
MBA
Buffalo, Statele Unite ale Americii
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 910 / per credit *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
* 46 de credite
Introducere
Programul nostru de MBA clasat la nivel național oferă flexibilitate și atenție personală, cu opțiuni online și în campus. Cu o diplomă de la Wehle School of Business, vei obține:
- O bază solidă în domeniile de bază ale afacerii și specializări în contabilitate, finanțe, managementul lanțului de aprovizionare, marketing și marketing în industria alimentară.
- O rețea profesională extinsă de mentori și colegi.
- Un curriculum conceput pentru studenți din diverse industrii și roluri.
- Un mediu de echipă de colaborare care te pregătește pentru munca în echipă în lumea reală.
Alegeți dintre trei opțiuni flexibile:
Full-time: Hibrid de cursuri online și în campus în aproximativ un an.
Part-time: cursuri de seară hibride în ritmul tău.
Online: 100% online în aproximativ doi ani.
Programul nostru de MBA cu fracțiune de normă este clasat pe locul 1 printre instituțiile private din vestul New York-ului de către US News and World Report 2023 Best Graduate Schools.
Galerie
Curriculum
Cursuri de leadership și dezvoltare profesională
- BUS 601 Marca mea personală
- BUS 602 Planul meu personal de conducere
- AUTOBUZUL 603 Calea mea înainte
Cursuri de fundație
- ECO 503 Statistici pentru manageri cu Excel
- ACC 505 Contabilitate financiară
- ECO 511 Macroeconomie
- MGT 512 Principiile managementului
Cursuri de bază
- ACC 610 Contabilitate managerială
- ECO 606 Economie managerială
- ECO 609 Business Analytics
- FIN 608 Corporate Finance
- LEGEA 603 Mediu juridic și etică
- MKT 604 Management de marketing
- MGT 605 Comportament organizațional
- MGT 607 Managementul operațiunilor și durabilitate
Capstone
- MGT 690 Management strategic și leadership
concentraţii
Contabilitate
Studenții trebuie să obțină aprobarea directorului de afaceri absolvent pentru a continua această concentrare. Cursurile de contabilitate sunt oferite doar pe zi.
Trebuie să completeze ACC 711 și ACC 715
- ACC 711 Raportare financiară intermediară I
- ACC 715 Impozitare de bază
Alegeți unul dintre următoarele cursuri:
- ACC 707 Sisteme de contabilitate și analiză
- ACC 712 Raportare financiară intermediară II
- ACC 716 Impozitare avansată
Rețineți că această concentrare nu califică un student pentru a susține examenul CPA. Studenții interesați să facă acest lucru ar trebui să ia în considerare programul de MBA în contabilitate profesională, care ar satisface, de asemenea, nucleul contabil din programul de MBA.
Servicii financiare
Selectați trei cursuri din următoarele:
- FIN 617 Analiza portofoliului
- FIN 619 Modelare financiară
- FIN 620 Managementul investițiilor
- FIN 623 Titluri cu venit fix
- FIN 626 Finanțe internaționale
- FIN 628 Titluri Derivate
Elevii pot lua fie ECO 621, fie FIN 622, dar nu ambele.
- ECO 621 Bani, Banca și Economie
- FIN 622 Instituții și piețe financiare
Alte cursuri urmează să fie stabilite de departament.
Marketing alimentar (oferit prin Universitatea Saint Joseph)
Studenții trebuie să aleagă 3 cursuri din următoarele:
- FMK 711: Prezentare generală a industriei alimentare și managementul marketingului alimentar
- FMK 713: Strategie de marketing alimentar
- FMK 722: Cercetare de marketing alimentar
- FMK 726: Inovație și dezvoltare de noi produse
Gestionarea lanțului de aprovizionare global
Studenții trebuie să parcurgă următoarele 2 cursuri
- MGT 642 Global Supply Chain Management
- MKT 633 Global Logistics and Transportation
Selectați una dintre următoarele:
- FIN 626 Finanțe internaționale
- ACC 707 Sisteme de contabilitate și analiză
- Studiu independent de management MGT 699
- BUS 698 Stagiu
Concentrare de marketing
Selectați trei dintre următoarele:
- MKT 614 Comert cu amănuntul
- MKT 637 Social Media Marketing
- MKT 634 Comportamentul consumatorului
- MKT 648 Strategii de marketing digital
- MKT 664 Search Marketing
Elevii pot lua fie MGT 642, fie MKT 633, dar nu ambele.
- MKT 633 Global Logistics and Transportation
- MGT 642 Global Supply Chain Management
Analiza securității
Studenții trebuie să parcurgă următoarele 4 cursuri de mai jos. Analiza de securitate Concentrarea cere studenților să aplice pentru concentrare.
- FIN 620 Managementul investițiilor
- FIN 624 Fondul Golden Griffin I
- FIN 629 Fond Griffin de Aur II
- FIN 812 Analiza capitalurilor proprii
Admitere
Burse și finanțare
Bursele de la Școala de Afaceri oferă asistență financiară studenților de licență și absolvenți de mare promisiune care demonstrează un potențial semnificativ de a beneficia de o diplomă de afaceri Wehle.
