MasterStudii de DoctoratLawLicenţăHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Coniche Business School MBA Executive
Coniche Business School

MBA Executive

Houten, Ţările de Jos

Durata cererii

Olandeză

Solicitați ritmul

Solicitați termenul limită de aplicare

Sep 2023

Solicitați taxe de școlarizare

În campus

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Citeste mai mult

Introducere

Orice organizație care dorește să crească și să răspundă cu succes la schimbările externe ar trebui să numească un director de clienți. Acest lucru este potrivit agenției de cercetare Forrester. Un Chief Customer Officer este un strateg pentru clienți care urmărește optimizarea experienței clientului din perspectiva managementului clientului. În acest fel, se elimină liniile de separare tradiționale între departamente precum marketing, vânzări și asistență pentru clienți și se garantează o experiență clară a clientului. School for Customer Management îi instruiește pe strategii clienților pentru a realiza această ambiție în cadrul oricărei organizații.

Când absolviți, veți avea cunoștințe, informații și competențe în domeniul marketingului și CRM, inovației și tehnologiei, resurselor umane, managementului calității și managementului financiar. Aveți, de asemenea, decisivitate, eficacitate personală și calități de conducere. Pe scurt, totul pentru a implementa o politică de gestionare a clienților de succes, care să conducă pentru toate procesele clientului și ale afacerii.

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • Master of Business Administration
    • Amsterdam, Ţările de Jos
    • Utrecht, Ţările de Jos
    • + 1 Mai mult
  • Executive MBA
    • Madrid, Spania
    • Online
  • EMBA Executive Master of Business Administration in Bank Management