actualizate și adaptate anual, prin urmare, subiectele enumerate pentru fiecare curs pot fi considerate o orientare a ceea ce elevii se pot aștepta să fie abordați în fiecare curs.

1. Organizații, leadership și valori

Acest curs urmărește să introducă elevii în teoriile leadershipului, conducerea organizațională și complexitatea unui număr de conducere și situații manageriale și să ofere o perspectivă asupra proceselor de bază. Cursul invită elevii să dezvolte o atitudine critică față de teoriile și practicile conducerii. Acesta urmărește să dezvolte o înțelegere completă a relațiilor dintre organizații, oameni și conducere.

2. Practica bazată pe dovezi

Obiectivul acestui curs este pentru studenți să dezvolte capacitățile de a integra o abordare discernământ și bine informată a dovezilor existente și a cercetării în procesul de luare a deciziilor manageriale.

3. Piețele din țările emergente

Cursul oferă o analiză aprofundată a piețelor din diferite perspective, concentrându-se asupra modului în care acestea diferă în țările emergente și în curs de dezvoltare.

4. Afaceri, guvern și societate

În timpul acestui curs, studenții vor fi familiarizați cu o varietate de tendințe și evoluții economice, sociale, de mediu și politice care pot avea un impact direct sau indirect asupra strategiei și operațiunilor întreprinderilor într-o economie de piață emergentă, cum ar fi Africa de Sud. Ei vor fi, de asemenea, provocați să ia în considerare rolul și unele dintre răspunsurile actuale ale comunității de afaceri la aceste tendințe.

5. Leadership și dezvoltare personală

Cursul este destinat să fie un catalizator pentru reflecția personală și înțelegerea proceselor și conceptelor critice pentru completarea MBA cu succes, precum și pentru a oferi o platformă pentru munca viitoare și succesul personal.

6. Economie pentru afaceri

Economia este mediul de afaceri. Astfel, scopul cursului este de a sublinia principiile cheie ale economiei care vor fi utile studenților în viața lor profesională. Acest curs este un curs de principii în micro și macroeconomie.

7. Contabilitate

Cursul de contabilitate se concentrează pe introducerea studenților MBA în limba contabilă și oferind studenților posibilitatea de a citi, interpreta și înțelege situațiile financiare.

8. Comportamentul organizațional și managementul oamenilor

Cursul OBPM va oferi o abordare organizațională generală a strategiilor de management al oamenilor și acoperă trei teme principale:

  • Individul din organizație
  • Practica de lucru de înaltă performanță
  • Conducerea și gestionarea oamenilor

9. Managementul operațiunilor

Acest curs își propune să echipeze elevii cu capacitatea de a descrie și analiza operațiunile și de a înțelege domeniile cheie de decizie a operațiunilor cu privire la proces, capacitate, inventar, forță de muncă, calitate și măsurare.

10. Finanțe

Cursul MBA Finance se concentrează atât pe teorie, cât și pe practică, la nivel corporativ și investitor. Acest curs va permite studenților să dezvolte o înțelegere a aspectelor practice ale finanțelor.

11. Marketing

Acest curs oferă studenților o imagine de ansamblu a funcției de marketing și este conceput pentru a oferi studenților încrederea în capacitatea lor de a aplica teoria marketingului în practica de afaceri.

12. Inițiativa de inovare socială

Acest curs oferă studenților MBA o introducere în domeniul rapid de dezvoltare a inovării sociale. Deși există multe perspective emergente privind inovarea socială, în general, o inovație socială poate fi înțeleasă ca o schimbare intenționată, pozitivă și creativă în modelele sistemico-ecologice sistemice.

13. Strategia

Cursul își propune să introducă elevii în principiile și conceptele fundamentale ale managementului strategic. Acesta servește ca o oportunitate pentru a-și dezvolta abilitățile pentru gândire și analiză strategică. Studenții învață despre strategia de afaceri și formularea strategiei corporative relevante pentru industria macro-ecologică și driverele competitive care se confruntă cu organizația, precum și rolul pe care scopul, resursele și capacitățile îl joacă în formarea și acțiunea strategiei. Un obiectiv important este ca elevul să dezvolte rigoare și încredere în propria capacitate de a gândi și de a lucra într-un context strategic.

14. Laboratorul de inovare socială

Acest curs subliniază aplicarea practică a conceptelor de inovare socială în contexte reale. Este structurat ca un laborator care se bazează pe materialul conceptual introdus în cursul de bază al antreprenoriatului inovării sociale.

15. Laboratorul de inovare a modelului de afaceri

Business Model Innovation Lab va oferi studenților posibilitatea de a explora în mod critic, prin utilizarea combinată a gândirii integrative și a sistemelor, a modelelor de afaceri și a inovării. În concordanță cu viziunea mai largă a GSB, acest curs utilizează contextul pieței emergente ca fundal pentru a explora evoluțiile interesante de inovare care răspund unei economii extrem de volatile, incerte și totuși promițătoare, cum ar fi Africa de Sud.

16. Metode de cercetare și raport de cercetare

Acest curs este livrat în două părți. Prima parte va ajuta la pregătirea studenților pentru proiectul de cercetare MBA, antrenându-i să dezvolte un argument bine argumentat, empiric riguros și cum să ia decizii pe baza dovezilor și cercetărilor existente. În a doua parte a cursului, elevii vor lua ceea ce au învățat și vor aplica acest lucru pentru a-și scrie subiectul cercetării.

Cerințe de admitere

Programul GSB MBA este orientat către adulții talentați și maturi care au dovedit capacitatea academică și experiența de afaceri și care sunt foarte motivați să reușească. Elevii sunt selectați, printre altele, pe capacitatea lor de dezvoltare personală și profesională. GSB utilizează o serie de criterii în selectarea candidaților.

Pentru a fi luate în considerare pentru GSB MBA candidații trebuie să:

  • Aveți 25 de ani sau mai mult
  • Aveți un minim de trei ani de experiență de lucru.
  • Vorbiți fluent în limba engleză. Solicitanții a căror limbă maternă nu este engleza vor fi obligați să prezinte un certificat TOEFL pentru a verifica fluența în limba engleză.
  • Au absolvit fie o diplomă de diplomă de bacalaureat, fie o diplomă de licență postuniversitară sau o diplomă de licență echivalentă la nivelul 8 prin experiență de lucru relevantă. Candidații care nu îndeplinesc cerințele de grad se pot aplica prin intermediul traseului Recunoașterea învățării anterioare (RPL) și pot trimite formularul de evaluare a portofoliului de învățare (POL).
  • Toți candidații trebuie să scrie examenul de admitere la admitere în management (GMAT) și să obțină un scor acceptabil GMAT. Un scor GMAT de 550 va fi de obicei necesar. GSB oferă un curs de pregătire GMAT de cinci zile pentru a ajuta studenții să se pregătească pentru GMAT.

Pe lângă criteriile de mai sus, GSB folosește o serie de alți indicatori incluzând eseuri despre experiența de viață, obiective, atitudini și valori, evaluări de la doi arbitri, precum și detalii despre activități profesionale, educaționale și extramurale.

Ultima actualizare Aug 2020

Despre facultate

The University of Cape Town Graduate School of Business (GSB) is internationally renowned as one of a handful of business schools in Africa with the prestigious triple-crown accreditation with endorse ... Citeste mai mult

The University of Cape Town Graduate School of Business (GSB) is internationally renowned as one of a handful of business schools in Africa with the prestigious triple-crown accreditation with endorsements from EQUIS (the European Foundation for Management Development), AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business), and AMBA (The Association of MBAs). Citește mai puţin