Keystone logo
Argentina

Cele mai bune universități pentru MBA Programe în Argentina 2024

Numărul de instituții: 122
    • Mendoza, Argentina

    Aden se concentrează pe formarea și dezvoltarea profesională a directorilor și managerilor de companii, atât în fața în față, cât și în e-Learning. Se caracterizează prin inovarea modelelor sale de învățare orientate spre aplicarea practică și utilizarea metodologiilor de clasă interactive, experiențiale și ludice, predate de profesori care își transmit vasta experiență managerială și transferă cele mai bune practici care sunt aplicate în companiile din întreaga Americi.

    • Pilar, Argentina
    • Rosario, Argentina

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Bologna, Italia
    • Cesena, Italia
    • + 4 Mai mult

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • 1906, Argentina

    A fi în domeniul educației înseamnă a fi pregătit pentru schimbare, învățarea este o mișcare constantă. Dacă adăugăm la această caracteristică esențială viteza pe care o experimentăm astăzi în schimbarea socială, atunci când vorbim despre metoda de predare, trebuie să începem prin a spune că totul este posibil. Începem cu evidentul: limbajul ne permite să comunicăm. Prin urmare, învățarea unei a doua limbi trebuie să aibă ca axă principală comunicarea. Îi punem pe studenții noștri să comunice în spaniolă, metoda noastră are un accent clar asupra comunicării. Pe lângă acest scop didactic, credem în puterea de scufundare într-o comunitate de vorbitori de spaniolă. Când elevii sunt scufundați în limba pe care dorește să o învețe, tot ceea ce învață în clasă se aplică tot timpul în diferite contexte ale vieții reale. Această expunere constantă comunică nevoia unei motivații puternice și, prin urmare, le crește foarte mult șansele de a învăța. În VOS profităm de puterea educațională a acestei scufundări în limbă: nu există realități aparente, folosim realitatea cu toată puterea ei, atât în clasă, cât și în afara acesteia (în e-learning acest lucru este, de asemenea, posibil: imersiunea în spaniolă poate fi aproape pe deplin realizat printr-o rețea socială). Această achiziție de cunoștințe continuă în ateliere săptămânale și activități culturale care fac din fiecare zi o aventură culturală cu spaniolă. Când proiectăm programa noastră educațională și planificăm fiecare clasă de spaniolă, suntem foarte conștienți de faptul crucial că „învățarea a fost afectată de tehnologie”. Acest lucru schimbă practica predării, rolul elevului, ceea ce este cunoașterea și, în esență, ceea ce facem pentru ca oamenii să învețe.

    • Buenos Aires, Argentina

    implantesArgentina online, folosind VisualRex , vă oferă una dintre cele mai bune experiențe de educație online în implantologie și alte domenii conexe. Serviciul este transmis la cerere, ceea ce vă permite să vă urmăriți cursurile pe dispozitivele pe care le doriți și când doriți. Odată ce cursul online a fost aprobat, aveți posibilitatea și avantajul de a participa la un curs practic intensiv de o săptămână (IPC), unde veți aplica tot ce ați învățat, plasând între 6 și 12 implanturi pe pacienți. Studenți online, bonus de 10% la IPC și alte beneficii.

    • La Plata, Argentina

    Universidad del Este s-a născut într-un nou context național, regional și mondial, asumându-și momentul din istorie în care trebuie să călătorească cu responsabilitate și angajamentul ferm de a interpreta, participa și contribui la acest context. Calitatea în Universitatea noastră este susținută în căutarea permanentă a nivelului de excelență, păstrând identitatea instituțională, relevanța proceselor și evaluarea continuă internă și externă, bazată pe înțelegerea necesară a mediului în care este inserat. Un mediu științific și de cercetare, un spațiu pentru servicii educaționale și formare continuă. Universitatea noastră este dedicată calității predării, excelenței în cercetare și sprijinului pentru merit, abilități și egalitate. Facilitarea și promovarea accesului la materiale informaționale de înaltă calitate pentru lectură, consultare și studiu și orientarea permanentă, îndrumarea și sprijinul constant al tutorilor specialiști axat pe consiliere. Aspirăm să formăm cetățeni drepți, capabili și critici, cu o viziune largă și multidisciplinară și care își asumă responsabilitatea de a contribui la o lume mai dreaptă și mai susținătoare. Mă bucur să vă urez bun venit în acest vehicul de informare și comunicare în care veți putea iniția o cunoaștere și o relație pe care o dorim fructuoasă și intensă.

