MBA- Master of Business Administration
DURATA
18 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 8.925
FORMAT DE STUDIU
În campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
We offer our students the unique opportunity to transfer their credits to our partner universities in USA and UK, thus giving them unmatched international exposure
Module de calificare
Analyzing the Competition
Atunci când evaluați poziționarea pe piață a companiei sau a produsului dumneavoastră, sunt necesare multe domenii de cercetare. Una dintre acestea este să-ți revizuiești concurenții, să examinezi ce fac aceștia, cum o fac, cum concurează cu tine sau diferă de tine. Acest modul va introduce multe tehnici de investigare. Până la sfârșitul modulului, studenții vor fi familiarizați cu tehnicile de cercetare și exercițiile asociate pentru a permite o astfel de analiză.
Creativity and Problem Solving
Managerii și liderii de afaceri trebuie să găsească în mod constant modalități de a ține pasul față de problemele și problemele care au impact asupra provocărilor lor de zi cu zi. Rezolvarea problemelor este, desigur, esențială pentru rolul unui manager, dar modul de rezolvare a problemelor este adevărata provocare. Creativitatea în munca managerilor este un instrument grozav și, dacă creativitatea reală poate fi identificată și dezvoltată, poate fi un instrument vital în setul de instrumente al managerului. Acest modul explorează domeniile de rezolvare a problemelor și mentalitatea care poate fi dezvoltată pentru a ajuta un manager. Până la sfârșitul modulului, studenții vor fi învățat diferite moduri de a gândi problemele și diferite abordări ale rezolvării problemelor atât în interiorul, cât și în afara funcției lor de muncă.
Culture and Ethics
Cultura unei organizații este definită de modul în care fac lucrurile, de etosul managementului și de oamenii care lucrează în cadrul organizației. Organizațiile ar trebui să aibă întotdeauna o bază etică a culturii lor. Aceasta definește modul în care sunt priviți în lume. Acest modul analizează diferite aspecte ale culturii și eticii. Cum este definită, cum poate fi modelată și ce ar trebui să spună despre organizație. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege natura și importanța culturii și eticii și vor înțelege că aceasta trebuie să fie susținută în strategia de afaceri.
Clienții și nevoile lor
Ce și cine este mai exact un client? Cum vă asigurați că sunt recunoscute și apreciate? De unde știi ce vor ei? De unde știi că sunt mulțumiți de produsul și serviciul tău? Acestea sunt câteva dintre aspectele abordate în acest modul. În această epocă a concurenței acerbe, managerii trebuie să-și înțeleagă clienții și să răspundă rapid și eficient la orice feedback dat. Până la sfârșitul acestui modul, studenții vor fi capabili să pună în aplicare o strategie de servicii pentru clienți pentru compania lor.
Developing High-Performance Teams
Echipele definesc în general orice organizație. Fie că este o echipă de fotbal, o echipă de dansatori, o echipă militară sau o echipă în cadrul unei afaceri, toți depind unul de celălalt pentru a maximiza performanța și cu cât o echipă este mai calificată, mai închegată și mai bine formată, cu atât vor performa mai bine. Acest modul analizează diferite tipuri de echipe și abilitățile inerente necesare. Acesta examinează modul în care abilitățile și coeziunea pot fi dezvoltate și cultivate. Până la sfârșitul modulului, studenții vor fi conștienți de abilitățile pe care le pot aduce oricărei echipe, de importanța acelor abilități și de modul în care ar putea fi dezvoltate.
Dezvoltarea abilităților interpersonale
Abilitățile interpersonale acoperă multe aspecte ale interacțiunii umane. Acest modul examinează varietatea de interacțiuni care pot avea loc și explorează modalitățile în care eficiența lor poate fi folosită în beneficiul afacerii și al individului. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege impactul acestor abilități și vor înțelege cum își pot îmbunătăți propriile relații interpersonale.
