MBA în managementul internațional al modei
Coventry, Regatul Unit
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2026
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Dezvoltarea viziunii, a leadership-ului, a managementului afacerilor și a abilităților antreprenoriale necesare pentru a construi o carieră de succes în industria globală a modei.
Privire de ansamblu asupra curs
Având în vedere contribuția importantă a industriei modei la economia Regatului Unit, este nevoie de o nouă generație de profesioniști din domeniul afacerilor, cu o bază solidă în domeniul comunicării interculturale și al gestionării afacerilor internaționale în domeniul modei, pentru a răspunde nevoilor unui consumator sensibil și ale unei piețe globale competitive a modei.
- Studiați la cursul nostru provocator și stimulativ, care combină cea mai înaltă calitate a disciplinei academice și profesionale, bazată pe cercetarea actuală și studiile avansate, cu aportul direct și expunerea la industria modei.
- Înțelegerea principalelor teorii și concepte de strategie, leadership, finanțe și antreprenoriat, împreună cu cunoștințe specializate în managementul afacerilor în domeniul modei, al comunicării, al sustenabilității, al creativității, al dezvoltării brandurilor și al comerțului/întreprinderilor digitale.
- Experimentați învățarea simulată (integrată în modulele emblematice), activitățile experiențiale și proiectele interdisciplinare legate de afaceri în direct cu clienții din industrie.
- Personalizați-vă experiența de învățare în ultimul semestru, care vă oferă posibilitatea de a urma un modul de antreprenoriat, un proiect de consultanță de stagiu sau o disertație, care vă va modela viitoarea carieră aleasă.
De ce ar trebui să urmați acest curs
- Acreditare CMI
Studiați la un curs cu acreditare profesională1 din partea unuia dintre cele mai importante organisme profesionale de management din Marea Britanie - Chartered Management Institute (CMI). Profitați de oportunitatea de a obține Diploma CMI de nivel 7 în management strategic și practici de leadership (sub rezerva finalizării cu succes a modulelor specifice).
- Experiență în lumea reală
Veți avea ocazia2 să luați parte la munca în echipă, simulări de afaceri și proiecte de modă din industria reală cu clienți și profesioniști din industria modei (în funcție de disponibilitate), care a inclus anterior clienți precum The Accessories Circle, Nubian Skin, London Hat Week, Pringle of Scotland, PINKO, Sarah Haran, Endrime, Laura Lee Jewellery și alții, toate acestea fiind susținute de analiza și sinteza academică și vă oferă posibilitatea de a vă aplica cunoștințele și competențele academice în practica profesională.
- Perspectiva industriei
Veți fi predat de cadre didactice utile, de susținere și înalt calificate, cu o vastă experiență internațională în managementul modei într-o gamă largă de discipline. Ei își vor aplica experiența pentru a vă ilustra învățarea și își pot folosi rețeaua extinsă de contacte pentru a crea oportunități de networking pentru studenți. Vă rugăm să rețineți că personalul este supus schimbării.
- Locația Londra
Cursul își propune să utilizeze locația unică a campusului, Londra, ca unul dintre orașele-cheie ale modei din lume. În inima Londrei, veți avea acces ușor la principalele magazine globale și locale cu amănuntul de lux, precum Harrods, Selfridges, Harvey Nichols, Bond Street și Savile Row, pentru a numi doar câteva. De asemenea, puteți avea ocazia să vizitați muzee și galerii interesante, cum ar fi Victoria and Albert Museum, Fashion and Textile Museum, Design Museum, Vogue Archives, Museum of Brands, Tate Modern, printre multe altele, unde aveți ocazia să vizitați expoziții, să vă urmăriți interesele de cercetare și să observați și să vă construiți viitoarea rețea de afaceri în domeniul modei (în funcție de costurile suplimentare).
- Pregătiți-vă pentru viitor
Veți avea ocazia să stabiliți contacte cu angajatorii și să vă construiți CV-ul. În cazul în care doriți să vă începeți propria afacere, oferim consiliere și sprijin pentru înființarea unei afaceri prin intermediul Enterprise Hub. Studenții MBA au, de asemenea, posibilitatea de a lua un modul opțional de antreprenoriat și de a lua parte la programul nostru de dezvoltare profesională, dezvoltat în colaborare cu specialiști în învățare și dezvoltare corporativă pentru a vă ajuta să vă dezvoltați competențele cheie din industrie.
