
EMBA in
MBA Executive Coniche Business School

Burse de studiu
Introducere
Orice organizație care dorește să crească și să răspundă cu succes la schimbările externe ar trebui să numească un director de clienți. Acest lucru este potrivit agenției de cercetare Forrester. Un Chief Customer Officer este un strateg pentru clienți care urmărește optimizarea experienței clientului din perspectiva managementului clientului. În acest fel, se elimină liniile de separare tradiționale între departamente precum marketing, vânzări și asistență pentru clienți și se garantează o experiență clară a clientului. School for Customer Management îi instruiește pe strategii clienților pentru a realiza această ambiție în cadrul oricărei organizații.
Când absolviți, veți avea cunoștințe, informații și competențe în domeniul marketingului și CRM, inovației și tehnologiei, resurselor umane, managementului calității și managementului financiar. Aveți, de asemenea, decisivitate, eficacitate personală și calități de conducere. Pe scurt, totul pentru a implementa o politică de gestionare a clienților de succes, care să conducă pentru toate procesele clientului și ale afacerii.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA (încărcare)
- Online United Kingdom
Master în Administrarea Afacerilor (Finanțe)
- Online United Kingdom
Executive MBA (Warwick)
- Coventry, Regatul Unit