Master of Business Administration (MBA)
Cospicua, Malta
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 3.500 / per year *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
* studenți internaționali pe semestru; 2500 EUR - studenți din UE și maltezi pe semestru
Introducere
Master of Business Administration (MBA) îndeplinește cele mai înalte standarde internaționale și oferă studenților absolvenți competențe și informații valoroase pentru succesul lor profesional. În timpul cursului, vă oferim instrumentele potrivite și vă ajutăm să stimulați mentalitatea analitică și critică necesară pentru a înțelege pe deplin funcționarea interioară a culturii de afaceri și a corporației. Studenții MBA pot proiecta și implementa soluții convenabile la dezavantajele vaste întâlnite în orice întreprindere. Programul MBA permite studenților să experimenteze din prima mână orice problemă și situație, observându-le în contextul culturii corporative internaționale malteze.
Am construit un curriculum multi-disciplinar care ține pasul cu tendințele în evoluție ale unei piețe contemporane, una puternic afectată de progresul în tehnologii și canale de comunicare care aduc lumea împreună într-un spațiu comun comun mare.
Acest spirit comunitar se află în centrul programului nostru de MBA. Lucrând cu o echipă de colegi, fiecare dintre aceștia aduce experiențe și perspective diferite la masă, precum și membri ai facultăților care au un portofoliu remarcabil în interiorul și în afara mediului academic, vă veți dezvolta în continuare rolul dvs. de lider cunoscător și priceput în piață. .
Cerințe minime de admitere pentru acest program
Toți candidații la orice program de studii postuniversitare (MQF 7) de la Universitatea Americană din Malta trebuie să îndeplinească următoarele cerințe de intrare:
- Solicitanții trebuie să dețină o diplomă universitară de trei ani și o experiență de muncă de 3 ani
- Matricole de studii universitare care arată un minimum de 180 ECTS sau echivalent.
- Nota medie (GPA): studenții ar trebui să aibă cel puțin 2,2 CGPA pentru a fi admiși. Studenții cu un CGPA mai mic de 2,2 în gradul lor de licență nu pot fi admiși la MBA la Universitatea Americană din Malta
- IELTS = 6,5 sau TOEFL = 79 sau PTE = 55 Cerința de competență în limba engleză poate fi renunțată numai dacă sunteți vorbitor nativ de engleză și ați absolvit învățământul secundar într-o țară în care engleza este limba oficială și engleza era limba instrucțiune unde ați absolvit
AUM își rezervă dreptul de a solicita rezultatele testelor în limba engleză de la orice solicitant.
Rezultatele învățării programului
Obiectivul general al MBA la Universitatea Americană din Malta este de a oferi cunoștințele, abilitățile și competențele necesare pentru a conduce cu succes o afacere în economia globală. Managerii de succes își asumă responsabilitatea de a proiecta și implementa strategia în concordanță cu obiectivele pe termen lung ale unei firme, de a gestiona costurile și profitabilitatea și de a supraveghea angajații. Aceștia sunt responsabili pentru rezolvarea problemelor complexe care implică probleme financiare, strategia de afaceri, proiectarea organizațională, rezultatele cercetării, orientările legale și managementul angajaților. Mediul în care operează managerii de succes este adesea incert și este supus unor constrângeri dificile. Absolvenții Universității Americane din Malta vor avea abilități de gândire critică și un cadru analitic pentru a lua decizii de afaceri dificile care afectează mai multe circumscripții electorale. Cursul este destinat persoanelor cu o diplomă de licență (nivelul MQF 6) și cu cel puțin 3 ani de experiență în muncă.
Cursul oferă o educație riguroasă a afacerilor bazată pe o bază solidă în domeniile funcționale ale afacerii îmbunătățite cu abilități de analiză și gândire critică. Curriculumul se bazează pe cunoștințe fundamentale cu rezultatele cercetărilor actuale, conducând la perspectiva multidisciplinară necesară pentru a conduce o afacere de succes într-o economie globală.
Cunoştinţe
Absolvenții vor dobândi cunoștințe despre următoarele domenii necesare pentru a gestiona o afacere sau o organizație non-profit:
- Contabilitate
- Dreptul afacerilor
- Economie
- Finanţa
- administrare
- Marketing
- De gestionare a operațiunilor
- Metode de cercetare
- Statistici
Aptitudini
Absolvenții vor dezvolta următoarele abilități utilizate în gestionarea unei afaceri:
- Evaluează strategii și tactici
- Selectați strategii și tactici
- Identificați amenințările competitive.
- Identificați influențele externe asupra unei companii.
- Identificați informațiile relevante pentru bugetare și luarea deciziilor
- Aplicați tehnici statistice adecvate datelor de afaceri pentru a lua decizii.
