Master în Administrarea Afacerilor în Marketing
Tbilisi, Georgia
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Aug 2023
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
"Dacă nu credeți că sunteți un client, nu vă gândiți deloc" - aceste cuvinte ale renumitului om de afaceri Jeck Welch creează impresie asupra tipului de comerciant internațional pe care trebuie să-l aducem astăzi. În lumina cerințelor de marketing și de timp, liderul de marketing ar trebui să se gândească ca un client.
Un comerciant armat cu principii de responsabilitate și scepticism este dedicat înființării unei rețele de valoare, care poate conecta piața națională cu cele internaționale și sprijină schimbul reciproc avantajos.
Prin urmare, scopul principal al programului este de a aduce un marketing care să se distingă prin cunoașterea și experiența pieței internaționale și să fie dotat cu abilități practice care să îi permită să sprijine și să faciliteze dezvoltarea rapidă a diferitelor domenii ale Georgiei și ale întregii regiuni caucaziene cu potențial de export. Aducerea profesioniștilor de marketing internațional în secolul 21 este acumularea celui mai mare potențial intelectual într-o singură persoană care poate influența bine legăturile benefice dintre piețele naționale și internaționale și întreaga economie, dezvoltarea pozitivă a relațiilor internaționale.
Metode de realizare a rezultatelor studiului
Îmbinarea metodelor ajustate și moderne de predare a cursurilor de studiu preconizate în cadrul programului garantează realizarea succesului.
Metodologia de predare se bazează, în cea mai mare parte, pe metodele de predare orientate spre elev și conține tehnici de creștere a motivației și a responsabilității studenților. Strategia de predare orientată spre elev este o metodă destul de eficientă și testată care vizează dezvoltarea unui student. Conform acestei metode, elevul este o figură centrală fiind, în același timp, receptorul cunoașterii și managerul său. Un profesor ar trebui să fie ghidat de principiul:
"Gândire bazată pe cunoaștere și liberă, orientată individual, combinată cu principiul muncii în echipă, care asigură instruirea noilor lideri". Strategia menționată motivează un student. El / ea realizează inițial că va putea să-și dezvăluie cele mai bune calități în cadrul acestui program. Elevii sunt impresionați de mediul de discuții bazat pe cunoaștere, în care se încurajează gândirea liberă. Acesta este un mediu foarte social la crearea căruia sunt implementatori și studenți ai programului de masterat de marketing internațional. Un student ar trebui să devină un membru important al unei echipe, deoarece singura fuziune armonizată a unei echipe și a muncii individuale poate asigura un mare succes în lumea marketingului modern.
Disciplinele prevăzute în cadrul programului se referă la probleme prin intermediul a două metode: furnizarea de cunoștințe și discuții. Metodele menționate vor crește implicarea unui student în procesul de realizare și percepție a disciplinei în sine, ceea ce va spori responsabilitatea studenților pentru managementul, dezvoltarea și aplicarea propriilor cunoștințe. Un student ar trebui să înțeleagă că, fără acțiuni dinamice, orice teorie, chiar una foarte eficientă, în special în marketing, poate fi doar o garanție a stagnării și a ineficienței.
Odată ce această înțelepciune este percepută, un elev învață nu numai să asculte și să dobândească cunoștințe pasiv, ci să o revigoreze și înțelege importanța succesului prin realizarea cunoștințelor sale. Un student ar trebui să înțeleagă că, în lumea marketingului internațional, orice teorie este doar începutul practicii și încercarea de a analiza practica.
Următoarele metode de predare vor fi utilizate în cursul implementării programului:
- Metoda de carte;
- Metoda verbală - vorbită;
- Metoda de prezentare și demonstrație;
- Metoda scrisă de lucru;
- Metodă de desfășurare a discuțiilor / dezbaterilor;
- Metoda individuală și de grup;
- Cooperare;
- Jocurile rolurilor;
- Învățarea bazată pe probleme;
- Metoda explicativă;
- Studiu de caz;
- Metoda de învățare electronică;
- Brainstorming;
- Studierea metodelor de cercetare empirică prin metoda de predare orientată spre acțiune;
- Metodă de predare bazată pe experiență;
- Metoda de predare prin co-participare.
Metodele de predare sunt selectate luând în considerare conținutul și specificul unei anumite discipline, care se reflectă în programa de disciplină relevantă.
Posibilitatea de a continua studiile
Absolvent al programului de masterat are dreptul de a continua studiile în instituțiile de învățământ superior din Georgia sau din alte țări la Programul de Doctorat în Administrarea Afacerilor orientat spre formarea cercetătorilor de nivel următor.
Cercetarea științifică continuă în domeniul marketingului internațional, al branding-ului internațional, al furnizării și al comunicărilor internaționale de marketing integrat va asigura perspective serioase pentru absolvent.
Învățământul universitar mondial în domeniul marketingului internațional, o mare parte a universităților care implementează formarea științifică și varietatea de profesori celebri, echipa care implementează programul în cauză are contacte cu, dau motive pentru a afirma că în cazul continuării studiilor în domeniul internațional marketing, realizarea succesului este garantată într-o mare măsură.
Precondiție pentru admiterea în program
Un burlac sau o persoană care deține o diplomă academică echivalentă în orice direcție / specialitate are dreptul să se înscrie pentru
Programul de învățământ general de marketing internațional, pe baza rezultatelor examenelor și examenelor de masterat general efectuate la universitate.
Motivele pentru obținerea statutului de student al programului de învățământ superior sunt rezultatele generalului
Examenele de masterat efectuate de Centrul Național de Examinări, examene interne în specialitatea și testul de limba engleză, efectuate la Universitatea. O persoană care depune un certificat care certifică cunoștințe de limbă engleză la nivel B2 este eliberat de la testul de limba engleză.
La decizia Universității, un student poate fi intervievat în locul unui examen de specialitate.
La obținerea statutului de student al Caucasus International University din Caucasus International University , o persoană este obligată să prezinte la universitate un document care să ateste diploma de licență sau diploma echivalentă în timp ce o persoană se află la dosar pentru serviciul militar, în conformitate cu legislația aplicabilă, trebuie să prezinte un document care să confirme că o persoană se află la dosar pentru serviciul militar.
Înscrierea la programul de studii universitare de masterat de marketing internațional prin mobilitate academică este permisă de două ori pe an în termenul stabilit de Ministerul Educației și Științei al Georgiei, cu respectarea procedurilor și regulilor obligatorii stabilite de către universitate.
Înscrierea la programul de învățământ superior sau înscrierea prin transfer de la o instituție de învățământ superior recunoscută a unei țări străine se realizează în baza deciziei Ministerului Educației și Științei din Georgia.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Administrarea Afacerilor - Marketing
- Rock Hill, Statele Unite ale Americii
MBA Marketing
- Campbellsville, Statele Unite ale Americii
Marketing digital online MBA - Universitatea din Cumbria (Marea Britanie)
- City of Carlisle, Regatul Unit