E-Marketing Communications
Marketingul este într-o stare de schimbare ca niciodată. Provocarea este de a transmite pe piață mesajul potrivit în cel mai eficient mod din punct de vedere al costurilor. Marketingul electronic este într-o stare constantă de flux și devine mai dificil ca niciodată să judeci și să planifici cele mai eficiente rute de marketing. Acest modul examinează unele dintre problemele implicate și explorează modalități prin care agentul de marketing poate rămâne în fruntea jocului și se poate asigura că mesajul către piață este eficient și competitiv. Până la sfârșitul modulului, studentul va fi analizat avantajele și dezavantajele diferitelor aspecte ale marketingului electronic și va fi capabil să pună la punct o strategie coerentă și eficientă pentru a le încorpora.
Exercises in Quantitative Techniques
În cadrul rolului de manager, există ocazii când este nevoie de cunoașterea și înțelegerea metodelor cantitative, fie că este vorba de analize statistice, analize financiare sau calcule matematice. Acest domeniu este adesea trecut cu vederea în activitatea de zi cu zi a managementului, dar este extrem de util să avem instrumentele și capacitatea, atunci când apar nevoi, de a efectua astfel de calcule. Acest modul analizează domeniile în care pot fi necesare abilități cantitative și, până la sfârșitul modulului, studenții vor fi expuși la o serie de exerciții pentru a-și dezvolta abilitățile în acele domenii.
Governance and Directorships
Un manager nu lucrează izolat în conducerea unei afaceri. Există multe părți interesate de care trebuie să țină seama și obiectivele depășesc doar obiectivele comerciale. La nivel corporativ, există responsabilități și obligații semnificative de îndeplinit ca director executiv, proprietar sau director al unei afaceri. Acest modul subliniază sarcinile legale, morale și etice ale managementului companiei. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege rolul mai larg al managementului în cadrul unei organizații și responsabilitățile față de acționari și alte părți interesate.
High-Performance Sales
Se nasc marii vânzători sau pot fi instruiți și dezvoltați? Acest modul va explora diferitele domenii și aspecte ale vânzărilor și va descompune mistica în domenii practice care pot fi dezvoltate de către o organizație sau de către indivizi. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege și vor fi capabili să aplice unele dintre abilitățile implicate în vânzarea de succes.
Impact of Technology on Business
Tehnologie. Amenințare sau oportunitate? În mod clar, răspunsul la această întrebare va varia foarte mult de la o afacere la alta, dar nu există nicio îndoială că marșul tehnologiei va avea un impact aproape continuu asupra unei afaceri. Acest modul va explora o modalitate de evaluare a impactului și de planificare a acestuia, iar până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege necesitatea de a evalua continuu profilarea în schimbare a tehnologiei în raport cu obiectivele lor de afaceri.
Implementing and Managing Quality Systems
Managementul sistemelor în cadrul unei organizații merge, desigur, alături de proiectarea sistemului. Implementarea oricărui sistem și plan necesită diligență, atenție la detalii și asigurarea unui mecanism puternic de feedback pentru a monitoriza și evalua performanța și eficacitatea sistemului. Acest modul analizează diferitele probleme implicate în implementarea sistemelor și în special în ceea ce privește controlul calității și asigurarea calității. Până la sfârșitul modulului, studenții vor fi familiarizați cu problemele legate de sistemele de calitate și vor fi competenți să pună în aplicare astfel de sisteme.
Innovation and R&D
Inovația crește din interiorul unei organizații și este adesea parte a culturii organizației. Cercetarea și dezvoltarea încurajează inovarea și aceasta poate produce adesea unicitate și avantaj competitiv pentru o companie. Acest modul explorează aceste domenii și cuantifică costul beneficiu pentru o organizație și analizează posibilele structuri care pot valorifica inovația. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege rolul și importanța inovării și a cercetării și dezvoltării.
Interpreting Business Accounts
Se poate susține că conturile sunt cea mai importantă măsură a stării și stării unei afaceri. Elaborarea și menținerea conturilor este o cerință legală, iar diligența în menținerea și pregătirea acestora este vitală. Acest modul va dezvolta o înțelegere a diferitelor părți ale bilanțului și ale contului de profit și pierdere pentru a înțelege relevanța acestora, iar la sfârșitul modulului, elevii vor înțelege importanța lor și rolul cheie pe care îl joacă conturile.