- Demonstrați înțelegerea conceptelor fundamentale ale macroeconomiei, inclusiv, dar nu limitat la sistemele financiare, ciclurile economice, piețele muncii, politica monetară și fiscală
- Demonstrați înțelegerea conceptelor fundamentale ale microeconomiei, cum ar fi oferta și cererea, elasticitatea, utilitatea, formele de concurență și eficiența pieței
- Demonstrați înțelegerea fluxurilor de numerar, a valorii actuale nete și a piețelor de capital.
- Demonstrați înțelegerea problemelor juridice relevante pentru afaceri, inclusiv contracte, răspundere, fraudă și soluționarea litigiilor.
- Demonstrați înțelegerea avantajelor, dezavantajelor și fezabilității diferitelor abordări ale cercetării.
- Demonstrați înțelegerea diferitelor abordări ale contabilității și gestionării costurilor.
- Folosiți rezultatele cercetării pentru a dezvolta noi strategii și tactici.
- Proiectați, implementați și evaluați studii de cercetare.
- Proiectați strategii și abordări operaționale adecvate pentru gestionarea lanțului de aprovizionare
- Interpretează instrumente de contabilitate financiară, cum ar fi bilanțurile și situațiile de profit, pentru a evalua starea financiară a unei firme.
- Calculați fluxurile de numerar.
- Estimarea cererii.
- Estimează dimensiunea unei piețe.
- Calculați rentabilitatea investiției.
- Calculați valoarea actuală netă.
- Identificați obstacolele dintr-un lanț de aprovizionare.
- Identificați cei mai valoroși clienți ai firmei.
- Analizați mediul competitiv al unei firme pentru a identifica strategiile de creștere
- Elaborați planuri strategice și mijloacele de implementare a acestora.
- Evaluează performanța angajaților.
Competențe
Absolvenții vor dezvolta următoarele competențe:
- Creați soluții inovatoare la probleme complexe de afaceri.
- Fiți responsabil pentru activitățile care afectează rezultatele afacerii, incluzând, dar fără a se limita la, gestionarea și raportarea financiară, dezvoltarea și implementarea strategiei, operațiunile, marketingul și gestionarea angajaților.
- Luați decizii imparțiale care sunt susținute mai degrabă de date decât de sentimente intestinale.
- Respectați standardele și legile profesionale și demonstrați cea mai înaltă etică profesională și profesională.
- Creați planuri de afaceri care vor crea valoare pentru firmă și părțile interesate ale acesteia.
Mod de livrare și evaluări
Metodele și politicile de evaluare variază în funcție de fiecare modul. În general, modulele de bază și de bază sunt evaluate prin examene scrise și teme pentru teme. Modulele avansate sunt evaluate prin examene scrise, teme pentru teme și studii de caz.
MBA cuprinde 3 semestre de cursuri cu normă întreagă plus un al patrulea semestru în care este finalizat un proiect major de cercetare independentă.
Oportunități de carieră
- Director de marketing la un lanț de retail mondial.
- Chief Business Strategist la o corporație multinațională.
- Analist de profitabilitate pentru întreprinderi în devenire.
Schița planului de studii pe 2 ani
Anul 1
Semestrul I
- FIN 510 Contabilitate financiară
- FIN 520 Economie pentru manageri
- MGT 550 Teoria organizațională
- Managementul marketingului MGT 560
Semestrul II
- FIN 530 Contabilitate managerială
- MGT 610 Metode de cercetare pentru afaceri
- MGT 520 Management strategic
- MGT 501 Statistici de afaceri
Anul 2
Semestrul I
- MGT 510 Dreptul afacerilor
- MGT 530 Management financiar
- Managementul operațiunilor MGT 540
- FIN 540 Money and Banking
Semestrul II
- Proiect de cercetare MGT 620
Rezultatul programului
Obiectivul general al MBA de la Universitatea Americană din Malta este de a oferi cunoștințele, abilitățile și competențele necesare pentru a conduce cu succes o afacere în economia globală. Managerii de succes își asumă responsabilitatea de a proiecta și implementa strategia în concordanță cu obiectivele pe termen lung ale unei firme, de a gestiona costurile și profitabilitatea și de a supraveghea angajații. Ei sunt responsabili pentru rezolvarea problemelor complexe care implică probleme financiare, strategie de afaceri, design organizațional, constatări ale cercetării, orientări juridice și managementul angajaților. Mediul în care operează managerii de succes este adesea incert și supus unor constrângeri dificile. Absolvenții Universității Americane din Malta vor avea abilitățile de gândire critică și cadrul analitic pentru a lua decizii de afaceri dificile care afectează mai multe circumscripții. Cursul este destinat persoanelor cu o diplomă de licență (MQF nivel 6) și cel puțin 3 ani de experiență în muncă.