    • San Martín, Argentina

    UNSAM este o universitate națională, publică și gratuită creată în 1992. Oferă o gamă largă de cariere de licență și absolvenți, atât în domeniul științelor umane și sociale, cât și în științele exacte și naturale. Peste 65% din resursele sale sunt destinate domeniilor științei și tehnologiei. Cu accent pe politicile de lucru comune, acesta menține relații cu agenții care promovează cercetarea științifică și transferul de tehnologie. Alianțele sale cu Consiliul Național pentru Cercetare Științifică și Tehnică (CONICET), Comisia Națională pentru Energie Atomică (CNEA), Institutul Național de Tehnologie Industrială (INTI) și Institutul Național de Tehnologie Agricolă (INTA), printre altele, își îmbunătățesc producția teoretică, dezvoltarea cercetării lor și formarea resurselor umane. Printre realizările sale, acestea includ clonarea unui bovin bitransgenic pentru producerea de lapte similar cu cea umană și restaurarea picturii murale Exercițiu plastic, de David Alfaro Siqueiros. UNSAM are, de asemenea, propria editură (care depășește 100 de titluri publicate) și, până în prezent, a semnat peste 250 de acorduri cu universități străine pentru schimbul de studenți, profesori și cercetători. Sediul său se află în districtul General San Martín, la nord-vest de orașul autonom Buenos Aires. Construit pe o plajă feroviară veche de peste două hectare, Campusul Miguelete constituie una dintre principalele atracții ale teritoriului Buenos Aires în ceea ce privește planificarea arhitecturală și conservarea patrimoniului.

    • Salta Province, Argentina

    Universitatea Națională din Salta este o instituție de drept public, autonomă și autarkică, ale cărei obiective sunt promovarea, diseminarea și conservarea culturii. Îndeplinește acest scop în contact permanent cu gândirea universală și acordă o atenție deosebită problemelor din regiune și țară. Universitatea contribuie la dezvoltarea culturii prin studii umaniste, cercetări științifice și tehnologice și creație artistică. Răspândiți idei și realizări artistice prin predare și prin diferitele mijloace de comunicare a cunoștințelor. Misiunea Universității este generarea și transmiterea cunoștințelor, a științei și a aplicațiilor sale și a artelor. Scopul său principal este educarea dintr-o perspectivă etică. Universitatea caută formarea integrală și armonioasă a membrilor comunității universitare, a cadrelor didactice, studenților, absolvenților și personalului de sprijin universitar și le insuflă spiritul de rectitudine morală și responsabilitate etică și civică. Formează cercetători, profesori și profesioniști adecvați. Păstrează legături permanente cu absolvenții săi printr-un proces de formare continuă care vizează actualizarea și îmbunătățirea acestora, promovarea predării, cercetării și practicilor profesionale angajate în problemele țării și regiunii. În calitatea sa de entitate de stat, colaborează cu identificarea și soluționarea problemelor naționale și regionale, în conformitate cu normele specifice care îi reglementează funcțiile, își prezintă concluziile, oferă consultanță tehnică și participă la activități comune cu instituțiile de stat și private prin acorduri. cooperare. Universitatea este lipsită de probleme ideologice, politice și religioase, înțelegând problemele sociale, politice și ideologice, studiindu-le științific. Este străin de orice interes sectorial sau concepție dogmatică. Promovează o atitudine critică, asigurând în ea cea mai largă libertate de exprimare. Universitatea, pe lângă sarcina sa specifică de centru de studiu și cercetare, încearcă să răspândească beneficiile acțiunii sale culturale și sociale prin interacțiunea cu mediul.