Making Decisions
Luarea deciziilor este cu siguranță unul dintre domeniile cheie de care depinde succesul unui manager și, prin urmare, cel care are cel mai mare impact potențial asupra succesului sau eșecului unei afaceri. O decizie grozavă poate face o afacere. O decizie proastă poate distruge o afacere. Acest modul explorează diferitele probleme implicate în luarea deciziilor bune și implantează diverse modele care pot fi utilizate pentru a se asigura că cel puțin o parte din risc este eliminat din luarea deciziilor. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege complexitatea luării deciziilor și vor fi capabili să pună în aplicare un proces clar de îmbunătățire a propriilor abilități.
Managing Cash and Working Capital
Numerarul este hrana pentru orice afacere. Este posibil ca o afacere sănătoasă să eșueze pentru că nu poate sau nu își gestionează numerarul și, în egală măsură, este important să gestionezi bine orice numerar este în cadrul unei afaceri. Acest modul va analiza analiza fluxului de numerar și previziunile fluxului de numerar și va arăta cum managerii ar trebui și trebuie să țină evidența și controlul numerarului lor. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege acest domeniu vital al managementului financiar.
Managing Projects
Abilitățile de management de proiect sunt un plus util oricărei echipe și în special în organizațiile care au nevoie de procese clare fie pentru dezvoltare, fie pentru operațiuni. Există multe tehnici, instrumente și abilități care pot și ar trebui învățate și acest modul vizitează multe dintre acestea pentru a ilustra utilitatea lor în anumite situații. Până la sfârșitul modulului, studenții vor fi învățat unele dintre aceste abilități și tactici și vor avea cunoștințe și înțelegere mai bune despre cum să gestioneze proiectele în mod eficient.
Marketing Strategy
Introducerea produsului sau serviciului dvs. pe piață, pentru a fi recunoscut și pentru a obține acceptarea și pătrunderea pe piață este o provocare complexă și detaliată. Există multe opțiuni care pot fi încercate și testate și multe riscuri în implementare. Acest modul explorează toate domeniile strategiei de marketing, opțiunile disponibile, cum să testați piața și să evaluați riscurile. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege diferitele dimensiuni ale strategiei de marketing și alegerile și deciziile pe care vor trebui să le facă.
Measuring and Rewarding Performance
Ce este recompensa corectă în cadrul unei organizații? Cum măsori contribuția unui individ sau a unei echipe în cadrul unei organizații? Acest modul examinează toate aspectele managementului performanței în ceea ce privește măsurarea, compararea, stabilirea standardelor și țintelor și recompensarea performanței excepționale. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege complexitățile care trebuie gestionate.
Motivating and Influencing People
Managerii ca lideri de echipe și oameni trebuie să fie capabili să-i motiveze și să-i influențeze pe cei din jur. Acest modul explorează toate elementele din jurul acestor abilități și explorează numeroasele și variatele metode și abordări. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege impactul acestor abilități asupra unei afaceri și vor folosi tehnicile învățate pentru a-și îmbunătăți propria performanță.
Qualities of Effective Leadership
Conducerea în cadrul unei afaceri poate fi cheia pentru a obține cele mai bune rezultate atât din afacere, cât și din echipa care lucrează în cadrul companiei. Acest modul examinează trăsăturile comune ale leadershipului și compară și contrastează diferite stiluri. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege principiile comune și vor fi capabili să-și profileze propriul stil de conducere pentru a-și îmbunătăți eficiența.
Recruitment and CPD
Importanța recrutării într-o afacere este adesea trecută cu vederea. Este vital să obțineți cei mai buni oameni și să vă asigurați că abilitățile lor sunt aliniate cu obiectivele unei companii. Managerii trebuie să analizeze abilitățile de care au nevoie și seturile de abilități ale oamenilor pe care îi angajează și să planifice continuu să alinieze aceste abilități prin dezvoltarea continuă. Desigur, managerii înșiși au nevoie de aceeași analiză și dezvoltare. Acest modul explorează aceste domenii și, până la sfârșit, studenții vor înțelege importanța formării și dezvoltării în cadrul unei organizații și vor fi capabili să construiască planuri relevante și vizate.
