MBA în Managementul turismului și al ospitalității
Cospicua, Malta
DURATA
18 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 3.500 / per semester *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* plus taxa de admitere unică: 1500 EUR + taxa de înregistrare: 400 EUR anual + taxa de activitate: 200 EUR anual
Introducere
Obiectivul general al MBA în Managementul turismului și al ospitalității este de a insufla cunoștințele, abilitățile și competențele necesare pentru a conduce cu succes o afacere în domeniul turismului și al ospitalității într-o economie globală. Managerii de succes își asumă responsabilitatea de a concepe și de a implementa o strategie în concordanță cu obiectivele pe termen lung ale unei industrii, de a gestiona operațiunile de servicii turistice și de ospitalitate și de a supraveghea angajații. Aceștia sunt responsabili de rezolvarea unor probleme aplicate care implică aspecte de management financiar, analiză și strategie de afaceri, vânzări și marketing, aspecte juridice, management strategic, marketing, strategie de comunicare, comerț electronic și management. Mediul în care își desfășoară activitatea managerii de succes este frecvent incert și supus unor constrângeri dificile. Absolvenții Universității Americane din Malta vor avea abilitățile de gândire critică și cadrul analitic necesar pentru a lua decizii dificile în afaceri care afectează mai multe părți interesate.
Cursul oferă o educație riguroasă în domeniul afacerilor, bazată pe o bază solidă în domeniile funcționale ale afacerilor în turism și ospitalitate, îmbunătățită cu abilități de analiză și gândire critică. Programul de studii se bazează pe cunoștințele fundamentale cu concluziile cercetărilor actuale, ceea ce duce la perspectiva multidisciplinară necesară pentru a conduce o afacere de succes în industria turismului și a ospitalității.
Acest curs este conceput pentru cei care doresc să lucreze într-un rol managerial în industria turismului și a ospitalității, ocupându-se de afaceri, servicii și management în domeniul turismului și al ospitalității. Acest curs se adresează, de asemenea, celor care au o anumită experiență de lucru în domeniu și care ar dori să-și îmbunătățească eficiența și competența.
Detalii despre program
- Durata programului: 18 luni.
- Credite necesare pentru obținerea diplomei: 46 credite US / 92ECTS.
- GPA necesară pentru a obține diploma: 3.0 sau mai mare.
Admitere
Curriculum
Structura programului de participare cu normă întreagă:
Semestrul 1
- Economie pentru manageri
- Contabilitate financiara
- Management financiar
- Scrierea și prezentarea cercetărilor academice
Semestrul 2
- Managementul operațiunilor
- Sustenabilitate pentru managementul turismului și ospitalității
- Managementul Resurselor Umane /Sisteme Informaționale în Turism și Ospitalitate /Antreprenoriat pentru Turism și Ospitalitate
- Metode de cercetare pentru afaceri
Semestrul 3
- Strategii de marketing și management pentru turism și ospitalitate
- Managementul calității în turism și ospitalitate
- Teză de cercetare în turism și ospitalitate
Structura programului de participare part-time:
Semestrul 1
- Economie pentru manageri
- Contabilitate financiara
Semestrul 2
- Management financiar
- Scrierea și prezentarea cercetărilor academice
Semestrul 3
- Managementul operațiunilor
- Sustenabilitate pentru managementul turismului și ospitalității
Semestrul 4
- Managementul Resurselor Umane /Sisteme Informaționale în Turism și Ospitalitate /Antreprenoriat pentru Turism și Ospitalitate
- Metode de cercetare pentru afaceri
Semestrul 5
- Strategii de marketing și management pentru turism și ospitalitate
- Managementul calității în turism și ospitalitate
Semestrul 6
Teză de cercetare în managementul turismului și ospitalității
Rezultatul programului
Rezultatele învățării programului
Cursantul va fi capabil să:
- Transmiteți viziunea, misiunea, obiectivele, direcția strategică și planul de acțiune de afaceri tuturor părților interesate
- Interpretați rezultatele cercetării în termeni aplicați
- Analizați și interpretați piața de afaceri, aspecte strategice, operaționale, juridice, l și financiare
- Explicați impactul diferitelor modele de afaceri și servicii asupra eficienței serviciilor, veniturilor și dezvoltării ulterioare
- Discutați în mod critic metodele de transformare a afacerii și introducerea de abordări și tehnologii inovatoare
- Discutați în mod critic impactul eticii și culturii în afaceri asupra performanței angajaților
Rezultatele învățării pentru abilitățile obținute la sfârșitul programului
- Aplicați cunoștințele, abilitățile și competențele necesare pentru a conduce cu succes o afacere în industria turismului și ospitalității și demonstrați abilități în utilizarea managementului strategic și operațional eficient
- Asumați-vă responsabilitatea pentru proiectarea și implementarea strategiei de marketing în concordanță cu obiectivele, gestionarea calității, costurilor și profitabilității, tehnologia informației.
