
Master în Administrarea Afacerilor cu o specializare în Digital Leadership
Kuala Lumpur, Malaysia
DURATA
1 up to 3 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 8.820 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pentru studenții internaționali RM 38,800| pentru studenții malaysieni: RM 34,800
Introducere
Mai mult decât un simplu program de masterat în administrarea afacerilor
Aveți oportunitatea interesantă de a vă înscrie la acreditarea dublă APU-CMI prin înscrierea la o calificare prin APU. Studenții de la Master of Business Administration cu specializare în Digital Leadership vor avea opțiunea de a opta și pentru o Diplomă CMI L7 în Management Strategic și Practică de Leadership, care va fi acordată sub rezerva moderării de către CMI.
APU-DMU Programul de dublă diplomă APU-DMU
Studenții care sunt în cadrul programului de masterat vor avea opțiunea de a opta pentru schema de dublă diplomă APU-DMU. În cadrul acestei scheme, studenții vor primi 2 certificate de diplomă & Transcrieri la absolvire: 1 de la Asia Pacific University (APU), Malaezia și 1 de la De Montfort University (DMU), Marea Britanie.
Programul contur
Acest program este conceput special pentru a oferi:
- Masterul de Administrare a Afacerilor cu specializarea Digital Leadership ar permite studenților care aleg această specializare să dobândească competențe avansate pentru a face față provocărilor transformării digitale.
- Acest subiect este un domeniu de studiu important, având în vedere cererea tot mai mare din partea angajatorilor din toate sectoarele pentru profesioniști care combină abilitățile manageriale, înțelegerea și viziunea digitală.
- Acest domeniu este considerat un sector cu o creștere rapidă în ceea ce privește ocuparea forței de muncă, dezvoltând competențe cheie pentru angajare.
Durată
- Cu normă întreagă (1+ ani)
- Cu jumătate de normă (2,5-3 ani)
Admitere
Curriculum
Acest program cuprinde 6 module de bază (inclusiv modulul Metodologie de cercetare), 4 module de specializare, 2 module opționale și un proiect. Modulele iau în considerare aspecte legate de abilitățile de management, marketing, strategie de management, managementul schimbării și leadership digital. În plus, internaționalizarea și perspectivele globale sunt luate în considerare și se pune accent pe managementul de proiect pentru a îmbunătăți programul.
Module preliminare
Pentru studenții non-business
- Managing People
- Understanding Customers
- Managerial Finance
- Mediul de afaceri și planificarea strategică
Core Modules
- Managerial Finance
- Managerial Economics
- Strategic Marketing Management
- Human Resource Management
- Research Methodology
- Statistical Decision Making
- Project
Specialisation Modules
- Leading Digital Business Transformation
- Big Data Analytics and Technologies
- Digital Execution
- Global Strategic Management
Module opționale (alegeți 2)
- Technology Management
- Managing Creativity and Innovation
- Entrepreneurship
- Științe comportamentale, Social Media și Marketing Analytics
* Modulele opționale pot fi preselectate pentru studenți la începutul semestrului. În cazul în care studenții doresc să modifice aceste module opționale preselectate, la începutul semestrului, aceștia pot alege dintre modulele disponibile oferite în semestru.