    • Bernal, Argentina

    Universitatea Națională din Quilmes (UNQ pentru inițialele sale în spaniolă) a fost fondată în 1989. Este situată în inima zonei metropolitane din sudul Buenos Aires, în orașul Bernal, Quilmes. Trei milioane de oameni locuiesc în această regiune, care centralizează 20% din unitățile industriale din țară. În prezent, UNQ are peste unsprezece mii de studenți, distribuiți printre cursurile sale postuniversitare și cursurile postuniversitare. Misiunea Universității este producerea, predarea și transmiterea de cunoștințe de cea mai înaltă calitate, într-un mediu de egalitate și diversitate. Funcțiile esențiale ale UNQ sunt predarea, cercetarea, cursurile de extindere, formarea resurselor umane, dezvoltarea tehnologică, inovarea produselor și promovarea culturii.

    • Lomas de Zamora, Argentina

    Predarea acestei universități este recunoscută în diferite domenii. Prin instrumente de evaluare a resurselor materiale și umane, menținem standarde de excelență în cariera noastră, promovând în același timp actualizarea și revizuirea critică a conținutului.

    • José C. Paz, Argentina

    Situată în orașul José C. Paz, Universitatea Națională José Clemente Paz (UNPAZ) a fost creată în 2009 prin Legea nr. 26.577. UNPAZ recunoaște învățământul superior ca un drept social fundamental pentru dezvoltarea economică, socială și culturală a regiunii și pentru întărirea statului de drept și a valorilor democratice ale oamenilor. În acest sens, misiunea sa este predarea în învățământul superior, precum și producerea și diseminarea de cunoștințe care contribuie la dezvoltarea regiunii, punându-se în slujba consolidării echității și dezvoltării sociale. Viziunea sa este de a promova echitatea, incluziunea și extinderea oportunităților pe care învățământul superior le oferă comunității locale. Valorile care o inspiră se bazează pe solidaritate ca o cale în formarea bărbaților și femeilor de integritate care, ca oameni și cetățeni, sunt purtătorii celor mai înalte idealuri pe care umanismul le ridică și sunt capabili să-și pună cunoștințele în slujba al societatii. democrația și creșterea umanității. Obiectivul acestei case de studii este de a garanta educația universitară gratuită și accesul la public, universitatea gratuită și gratuită, asigurând șanse și posibilități egale, dezvoltând o deschidere plurală, fără nicio discriminare față de toate sectoarele societății. Accesul oricărui cetățean la universitatea publică constituie un drept dobândit. Învățământul superior nu ar trebui să fie numai un bun public și social, ci un drept universal al omului și o responsabilitate a statului.

    • Los Polvorines, Argentina

    Universitatea Națională a Generalului Sarmiento (UNGS) a fost creată la 20 mai 1992, prin Legea națională nr. 24.082 și fondată în 1993 când au fost numiți rectorul organizator Roberto Nöel Domecq și Comisia consultativă. UNGS își datorează numele partidului de atunci al generalului Sarmiento, care mai târziu în 1994 a fost împărțit în trei municipalități: San Miguel, José C. Paz și Malvinas Argentinas. De la înființare, Universitatea a adoptat ca principiu legătura dintre instruire, investigarea critică a problemelor care afectează societatea și căutarea unor acțiuni alternative pentru a le depăși. UNGS este organizat în patru instituturi interdisciplinare de cercetare și predare care încearcă să răspundă problemelor actuale legate de industrie, știință, oraș și cunoștințe. Acestea sunt Institutul de Științe, Institutul Conurbano, Institutul de Industrie și Institutul de Dezvoltare Umană. Aspectul central al activității sale este de a contribui la democratizarea predării, la accesul la cunoștințe de către toate sectoarele societății și la căutarea excelenței academice, presupunând o strategie pedagogică axată pe asigurarea unei formări de bază și specifice solide a elevilor. În acest cadru, Universitatea oferă diplome de licență gratuite, diplome valabile la nivel național, burse de studiu, burse academice pentru formare în predare, cercetare, management și servicii comunitare, suport tutorial personalizat, o bibliotecă publică modernă și eficientă, precum și acces gratuit și studii academice de calitate spaţiu. Campusul său universitar este situat la Juan María Gutiérrez 1150, orașul Los Polvorines, Malvinas Argentinas, la nord-vest de Marele Buenos Aires.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski, Argentina

