
MBA în turism durabil
Madrid, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 900 / per course *
FORMAT DE STUDIU
Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus
* față în față cu normă întreagă 11.835 €; amestecat de două ori pe săptămână 8.100 EUR; online 6.210 €
Introducere
CMI oferă programul său în Turism Durabil, un master specializat și de ultimă oră pentru a obține o dezvoltare cuprinzătoare, profesională și personală cu adevărat transformatoare după un an.
MBA în Turism Durabil este un program specializat pentru a conduce și a gestiona în mod responsabil dezvoltarea și creșterea afacerilor din turism, cu impact economic, social și de mediu pozitiv.
Acest program se adresează persoanelor care doresc să se specializeze și să-și impulsioneze cariera cu un plan cuprinzător de studii bazat pe valori și pe cele mai recente tehnici și instrumente de administrare și digitalizare.
MBA în Turism Durabil se concentrează pe direcționarea politicilor, strategiilor, echipelor și organizațiilor de excelență în serviciul clienți, luând în considerare toate părțile interesate și gestionând proiecte cu criterii ESG, de mediu, sociale și de guvernanță, pentru a realiza Investiții Socialmente Responsabile (SRI). ) și a optimiza performanta echipamentelor si resurselor.
Prin instruire excelentă, acest program vă va permite să conduceți cu succes zone, echipe, proiecte, organizații și crearea de companii inovatoare cu accent pe creșterea responsabilă și durabilă.
Acest program vă va permite să înțelegeți și să vă aprofundați în provocările și oportunitățile acestei industrii, să înțelegeți factorii și barierele creșterii durabile și să obțineți abilități tehnice și manageriale, facilitând, la rândul său, digitalizarea și implementarea celor mai noi tehnologii precum big data și platforme. digital.
Facultatea este formată din profesori de cercetare excelenți specializați în sector, din industrii de vârf, cu rigoare științifică și academică și pasiune pentru predare. MBA în Turism Durabil se concentrează pe dezvoltarea afacerilor internaționale, luând în considerare diversele contexte, culturi, reglementări, produse și servicii ale turismului și ospitalității la nivel global.
Obiectivele Master
Acest program oferă o specializare în turism dintr-o perspectivă a managementului patrimoniului cultural, a responsabilității sociale corporative și a durabilității, pentru a exercita managementul strategic și operațional al impactului pozitiv.
MBA în turism durabil se concentrează pe un leadership conștient care permite managementul inovator al acestei industrii cu cele mai moderne tehnici de vânzări bazate pe neuromarketing, comunicare responsabilă și o gamă largă de tehnologii informaționale.
Formați profesioniști din toate sectoarele lanțului valoric al turismului, organizații și companii publice și private, ONG-uri și asociații sectoriale.
Stagii profesionale în companii
Toate stagiile profesionale în companii pot fi remunerate și vor servi pentru a oferi un complement ideal pentru învățarea dezvoltată de-a lungul curriculumului pe piața muncii. În plus, toți studenții vor avea opțiunea de a continua perioada de stagiu în mod extracurricular, adică fără taxă la credite, pentru o perioadă de 6 luni.
Studenți ideali
MBA în Turism Durabil este conceput pentru profesioniștii și studenții din sectorul turismului care doresc să aprofundeze și să se specializeze în conducerea și administrarea companiilor și organizațiilor, atât private, cât și publice, pentru dezvoltarea și creșterea durabilă a industriei turismului de-a lungul întregii sale vieți. lanțul său valoric, inclusiv toate părțile interesate în gestionarea operațiunilor în cadrul unei economii ecologice și circulare. Programul este deschis studenților și profesioniștilor din alte sectoare care au nevoie de un master profesional de ultimă oră pentru dezvoltarea carierei în acest sector în plină expansiune și transformare.
Admitere
Curriculum
Curriculumul se distinge prin combinarea combinației de elemente necesare pentru a ieși în evidență ca lider responsabil: cunoștințe de ultimă oră cu rigurozitate științifică, exerciții practice care vă permit să aplicați cunoștințele dobândite și elemente de învățare experiențială care optimizează utilizarea în fiecare domeniu. Studiu și Dezvoltare. Mai jos sunt descrise principalele axe ale planului de studii, care pot varia și sunt supuse ultimelor modificări considerate adecvate de fiecare expert în funcție de cele mai recente progrese în domeniul său de cunoaștere, cu scopul de a asigura întotdeauna o formație de avangardă.
Primul trimestru (20 ECTS)
Turism durabil: lanțul valorii și modele de afaceri (3 ECTS)
- Introducere: Evoluția produselor și serviciilor turistice către un turism responsabil
- Hoteluri, statiuni, inchirieri turistice, campinguri si pensiuni pentru tineret.
- Turism în Medii Protejate: Parcuri Naturale, Biodiversitate, Patrimoniu Cultural, UNESCO, Spații Naturale Protejate.
- Turismul rural.