Cursul oferă o educație riguroasă în afaceri, bazată pe o bază solidă în domeniile funcționale ale afacerii, îmbunătățită cu abilități de analiză și gândire critică. Curriculumul se bazează pe cunoștințele de bază cu rezultatele cercetărilor actuale, ceea ce duce la perspectiva multidisciplinară necesară pentru a conduce o afacere de succes într-o economie globală.
Cunoştinţe
Absolvenții vor dobândi cunoștințe din următoarele domenii necesare pentru a gestiona o afacere sau o organizație non-profit:
- Contabilitate
- Dreptul afacerilor
- Economie
- Finanţa
- management
- Marketing
- De gestionare a operațiunilor
- Metode de cercetare
- Statistici
Aptitudini
Absolvenții vor dezvolta următoarele abilități utilizate în gestionarea unei afaceri:
- Evaluează strategiile și tacticile
- Selectați strategii și tactici
- Identificați amenințările competitive.
- Identificați influențele externe asupra unei afaceri.
- Identificați informații relevante pentru bugetare și luarea deciziilor
- Aplicați tehnici statistice adecvate datelor de afaceri pentru a lua decizii.
- Demonstrează înțelegerea conceptelor fundamentale ale macroeconomiei, inclusiv, dar fără a se limita la sistemele financiare, ciclurile de afaceri, piețele muncii, politica monetară și fiscală
- Demonstrați înțelegerea conceptelor fundamentale ale microeconomiei, cum ar fi cererea și oferta, elasticitatea, utilitatea, formele de concurență și eficiența pieței
- Demonstrați înțelegerea fluxurilor de numerar, a valorii actuale nete și a piețelor de capital.
- Demonstrați înțelegerea problemelor juridice relevante pentru afaceri, inclusiv contractele, răspunderea, frauda și soluționarea disputelor.
- Demonstrați înțelegerea avantajelor, dezavantajelor și fezabilității diferitelor abordări ale cercetării.
- Demonstrați înțelegerea diferitelor abordări ale contabilității și managementului costurilor.
- Utilizați rezultatele cercetării pentru a dezvolta noi strategii și tactici.
- Proiectați, implementați și evaluați studiile de cercetare.
- Proiectați strategii și abordări operaționale adecvate pentru managementul lanțului de aprovizionare
- Interpretați instrumente de contabilitate financiară, cum ar fi bilanțurile și declarațiile de venit, pentru a evalua starea financiară a unei firme.
- Calculați fluxurile de numerar.
- Estimarea cererii.
- Estimați dimensiunea unei piețe.
- Calculați rentabilitatea investiției.
- Calculați valoarea actuală netă.
- Identificați obstacolele dintr-un lanț de aprovizionare.
- Identificați cei mai valoroși clienți ai companiei.
- Analizați mediul competitiv al unei firme pentru a identifica strategii de creștere
- Elaborați planuri strategice și mijloacele de implementare a acestora.
- Evaluați performanța angajaților.
Competențe
Absolvenții vor dezvolta următoarele competențe:
- Creați soluții inovatoare pentru probleme complexe de afaceri.
- Fiți responsabil pentru activitățile care afectează rezultatele afacerii, inclusiv, dar fără a se limita la, managementul financiar și raportarea, dezvoltarea și implementarea strategiei, operațiunile, marketingul și managementul angajaților.
- Luați decizii imparțiale care sunt susținute de date, mai degrabă decât de sentimente.
- Respectați standardele și legile profesionale și demonstrați cea mai înaltă etică profesională și în afaceri.
- Creați planuri de afaceri care vor crea valoare pentru firmă și părțile interesate.
Oportunități de carieră
- Director de marketing la un lanț de retail la nivel mondial.
- Strategist-șef de afaceri la o corporație multinațională.
- Analist de profitabilitate pentru afacerile în curs de dezvoltare.
Curriculum
Mod de livrare și evaluări
Metodele și politicile de evaluare variază în funcție de fiecare modul. În general, modulele de bază și de bază sunt evaluate prin examene scrise și teme pentru acasă. Modulele avansate sunt evaluate prin examene scrise, teme pentru acasă și studii de caz.
MBA cuprinde 3 semestre de cursuri cu normă întreagă plus un al patrulea semestru în care este finalizat un proiect de cercetare independent major.
Planul de studii pe 2 ani
Anul 1
Semestrul I
- FIN 510 Contabilitate financiară
- FIN 520 Economie pentru Manageri
- MGT 550 Teoria organizațională
- MGT 560 Management de marketing
Semestrul II
- FIN 530 Contabilitate managerială
- MGT 610 Metode de cercetare pentru afaceri
- Management strategic MGT 520
- MGT 501 Statistici de afaceri
Anul 2
Semestrul I
- MGT 510 Dreptul afacerilor
- MGT 530 Management financiar
- Managementul operațiunilor MGT 540
- FIN 540 Bani și servicii bancare
Semestrul II
- Proiect de cercetare MGT 620
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.