Eligibilitate
- Un student nou acceptat sau un student actual care a îndeplinit toate cerințele de admitere.
- Un student nu poate primi mai mult de 50% sucursală de școlarizare dintr-o altă sursă decât familia.
- Un elev trebuie să mențină o medie de 2,67 sau peste.
- Un student trebuie să primească o notă minimă de C la cursurile absolvite de afaceri.
- Bernard L. Martin, bursa John R. Oishei, bursa Peter & Elizabeth C. Tower Endowed și Asociația absolvenților de master în afaceri necesită cetățenia SUA
Procedura de aplicare
Faceți clic pe linkul de mai jos pentru a completa cererea de formular Google. Veți putea trimite CV-ul actual, eseul și două scrisori de recomandare împreună cu formularul. Eseul ar trebui să includă informații despre necesitatea și motivul pentru care simțiți că sunteți un candidat bun pentru o bursă, iar scrisorile dvs. de recomandare ar trebui să fie referințe profesionale sau de caracter (profesor sau angajator).
Rezultatul programului
Scopul de învățare a elevilor 1
Absolvenții de MBA vor înțelege conceptele globale de management și marketing ale operațiunilor.
Elevii vor:
- Obiectivul A: Explicați modul în care valoarea este creată și gestionată pe parcursul ciclului de viață al produsului, folosind strategia de marketing și managementul lanțului de aprovizionare într-un mediu dinamic;
- Obiectivul B: Demonstrați capacitatea de a aplica cunoștințele de afaceri în circumstanțe noi și nefamiliare printr-o înțelegere conceptuală a disciplinelor relevante.
Scopul 2 de învățare a elevilor
Absolvenții de MBA vor aplica metode cantitative în contabilitate, finanțe și statistică.
Elevii vor:
Obiectivul A: Aplicarea și interpretarea metodelor cantitative și a analizelor statistice;
- Obiectivul B: Efectuarea și interpretarea calculelor contabile și financiare standard, inclusiv calculele fluxului de numerar și ale valorii banilor în timp, analiza cost-beneficiu și bugetarea capitalului pentru a evalua meritele unei investiții propuse;
- Obiectivul C: Dezvoltarea și consolidarea gândirii critice și a abilităților de argumentare, cu accent pe identificarea problemelor din diferite puncte de vedere, diagnosticul cauzal și dezvoltarea soluției.
Obiectivul 3 de învățare a elevilor
Absolvenții de MBA vor avea cunoștințe fundamentale despre comportamentul uman și structurile pieței într-un context global.
Elevii vor:
- Obiectivul A: Demonstrarea unei înțelegeri a modului în care diferențele culturale și diversitatea umană influențează deciziile de afaceri;
- Obiectivul B: Demonstrați o înțelegere a structurii pieței, a mediilor macroeconomice și internaționale în care își desfășoară activitatea întreprinderile, inclusiv a rolurilor instituțiilor financiare, ale băncii centrale și ale guvernelor centrale.
Scopul de învățare al elevilor 4
Absolvenții de MBA vor înțelege cadrele etice în luarea deciziilor manageriale și în leadership.
Elevii vor:
- Obiectivul A: Să demonstreze cunoștințele multiplelor cadre pentru luarea deciziilor etice și modul în care acestea se aplică diferitelor situații de afaceri într-o manieră responsabilă din punct de vedere social;
- Obiectivul B: Demonstrarea cunoștințelor despre problemele de guvernanță corporativă și responsabilitățile afacerilor în societate și responsabilitățile fiduciare ale managerilor, inclusiv raportarea etică;
- Obiectivul C: Descrieți problemele legate de responsabilitatea socială;
- Obiectivul D: Identificarea situațiilor în care este necesară conducerea etică.
Obiectivul 5 de învățare a elevilor
Absolvenții de MBA vor înțelege modul în care tehnologia informației sprijină strategia și operațiunile de afaceri.
Elevii vor:
- Obiectivul A: Să aibă abilitățile de alfabetizare informațională necesare pentru a cerceta, localiza, extrage, structura și organiza în mod eficient informațiile necesare pentru a ajuta la planificarea managementului, luarea deciziilor și execuția;
- Obiectivul B: Demonstrarea competențelor cu software-ul de gestionare a datelor.
Obiectivul 6 de învățare a elevilor
Absolvenții de MBA vor înțelege și vor aplica în mod eficient elemente de leadership la indivizi și dinamica grupului.
Elevii vor:
- Obiectivul A: Demonstrarea conștientizării abordărilor convenționale și inovatoare ale leadershipului și motivației;
- Obiectivul B: Obține experiență în lucrul în echipă și comunicare prin implicarea în exerciții experiențiale, inclusiv prezentarea în grup a studiilor de caz.
Acreditări
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.