- Responsabil pentru rezolvarea problemelor complexe care implică probleme financiare, strategie de afaceri, design de afaceri și servicii, constatări ale cercetării, orientări juridice și managementul angajaților.
- Aveți abilitățile de gândire critică și cadrul analitic pentru a lua decizii de afaceri dificile care afectează mai multe grupuri.
- Capacitatea de a utiliza sistemele informatice și tehnologia digitală ca instrument de comunicare.
Cunoştinţe
Absolvenții vor dobândi cunoștințe despre următoarele domenii necesare pentru a gestiona o afacere sau o organizație non-profit:
- Formulați și evaluați o gamă largă de instrumente practice și date contabile, economice și financiare.
- Analizați și interpretați politicile de afaceri juridice cuprinzătoare și cadrele teoretice
- Estimați și justificați structura organizațională multidisciplinară și implementați sarcini și proiecte
- Construiți și dovediți eficiența strategiilor de marketing.
- Model de comportament al consumatorilor și publicitate în afaceri.
- Încheierea și aplicarea metodelor de cercetare și statistică (de exemplu, calitative și cantitative).
- Selectați și interpretați diferite abordări TIC ale unui cadru bazat pe societatea digitală.
Aptitudini
Absolvenții vor dezvolta următoarele abilități utilizate în gestionarea afacerilor și serviciilor din turism și ospitalitate:
- Clasificați, aplicați și analizați amenințările competitive și diferențiați între complexitățile influențelor externe asupra activității afacerii.
- Aplicați tehnici și instrumente adecvate de investiții statistice și financiare la datele de afaceri pentru a lua decizii de afaceri de succes.
- Practicați un management performant al operațiunilor, inclusiv managementul costurilor.
- Măsurați și preziceți impactul mișcărilor indicatorilor macroeconomiei, inclusiv, dar fără a se limita la sistemele financiare, ciclurile de afaceri, piețele muncii, politica monetară și fiscală
- implementați înțelegerea problemelor juridice relevante pentru afaceri, inclusiv contracte, răspundere, fraudă și soluționarea disputelor.
Competențe
Absolvenții vor dezvolta următoarele competențe:
- Determinați soluții inovatoare la probleme complexe de afaceri.
- Evaluați și evaluați activitățile care afectează rezultatele afacerii, inclusiv, dar fără a se limita la, managementul financiar și raportarea, dezvoltarea și implementarea strategiei, operațiunile, marketingul și managementul angajaților.
- Apărați deciziile imparțiale care sunt susținute de date, mai degrabă decât de sentimente.
- Respectați standardele și legile profesionale și demonstrați cea mai înaltă etică profesională și profesională.
- Transformați planurile de afaceri care vor crea valoare pentru organizație și părțile interesate.
- Selectați și implementați tehnologia digitală pentru a lua decizii de afaceri
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
În ciuda inflației programelor de MBA pe piața internațională, este totuși adevărat că absolvenții de programe de MBA de calitate dobândesc cunoștințe, abilități și competențe care îi poziționează deja cu un pas înainte în cariera absolvenților de programe de licență sau de alte diplome de master.
Acest program nu pregătește studenții după Standardele Naționale de Ocupație, deoarece este stabilit ca MQF Nivelul 7. Prin urmare, acest program este foarte specializat în managementul afacerilor și se află în fruntea cunoștințelor în domeniul Administrației Afacerilor.