Admitere
Curriculum
Principalele teme de studiu sunt:
- Identificarea tendințelor pieței globale și locale
Liderii trebuie să răspundă la schimbarea care este inerentă modei. Capacitatea de a identifica și de a reacționa la schimbările rapide ale apetitului consumatorilor și gusturilor designerilor este esențială pentru succesul durabil. - Schimbare și leadership
Acele micro tendințe în schimbare, împreună cu problemele macro în schimbare rapidă (economie globală, disponibilitatea resurselor, întreprindere digitală, preocupări de mediu și geopolitică), necesită liderilor modei să accepte și să gestioneze inevitabilitatea schimbării și să fie agil în abordarea și luarea deciziilor. . - Profilarea consumatorilor și a mărcilor
Moda se întinde pe orice socio-demografie și orice cultură posibilă. Liderii trebuie să identifice, să înțeleagă și să comunice cu clienții potriviți pentru mărcile lor într-o conversație bidirecțională care implică atât ascultare, cât și informare, pentru a susține o întreprindere comercială puternică. - Sustenabilitate și îmbunătățiri viitoare
Moda este al doilea cel mai mare poluator industrial, dupa petrol. Prin urmare, liderii în modă trebuie să găsească soluții pentru a proteja mediul, resursele, oamenii și industria în sine. Consumul de produse de lux și de modă reprezintă obiectivul cheie în înțelegerea complexității lanțului de aprovizionare și pentru a construi viitorul acestui lanț de aprovizionare pentru generațiile viitoare.
module
- Leadership spre stăpânirea sinelui conducător și a culturilor globale
- Marketing într-o eră globală
- Tendințe ale pieței globale și branding strategic de modă
- Leadership spre stăpânirea schimbării și a incluziunii
- Antreprenoriat și inovație
- Imersie de brand de modă: retail, finanțe și management al riscului
- Metode de cercetare
- Proiect final - alege dintre una dintre următoarele:
- Proiect de stagiu de consultanta
- Disertație
- Plan de afaceri antreprenorial
- Proiect de stagiu de consultanta
- Disertație
- Plan de afaceri antreprenorial
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
După finalizarea cu succes a acestui curs, vei fi capabil să:
- Evaluați influența și puteți răspunde în consecință forțelor complexe, dinamice și contextuale asupra organizațiilor globale de modă: inclusiv sistemele juridice; factori etici, economici, de mediu, sociali și tehnologici; tendințele internaționale ale modei și guvernanța corporativă.
- Efectuați o analiză critică a piețelor globale de modă și a clienților: tendințele de dezvoltare și funcționare a piețelor pentru resurse, bunuri și servicii de modă; așteptările clienților și ale părților interesate, servicii și orientare.
- Aplicați eficient conceptele și procesele la dezvoltarea și comercializarea bunurilor și/sau serviciilor de modă; managementul resurselor și operațiunilor din industria modei globale.
- Evaluarea critică a opțiunilor disponibile pentru finanțarea întreprinderii de modă sau a altor forme de organizare: sursele, utilizările și gestionarea finanțelor; utilizarea contabilității pentru aplicațiile de raportare managerială și financiară.
- Asumați managementul și dezvoltarea oamenilor în cadrul organizațiilor de modă: teoria organizațională, comportamentul, relațiile cu angajații, managementul resurselor umane și managementul schimbării.
- Aplicați profesional o gamă de metode de cercetare, atât calitative, cât și cantitative, și evaluați-le punctele forte și limitările atunci când lucrați cu informații și evaluați opțiunile într-un mediu organizațional incert în industria modei.
- Exploatarea eficientă a sistemelor și tehnologiilor informaționale relevante de modă și evaluarea impactului acestora asupra comunicării funcționării organizațiilor într-o economie internațională bazată pe cunoaștere.
- Dezvoltați și aplicați procese și strategii de afaceri adecvate într-un context global de modă în schimbare, abordând în același timp interesele părților interesate.
Unde lucrează absolvenții noștri
Absolvenții anteriori ai acestui curs au puteri bine dezvoltate de analiză, gândire strategică și comunicare, luare eficientă a deciziilor și sunt bine echipați pentru a face față provocărilor de conducere de astăzi și de mâine. Puteți dezvolta o carieră de succes, după absolvire, într-o gamă largă de discipline din modă, inclusiv producția de articole de îmbrăcăminte, lanțul de aprovizionare, cumpărături, publicitate, vânzare cu amănuntul de modă, management de retail, finanțe, managementul mărcii, merchandising vizual, comunicații digitale, marketing, PR , publicație, jurnalism, IT, producție de evenimente sau consultanță. Ai putea alege să fii angajat sau să începi propria afacere.
Studenții din trecut au continuat cariere interesante pentru mărci de top precum Ralph Lauren, Hermes, Net-a-Porter, Karlo Otto PR, Louis Vuitton, Fortnum & Mason, Uniqlo, Coach, magazinul universal Emporium, pentru a numi câteva, în Europa, Japonia, China și Thailanda.