Master of Business Administration
Wallisdown, Regatul Unit
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 15.000 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Marea Britanie, ROI și CI - 11.000 GBP
Introducere
De ce să studiezi Master of Business Administration la BU?
- Beneficiați de o experiență de învățare holistică, deoarece acest curs reunește subiecte izolate într-un mod colaborativ și integrat
- Învață să susții afacerile în mod durabil, inclusiv și responsabil
- Există un accent clar pe dezvoltarea ta profesională, împreună cu șansa de a dezvolta viitoare rețele care pot beneficia afacerea și cariera ta
- Alegeți să luați un stagiu de lucru opțional de 30 de săptămâni pentru a vă spori capacitatea de angajare și puneți în practică elementele predate ale acestui curs
- Profitați de ocazii pentru a participa la întâlniri profesionale și conferințe pentru a lucra cu personalul la cercetarea lor
- Avansați-vă abilitățile de conducere și manageriale printr-o serie de masterclass-uri, prelegeri invitate de la vorbitori din industrie, studii de caz și activități de consultanță cu clienți reali de afaceri.
Acreditări de curs
Organismele de acreditare de la acest curs sunt renumite la nivel de industrie pentru promovarea excelenței și a celor mai înalte standarde, toate acestea fiind reflectate în experiența BU Business School.
- Acreditarea Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB) este un semn distinctiv al excelenței care a fost acordat mai puțin de 5% din școlile de afaceri din întreaga lume.
- Obțineți o calificare pentru Institutul de Management Chartered (CMI) pe lângă diploma de licență
- Acreditat de Institutul de date și marketing (IDM), după finalizarea cu succes a diplomei, veți putea obține certificatul IDM în marketing digital și bazat pe date.
Galerie
Studenți ideali
Pentru Master în Administrarea Afacerilor căutăm candidați care:
- Aveți o pasiune pentru afaceri și dezvoltarea personală
- Caută să-și concentreze cunoștințele și abilitățile pe concepte și discipline cheie de afaceri
- Poate conecta teoria cu aplicațiile practice pentru a fi utilizate în operațiunile de afaceri de zi cu zi
- Să aibă cunoștințe actuale în preocupările și problemele cu care se confruntă întreprinderile.
Sunt necesari cel puțin doi ani de experiență de lucru relevantă, cu toate acestea, dacă nu aveți calificările necesare, vă încurajăm să aplicați, deoarece fiecare cerere va fi luată în considerare pe meritul ei individual. Solicitanții cu mai puțin de doi ani de experiență de lucru pot fi invitați la un interviu Skype sau față în față cu directorul MBA. Întreprinderea socială, voluntariatul sau experiența antreprenorială pot fi, de asemenea, luate în considerare.
Admitere
Curriculum
MBA este alcătuit din cinci unități de bază și unități opționale și un proiect de consultanță sau cercetare.
Unități de bază
- Dezvoltarea de strategii durabile: Această unitate va lua în considerare conceptele, metodele și gândirea cheie utilizate pentru a dezvolta și furniza strategii eficiente de afaceri și marketing care iau în considerare atât profitabilitatea, cât și preocupările societale, cum ar fi mediul. Înțelegerea, tehnicile și abilitățile necesare pentru a analiza și evalua datele contabile și financiare și legăturile acestora cu strategia organizațională vor fi examinate critic.
- Conducerea și gestionarea schimbării în organizațiile responsabile din punct de vedere social: liderii și managerii sunt din ce în ce mai supuși unor niveluri mai mari de complexitate și ambiguitate într-un context de afaceri global. Unitatea va explora o serie de probleme contemporane de CSR și provocări de management cu care se confruntă organizațiile, atât pe plan intern, cât și prin influențe externe, în medii din ce în ce mai complexe, globale, diverse și în schimbare rapidă a părților interesate.
- Gestionarea performanței organizaționale și individuale: Scopul acestei unități vă va dota cu metodele, tehnicile și abilitățile necesare pentru a evalua în mod critic practicile de management al performanței și valorile relevante ale performanței. Acesta vă va dezvolta înțelegerea informațiilor de afaceri și a analizei de afaceri și abilitatea dvs. de a obține informații dintr-un grup de date pentru a informa luarea eficientă a deciziilor.
- Modelarea viitorului muncii: locul de muncă se confruntă în prezent cu schimbări fără precedent prin influențe precum digitalizarea, învățarea automată, inteligența artificială, robotica, alături de schimbările demografice și apariția unor noi moduri de lucru. Combinate cu recunoașterea faptului că deficitul de talente este probabil să fie noua normă, aceste schimbări conduc, de asemenea, la un interes reînnoit pentru abilitățile intrinsec umane, cum ar fi inteligența emoțională. Această unitate va examina o varietate de tendințe/probleme contemporane care perturbă și modelează locul nostru de muncă și va evalua potențialele oportunități și provocări cu care organizațiile și forța de muncă se pot confrunta în viitor.