    Viața universitară din Formosa apare odată cu crearea Universității Naționale din Nord-Est, (UNNE -la 14 decembrie 1956, prin Decret-Lege nr. 22.229), ca centru universitar pentru întreaga regiune care a inclus provinciile Chaco, Corrientes , Misiones și Formosa. În realitate, activitatea universitară ar începe doar în Formosa cu un acord semnat între Guvernul provinciei și Universitatea Națională din Nord-Est. Ulterior, la 26 martie 1971, a fost semnat un Acord prin care a fost creat Institutul Universitar Formosa, care și-a început activitatea pe 21 aprilie 1971. vechea structură conform Rezoluției Rectoratului nr. 0375 din 14 martie 1974, bazată pe rezoluția ministerială menționată anterior. Prin Rezoluția Rectoratului nr. 2082 din septembrie 1976, funcționarea unităților academice existente (Institutul Universitar, Facultatea de Științe ale Educației Agricole și Facultatea de Resurse Naturale Regenerabile) este unificată în Facultatea de Resurse Naturale Regenerabile, în care dictează într-o manieră stabilă, cariera de inginer forestier, implementând diverse cariere pe termen lung în funcție de nevoile emergente. Alte activități universitare erau destinate agenților care lucrau deja în aceste domenii. Așa a fost cazul carierei de tehnician în administrația publică sau tehnician bancar. Termenul de dictare a profesorilor a căror înregistrare a fost efectuată în perioada 1970-1974 s-a datorat necesității de a răspunde cerințelor specifice pentru persoanele care erau inactive, deși înregistrarea pentru aceste cariere era deschisă și altor solicitanți. În 1984, personalul didactic a început să funcționeze, printre carierele stabilite prin acord. În 1986, cadrele didactice din educația diferențiată și cadrele didactice din biologie au început ca cariere stabile, care continuă până în prezent.

    • Córdoba, Argentina

    Universitatea Națională din Córdoba (UNC) are o populație de studenți de aproximativ 136 de mii de studenți. Din punct de vedere fizic, ocupă o suprafață de 11,5 milioane de metri pătrați, din care 1,37 milioane se află în orașul Córdoba și restul în interiorul provinciei Córdoba. Proprie suprafață acoperită depășește 380 de mii de metri pătrați. Distribuit între Ciudad Universitaria și centrul istoric al Córdoba, UNC - cunoscută și sub numele de Casa de Trejo - are cincisprezece facultăți; două școli secundare; 145 de centre și institute de cercetare; douăzeci și cinci de biblioteci; șaptesprezece muzee; un laborator de produse din sânge; două spitale; o bancă de sânge; două observatoare astronomice; o rezervație naturală și un sistem de comunicații multimedia format din două canale de televiziune, două radiouri (AM și FM) și un portal de știri.

    • Buenos Aires, Argentina

    UNdeC este o instituție de învățământ superior, publică și gratuită, responsabilă și dedicată calității, relevanței și care aparține societății chiliene, provinciei și regiunii; viguros, creativ și în continuă creștere. Deși universitățile naționale trebuie să răspundă logicii de funcționare și parametrilor de calitate care sunt echanimi în competența tuturor membrilor sistemului universitar național, ei au și un angajament geopolitic. Decizia de a instala o universitate se bazează pe convingerea de a consolida dezvoltarea acestei regiuni.