Keystone logo

British School of Fashion

Școala britanică de modă este un centru academic inovator dezvoltat de Universitatea din Caledonian din Glasgow (GCU) pentru a crea și a difuza cunoștințe strategice despre afaceri de modă prin furnizarea de educație, cercetare și consultanță de vârf.

Dedicat declarației misiunii sale de a realiza "binele comun", Școala Britanică de Modă promovează gândirea și practica în afaceri și management, prin co-crearea de cunoștințe cu partenerii săi din industrie, pe profesorii de onoare, pe alumni, populație.

În demonstrația naturii sale antreprenoriale, școala britanică de modă proiectează și furnizează programe universitare și postuniversitare unice la nivel mondial, care oferă participanților o experiență de învățare trans-disciplină în campusurile sale din Londra și New York.

Cine suntem noi?

Primii pași în modă datează din 1875 și la colegiile noastre fondatoare din Glasgow, Scoția. În acea epocă, scopul nostru principal a fost acela de a oferi femeilor oportunități în design, în textile și în comerțul cu amănuntul, cu o conștientizare fermă a nevoilor economice, sociale și de mediu ale timpului. Moda britanică a evoluat astfel încât să cuprindă mult mai mult decât doar fabricație, iar educația oferită de GCU British School of Fashion reflectă aceste schimbări.

Timp de decenii, GCU a contribuit la afacerile de modă prin crearea unor cursuri de pionierat. Am fost prima instituție din Marea Britanie care a oferit un Master în Marketing Internațional de modă în 2000 și sunt încă una dintre puținele universități din întreaga lume pentru a oferi un MBA dedicat în Managementul Brandului de Lux.

Școala britanică de modă intenționează să se bazeze pe fundația oferită de experiența noastră puternică în domeniul patrimoniului și industriei modei, prin inovarea continuă a noilor programe și a investițiilor și dezvoltării facultății noastre academice.

Ce învățăm noi?

Oferim programe diferențiate de masterat co-creat prin expertiza industriei de la profesorii noștri de onoare, cunoștințele experților academici și inovația și energia studenților noștri.

Ne integrăm cea mai recentă gândire academică cu perspectivele de afaceri mai largi pe care le derivăm din cercetarea și consultanța noastră în practica de afaceri contemporană. Învățarea noastră este, de asemenea, pe deplin angajată în industria modei și avem parteneriate și colaborări cu o gamă variată de companii de modă, inclusiv Marks and Spencer, Converse, ASOS, The Trust Retail, Arcadia, Folk, All Saints, Lyst, House of Fraser, Margaret Howell, Farfetch și Topshop.

Prin intermediul acestor legături strânse, suntem capabili să oferim cursuri de masterat de la companii de top din lume, precum și oportunități pentru stagii de valoare, vizite și pliante de proiecte live.

Ne asigurăm că absolvenții noștri au abilitățile și expertiza necesare pentru a gestiona o afacere de modă pe piața mondială de astăzi. Ne provocăm pe studenții noștri să devină gânditori critici, cu o înțelegere competentă a teoriilor și conceptelor care ajută la explicarea și promovarea celor mai bune practici în afaceri. Îi încurajăm să conteste status quo-ul, să fie creativi în gândirea lor, să fie antreprenoriale în acțiunile lor și să recunoască faptul că o afacere bună este o afacere mai bună.

De ce suntem diferiți?

Motto-ul nostru universitar "For Weal Common" - care înseamnă "pentru binele comun" - este principalul thread din toate inițiativele noastre școlare britanice de modă. Cancelarul nostru, profesorul Muhammad Yunus, este principalul nostru reprezentant în acest sens, după ce a primit Premiul Nobel pentru Pace pentru realizări în dezvoltarea economică și socială. Profesorul Yunus rămâne, de asemenea, unul dintre cei șapte oameni care a fost recunoscut cu Premiul Nobel pentru Pace, Medalia prezidențială de libertate și Medalia de aur a Congresului.

"Nu este vorba despre trecerea cunoștințelor vechi la o nouă generație. E vorba de rezolvarea problemelor acum. În momentul în care transformați ceva într-o afacere socială, devine un motor care nu are nevoie de realimentare. "

Profesorul Muhammad Yunus, Cancelar al GCU.

Școala britanică de modă de la GCU întruchipează efortul Universității de a promova întreprinderile, inovarea și învățarea, susținute de o conștiință socială profund înrădăcinată. Recunoaștem că industria modei are responsabilitatea de a desfășura afaceri în mod etic, de a promova și de a practica comerțul echitabil.

Casele noastre de la New York Campus Centrul de modă tânăr. Această inițiativă acționează atât ca un depozit, cât și ca un canal de informare, iar centrul se concentrează pe examinarea cazului de afaceri pentru sustenabilitate în industria modei.

În plus, școala britanică de modă a răspuns unui apel la nivel mondial de a pune responsabilitatea socială, etica și sustenabilitatea în topul agendei de formare a viitorilor lideri de afaceri, devenind semnatar al inițiativei Sprijinului Global al Organizației Națiunilor Unite: principiile responsabile Managementul educației (PRME). Participarea noastră la PRME expune misiunea noastră pe termen lung de a oferi beneficii economice și sociale la domiciliu și în întreaga lume, iar valorile PRME stau la baza întregului portofoliu al British School of Fashion. Prin acest angajament, vom continua să îmbunătățim angajamentul față de cauză. Vom raporta în mod regulat progresele înregistrate în aplicarea principiilor și, în acest fel, vom contribui la experiența de învățare a instituțiilor academice din întreaga lume care participă la inițiativa PRME.

Cum co-creăm cunoștințele noastre?

Cunostintele noastre de moda specializate sunt generate printr-un echilibru unic si critic al practicii industriei de varf si sprijinite de cele mai recente cercetari academice.

Afacerea de moda este un important motor economic în Regatul Unit și la nivel internațional, iar British School of Fashion se angajează să devină un centru de conducere pentru înțelegerea comportamentului consumatorilor față de modă. Prin adoptarea metodologiilor de cercetare inovatoare și experimentale, avansăm deja înțelegerea consumului de modă - în toate canalele de distribuție.

Cunoștințele pe care le generăm împărtășesc trei caracteristici comune:

  • Este riguros, independent și bazat pe metodologii de cercetare solide
  • Rezultatele sunt întotdeauna relevante și adaugă valoare sectorului de afaceri de modă
  • Îmbunătățește și avansează competitivitatea oamenilor și a organizațiilor

Perspectiva noastră este produsul curiozității intelectuale și al înțelegerii mature a realităților de a face afaceri în mediul global de modă omni-canal de astăzi. Ca o recunoaștere a acestui fapt, multe companii de modă de lider ne obligă să realizăm o gamă largă de proiecte de consultanță și proiecte de dezvoltare personalizate.

Una dintre cele mai importante modalități prin care ne obținem și ne menținem cunoștințele este prin relațiile pe care le promovăm cu profesorii noștri de onoare și cu partenerii din industrie.

  • London

    GCU London 40 Fashion Street, E1 6PX, London

    Programe

    Întrebări

    British School of Fashion