- Proiect (MBA): O oportunitate de a întreprinde o bucată semnificativă de cercetare autogestionată într-un domeniu care vă interesează. Proiectul va stimula învățarea independentă și generarea de idei, gândirea critică și reflecția, permițându-vă să demonstrați aplicarea cunoștințelor interdisciplinare, a abilităților analitice și de evaluare și a abilităților de comunicare adaptate publicului. Lucrarea ar putea lua fie forma unui proiect de consultanță axat pe o problemă de afaceri sau o situație de oportunitate a societății. O caracteristică distinctivă a acestei lucrări este implicarea unui client în cadrul unei afaceri, organizații sau comunități din afara programului. În mod normal, sunteți așteptat să lucrați ca o echipă pentru dezvoltarea ideilor și livrarea rezultatelor clientului. Lucrarea va fi evaluată prin rapoarte individuale. Alternativ, puteți finaliza un proiect de cercetare, un studiu sistematic cu cercetări și rezultate aplicate efectuate ca o lucrare individuală. Lucrarea poate lua oricare dintre formele:
- Proiect de consultanță - concentrându-se pe o problemă de afaceri sau societăți/situație de oportunitate. O caracteristică distinctivă a acestei lucrări este implicarea unui client în cadrul unei afaceri, organizații sau comunități din afara programului. În mod normal, sunteți așteptat să lucrați ca o echipă pentru dezvoltarea ideilor și livrarea rezultatelor clientului. Lucrarea va fi evaluată prin rapoarte individuale.
- Proiect de cercetare - un studiu sistematic cu rezultate de cercetare și aplicate efectuate ca o lucrare individuală.
Unități opționale (alegeți una)
- Marketing digital: veți primi o serie de concepte de marketing digital susținute de procesul de planificare a marketingului digital, inclusiv analiză, planificare, implementare și control. De asemenea, se va pune accent pe evaluarea eficacității diferitelor instrumente de marketing digital.
- Antreprenoriat, inovație și design: veți dezvolta o mentalitate antreprenorială eficientă, inovatoare și de gândire de design. Implementarea principiilor de management al designului, cultura inovatoare și guvernanța vor fi explorate într-o varietate de contexte de afaceri. Unitatea va explora natura cunoștințelor și abilităților antreprenoriale, atributelor, competențelor și comportamentelor.
- Managementul global al inovației: Această unitate explorează și evaluează perspectivele teoretice și practice ale managementului inovației, precum și problemele manageriale cu care se confruntă organizațiile în mediul global.
- Impozitare internațională: Această unitate va oferi cunoștințe despre oportunitățile de afaceri și riscurile de afaceri implicate de tranzacțiile transfrontaliere și despre măsurile luate în mod obișnuit de țări pentru a-și proteja jurisdicția în materie de impozitare.
- Proiecte în societate: proiectele pot fi văzute ca fiind în centrul economiei globale, al comunităților și al societății în general. Ele introduc schimbări, atât pozitive, cât și negative. Vom explora provocările, controversele, oportunitățile și dezbaterile privind gestionarea proiectelor într-un context global.
- Finanțe pentru IMM-uri și antreprenoriat: această unitate explorează diverse teorii ale finanțării, în timp ce se bazează pe cunoștințele practice despre granturi guvernamentale, business angels, capital de risc (VC), capital privat, bănci de investiții și alte tipuri de finanțare pentru întreprinderile aflate în stadiu incipient.
Plasarea la locul de muncă opțional
Plasamentul este destinat să promoveze dezvoltarea personală și profesională și să vă îmbunătățească capacitatea de angajare. Ar trebui să vă permită să consolidați și să extindeți competențele profesionale pe care le-ați dezvoltat în primele două semestre de studiu.
Ar trebui să luați în considerare modul în care pot fi utilizate o serie de teorii de management și dacă managementul în industrie ar putea fi îmbunătățit. Abilitățile transferabile dezvoltate îți vor îmbunătăți performanța în viitoarea ta carieră, atât ca angajat, cât și ca manager.
Veți finaliza semestrul unu și doi din programul dvs., precum și finalizarea disertației finale la BU, înainte de a începe cele 30 de săptămâni de experiență de lucru.
Specificarea programului
Specificațiile programului oferă o evidență definitivă a diplomelor universității în conformitate cu cerințele Agenției de Asigurare a Calității. Fiecare curs care a condus la un premiu BU are o specificație a programului care descrie obiectivele, structura, conținutul și rezultatele învățării, precum și metodele de predare, învățare și evaluare utilizate.
În timp ce se depun toate eforturile pentru a asigura acuratețea specificațiilor programului, informațiile sunt susceptibile să se schimbe pentru a profita de noile abordări interesante ale predării și învățării, precum și de evoluțiile din industrie. Dacă nu ați reușit să găsiți specificația programului pentru cursul care vă interesează, aceasta va fi disponibilă de îndată ce cea mai recentă versiune este gata. Alternativ, vă rugăm să ne contactați pentru asistență.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Cu expertiza academică din cadrul facultăților BU, MBA-ul nostru evoluează constant pentru a se asigura că rămâne în fruntea schimbării și a progresului în toate sectoarele. Acest curs vă oferă o rampă de lansare pentru dezvoltarea unei cariere manageriale.
Roluri tipice de început
Rolurile în care sunt absolvenții noștri de masterat în administrarea afacerilor includ:
- Director
- Manager de proiect principal
- Șef Servicii Dezvoltare Economică
- Șef Departament Dezvoltare Informațională și Sisteme.
Industriile au lucrat
- Afaceri
- Finanţa
- Marketing
- Resurse umane.
Continuarea studiilor
Dacă doriți să continuați studiile după ce ați obținut un MBA, puteți examina programul nostru de doctorat.