Keystone logo
Akaki Tsereteli State University Master în Administrarea Afacerilor (MBA) în Turism
Akaki Tsereteli State University

Master în Administrarea Afacerilor (MBA) în Turism

Kutaisi, Georgia

0 Years

Request teaching languages

La zi

Request application deadline

Aug 2023

Request tuition fees

În campus

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile

Introducere

Programul își propune să pregătească un specialist cu abilități practice și abilități de a face cercetări științifice și lucrări creative adecvate pieței muncii din industria turistică în creștere și dinamică, care va avea:

Cunoștințe aprofundate și abilități pentru a avea o carieră de succes în industria turismului și vor fi capabili să ocupe funcții de conducere în organizații turistice, instituții de stat, să ia parte la planificarea, dezvoltarea și determinarea politicii de stat, să își creeze și să gestioneze propria afacere.

Rezultatele învățării (competențe generale și de ramură):

Masterat în turism este acordat unui student care are un nivel adecvat de cunoștințe, abilități și valori determinate de calificările de învățământ superior.

Cunoaștere și recunoaștere:

Absolventul va avea cunoștințe aprofundate despre potențialul turistic al Georgiei și despre oportunitățile sale de dezvoltare, luând în considerare planificarea turelor culturale și de stațiune pentru afaceri turistice, noile produse turistice „eco”, „agro” și specificațiile organizației; cunoaște metodele de cercetare științifică în domeniul turismului, planificarea afacerilor turistice și specificațiile de control în condițiile elaborării politicii turistice și a proceselor de integrare globală; metodele de gestionare a companiilor turistice, metodele de gestionare a resurselor financiare în companiile turistice, metodele de elaborare a strategiilor de afaceri ale companiilor turistice și rolul internațional al turismului în procesele economice ale țării în curs de dezvoltare.

Abilitatea de a folosi cunoștințele în practică:

Un Maestru poate:

Planificați și elaborați un nou produs turistic bazat pe cerințele pieței moderne, cercetarea științifică a markerului, puncte de vedere strategice, experiența internațională a turismului, atitudini inovatoare și dezvoltarea țării corespunzătoare politicii de stat;

Gestionați resursele financiare ale companiilor turistice;

Arată și gestionează pericolele caracteristice industriei turistice;

Lucrați la rezultatele cercetării folosind metode moderne, estimați situațiile actuale, definiți o conexiune analitică între analiza indicilor, modelarea acestora și luați în considerare schimbările și factorii lor de influență;

Abilitatea de a rezolva probleme complexe în situații imprevizibile de administrare a afacerilor turistice pe baza cunoștințelor dobândite; utilizați cele mai noi metode și atitudini de analiză și prognostic pentru a estima riscurile;

Faceți lucrările de cercetare independent luând în considerare recomandările / instrucțiunile determinate preliminar;

Abilitatea de a face concluzii:

Faceți concluzii și propuneri logice pe baza informațiilor primite de propriile sale date sau alte surse sau folosind metode moderne de cercetare a pieței turistice;

Faceți concluzii de gestionare optime pe baza analizei, sintezei, atitudinilor inovatoare ale rezultatelor cercetării și cunoștințelor dobândite;

Abilități de comunicare:

Prezentați propriile rezultate și concluzii ale activității / cercetării, afirmați și mențineți-le în mod oral sau scris în limbi georgiene și străine cu profesioniști și neprofesioniști;

Să aibă contacte cu reprezentanți ai industriei turistice în propria țară sau în străinătate;

Abilități de învățare:

Creșteți-vă și dezvoltați cunoștințele bazate pe aprecierea cunoștințelor, abilităților și abilităților sale în mod critic și obiectiv;

Dezvoltarea unui grad de specializare în efectuarea de cercetări pentru a dobândi următorul nivel de educație (doctorat);

Oportunitati de angajare:

Maeștrii vor ocupa funcții la organizații turistice, servicii adecvate instituțiilor statului, vor participa la planificarea turismului, vor stabili politicile sale în curs de dezvoltare, își vor crea și gestiona propria afacere.

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • MBA în Managementul Turismului Internațional
    • Bremen, Germania
  • MBA in International Tourism and Hospitality Management
    • Barcelona, Spania
    • Online
  • MBA în Managementul turismului și al ospitalității
    • Cospicua, Malta