- Cumpărături, Gastronomie și Turism de agrement.
- Turism de aventură, istorie, arheologie, paleontologie și antropologie.
- Turismul parcului tematic.
- Turismul activităților sportive în mediul urban și natural.
- Turism de observare a naturii.
- Turism religios.
- Turism de sărbători și comemorări.
- Croaziere maritime si fluviale.
Responsabilitatea socială corporativă și sustenabilitatea în turismul internațional (3 ECTS)
- Dimensiunea internațională a CSR și sustenabilitatea în industria turismului.
- Instituții și Organisme de Reglementare și Certificare.
- Reglementări și Ghiduri Internaționale în Turism Responsabil.
Strategii de dezvoltare durabilă și cooperare internațională. (3 ECTS)
Leadership, negociere și antreprenoriat responsabil (4 ECTS)
- Leadership și antreprenoriat responsabil.
- Negociere internațională responsabilă.
Studii de piață, neuromarketing și comportamentul consumatorilor (4 ECTS)
- Tehnici de cercetare de piata.
- Marketing, publicitate, strategii de vânzări.
- Studiul comportamentului consumatorilor și neuromarketing.
- Clientul conștient.
Dirijarea și managementul proiectelor de turism cultural și durabil (4 ECTS)
- Management de proiect.
- Planificarea si managementul proiectelor turistice.
Metode C&D&I în industria turismului (2 ECTS)
- Metodologii de cercetare cantitativă și calitativă pentru managementul organizațiilor de turism responsabile.
- Dezvoltarea de produse și servicii durabile.
- Organizații inovatoare.
- Managementul integrat al proiectelor de cercetare-dezvoltare.
- Comunicarea C&D&I.
Al doilea trimestru (20 ECTS)
Proiectare de spații, infrastructură, logistică și mobilitate inteligentă în serviciile turistice (3 ECTS)
- Proiectarea spațiilor turistice dintr-o perspectivă holistică.
- Infrastructuri ecologice, bionice și durabile.
- Energie regenerabilă și eficiență energetică.
- Transport aerospațial, terestru și maritim durabil.
TIC, Big Data și managementul digitalizării (4 ECTS)
- Noi platforme tehnologice și instrumente pentru comercializarea produselor și serviciilor turistice.
- Big data și aplicații de business intelligence.
- Sisteme de informare și comunicare aplicate în industria turismului.
- Geografie, cartografie, trasee.
- Strategie pe mai multe canale
Managementul vânzărilor și strategii de loialitate (3 ECTS)
Managementul schimbării pentru transformarea, relansarea și creșterea MBA în Turism Durabil (4 ECTS)
- Managementul lanțurilor hoteliere, stațiunilor și companiilor de închiriere turistică.
- Agentii de turism, angrosisti.
Strategie de turism cu beneficii triple și finanțe durabile (3 ECTS)
Strategie de beneficii triple în cadrul economiei ecologice și circulare.
- Managementul financiar sustenabil.
Managementul și protecția mediului și a biodiversității (3 ECTS)
Protectia mediului
- Ecosisteme.
- Biodiversitatea.
- Atmosfera sanatoasa.
- Resursele acvatice.
- Sol, păduri, resurse minerale.
- Schimbarea climei.
Instrumente practice de management de mediu
- Amprenta de apă.
- Amprenta asupra mediului.
- Gestionarea deșeurilor.
- Eco-eficiență energetică și Eco-design.
- Calculul amprentei de carbon.
Sisteme de management de mediu.
- Analiza riscurilor de mediu.
- Investigarea efectului mediului.
- Sisteme de management al energiei.
Al treilea trimestru (20 ECTS)
Managementul calității și experiența clienților 3 ECTS
- Sisteme de management al calitatii si certificari.
- Studiu, analiză și îmbunătățire continuă a experienței clienților.
Strategii de dezvoltare durabilă a centrelor turistice internaționale 3 ECTS
- Fundamentele Agendei 2033 și ale UNWTO.
- Strategii pentru reînnoirea și crearea de noi modele de promovare a regiunilor, polilor și organizațiilor pentru un MBA în Turism Durabil.
Comunicare responsabilă și rapoarte de sustenabilitate 3 ECTS
- Scopul și planul comunicării conștiente.
- Metodologia și standardele de comunicare.
- Intocmirea rapoartelor de CSR/sustenabilitate.
- Realizarea de prezentări eficiente.
Management uman și dezvoltare organizațională 3 ECTS
- Managementul echipelor de inalta performanta.
- Management social cu impact pozitiv asupra comunităților locale.
Tendințe și inovație în turismul cultural, ecologic și responsabil 2 ECTS
- Noi modele de management, produse și servicii.
- Tendințe și viziune de viitor asupra pieței turistice internaționale
Proiect final de master 6 ECTS
Opțiuni:
- Articol de investigație.
- Plan de creare a organizației responsabile.
- Stagii profesionale în companii.
Total credite: 60 ECTS