Absolvenții unui program de MBA de calitate nu numai că intră în forța de muncă cu salarii mai mari decât alți absolvenți de master, dar au și șanse mai mari de a obține și de a ocupa o poziție de conducere la nivel înalt în companiile lor. Având în vedere cerința de intrare de cel puțin trei ani de experiență de lucru, un student MBA se trezește înconjurat de profesioniști care s-au stabilit deja în lumea muncii și, astfel, se bucură de un nivel semnificativ de creare de rețele și conexiuni. Experiența de MBA oferă profesioniștilor care au avut ocazia să stabilească anumite rutine în pozițiile lor actuale pentru a arunca o privire nouă asupra seturilor și dispozițiilor lor de abilități și să iasă din zona lor de confort. Din toate aceste motive, AUM consideră MBA ca un program strategic de oferit de la început, pentru a servi populația care lucrează la nivel profesional în Malta, care caută oportunitatea de a obține o calificare competentă care să-și îmbunătățească semnificativ cariera la la nivel national si international.
Studenții absolvenți pot aplica pentru următoarele poziții în orice domeniu, inclusiv, dar fără a se limita la:
- Manager turism și ospitalitate
- Startup-uri din turism și ospitalitate
- Manager de marketing în turism și ospitalitate
- Manager Servicii Turism si Ospitalitate
- Consultant Management Turism si Ospitalitate
- Consultant Dezvoltarea Afacerilor Turistice
- Administratia hotelului
- Antreprenor în turism și ospitalitate
- Manager de evenimente
- Manager operațiuni de afaceri în turism
- Dezvoltare imobiliară pentru ospitalitate
Furnizarea programului
MBA cuprinde 3 semestre de cursuri cu normă întreagă plus un al patrulea semestru în care este finalizat un proiect de cercetare independent major (prin Ghidurile MFHE pentru acreditarea cursurilor MQF de nivel 7:
„Orice diplomă de master trebuie să includă o dizertație, un proiect de cercetare sau o componentă/e de cercetare de standard echivalent căruia îi sunt alocate nu mai puțin de 20 ECTS.”
Cursurile sunt ordonate astfel încât cursurile ulterioare să folosească materialul învățat în cursurile anterioare.
În general, abordarea pedagogică a modulelor introductive și majore cuprinde prelegeri, teme frecvente și examene.
Modulele avansate includ studii de caz și proiecte de grup.
Modulul Metode de cercetare cere studenților să elaboreze o propunere pentru proiectul de cercetare în ultimul semestru. Studenții trebuie să finalizeze un curs în modulul Metode de cercetare pentru afaceri în al treilea semestru cu o propunere pentru proiectul de cercetare independent de semestrul al patrulea înainte de a începe proiectul.
Cursul cuprinde 62 ECTS, iar proiectului de cercetare îi sunt alocate 30 de credite, pentru un total de 92 ECTS.
Pentru programul online, predarea se va desfășura printr-un software pentru întâlniri/prelegeri online pentru a oferi prelegeri în timp real.
Un VLE va fi utilizat pentru a furniza învățarea asincronă, care le permite elevilor să ajungă la conținutul de învățare (de exemplu, PDF-uri, cărți electronice, videoclipuri etc.) atunci când este cel mai convenabil moment pentru ei.
Facultatea va oferi prelegeri video online care au conținut identic cu orele față în față. Videoclipurile educaționale vor fi apreciate din resurse academice licențiate prin Biblioteca AUM (de exemplu, Business Source Complete și alte baze de date). Dacă este cazul, facultatea poate utiliza, de asemenea, VOD-uri selectate, cum ar fi Netflix sau Apple TV, pentru a le încorpora în prelegeri.
Pentru sprijinul academic, sistemele VLE și SIS vor fi principalele canale de comunicare pentru implicarea student-tutor. Suportul tehnic -sistem de bilete- va fi disponibil 24/7 pe ambele platforme.
În plus, învățarea la locul de muncă va fi folosită și ca metodă de învățare. Studenții vor fi sprijiniți de mentori din industrie care vor facilita învățarea la locul lor de muncă. Cunoștințele și principiile de bază vor fi furnizate și folosind metode tradiționale.
Experiența la locul de muncă este încurajată, dar nu obligatorie, prin excursii educaționale pe teren urmate de stagii de practică, acorduri universități-sector privat pentru sesiuni practice și stagii de muncă pe termen scurt cu fracțiune de normă. Studenții sunt, de asemenea, încurajați să aleagă o companie pentru a-și dezvolta competențele și abilitățile practice, precum și observarea procesului real la fața locului. Oportunitățile de învățare la locul de muncă care implică lucru pe teren vor urma acordurile de parteneriat universitar. Învățarea la locul de muncă poate face parte din proiectul de curs sau din altă evaluare, conform instructorului cursului.