
MBA Executive
Houten, Ţările de Jos
DURATA
LIMBI
Olandeză
RITM
Solicitați ritmul
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2023
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Orice organizație care dorește să crească și să răspundă cu succes la schimbările externe ar trebui să numească un director de clienți. Acest lucru este potrivit agenției de cercetare Forrester. Un Chief Customer Officer este un strateg pentru clienți care urmărește optimizarea experienței clientului din perspectiva managementului clientului. În acest fel, se elimină liniile de separare tradiționale între departamente precum marketing, vânzări și asistență pentru clienți și se garantează o experiență clară a clientului. School for Customer Management îi instruiește pe strategii clienților pentru a realiza această ambiție în cadrul oricărei organizații.
Când absolviți, veți avea cunoștințe, informații și competențe în domeniul marketingului și CRM, inovației și tehnologiei, resurselor umane, managementului calității și managementului financiar. Aveți, de asemenea, decisivitate, eficacitate personală și calități de conducere. Pe scurt, totul pentru a implementa o politică de gestionare a clienților de succes, care să conducă pentru toate procesele clientului și ale afacerii.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Business Administration
- Amsterdam, Ţările de Jos
- Utrecht, Ţările de Jos + 1 Mai mult
Executive MBA
- Madrid, Spania
- Online
EMBA Executive Master of Business Administration in Bank Management