Strategic and Systems Management
Calitatea în cadrul unei organizații se află în fruntea pilei strategice. Trebuie să existe o cultură și un etos clar, concis, consecvent în întreaga organizație care este dedicată să facă lucrurile bine și să producă cele mai bune bunuri și servicii. Nimic mai puțin nu va face. Acest modul interoghează diferitele sisteme și structuri care ar trebui puse în aplicare pentru a se asigura că acest mesaj este difuzat în întreaga organizație. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege rolul strategic pe care îl joacă sistemele de calitate în cadrul unei organizații.
Strategic Human Resource Management
Managementul Resurselor Umane trebuie să joace un rol central în strategia oricărei organizații. Este preocupat de oameni ca un atu pentru afacere. Cum îi recompensezi, cum să obții tot ce e mai bun din ei, cum să le dezvolți. Acest modul examinează impactul resurselor umane și modul în care toate elementele cheie pot fi luate în considerare pentru a ajuta la conducerea strategică a unei afaceri. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege diferitele nuanțe și cum pot fi valorificate cel mai bine.
Strategic Planning Tools
Strategia unei afaceri este acel plan care ne spune despre ce este afacerea, unde se îndreaptă o afacere, cum va ajunge acolo, ce controale și echilibrări avem pe parcurs și cum este acceptată schimbarea. Există multe instrumente și tehnici care pot ajuta la elaborarea unei strategii coerente și coerente, iar acest modul examinează unele dintre acestea. Până la sfârșitul modulului, studenții vor fi expuși tehnicilor și instrumentelor de planificare și vor fi confortabili și încrezători în utilizarea acestora în munca lor.
Strategies for Growth
O afacere poate avea mai mult de un singur plan strategic. Pot exista strategii separate pentru diferite elemente ale unei afaceri. Multe companii se concentrează în primul rând pe creștere și trebuie să aibă o foaie de parcurs clară cu privire la modul în care vor gestiona diferitele etape de creștere a afacerii lor. Există atât factori interni, cât și factori externi mai puțin controlabili care vor trebui luați în considerare în dezvoltarea unei afaceri. Acest modul explorează diferitele idei de creștere și diferitele instrumente, măsuri și controale la dispoziția managerilor în planificarea creșterii. Până la sfârșitul modulului, studenții vor avea încredere în elaborarea unui plan de creștere.
Studying and Using Management Theories
Există multe teorii care abundă preocupate de management și de diferitele modele dezvoltate din aceste teorii. Care sunt diversele teorii? Cum diferă ele? Cum le evaluăm? Cum ne descriem un anumit stil pentru noi înșine în calitate de manageri? Acest model interoghează diferitele teorii și ajută elevii să-și evalueze propriul stil. Până la sfârșitul modulului, studenții vor putea să-și evalueze propriul model preferat și să înțeleagă cum pot aplica acel model în mediul lor de lucru.
The Business Plan
Planul de afaceri este foaia de parcurs pentru o afacere pe o perioadă definită de timp. Îți spune ce vei face când o vei face, cum o vei face și rezultatele la care te vei aștepta. În mod clar, acesta nu este un document simplu sau superficial. Este un punct de referință permanent. Acest modul definește structura planului. Ce ar trebui și ce nu ar trebui să fie în el și cum poate fi folosit ca punct de referință. Până la sfârșitul modulului, studenții vor avea o înțelegere clară a structurii planului și a lucrărilor de bază necesare pentru a-l dezvolta.
The External Operating Environment of Business
Afacerea nu este o funcție izolată și independentă. Este afectat și afectat de o serie de factori externi care ar putea prezenta atât amenințare, cât și oportunitate, dar, în orice caz, vor necesita monitorizare și gestionare. Acestea pot include influențe politice, influențe legale, evenimente mondiale și altele asemenea. Afacerea trebuie să fie conștientă de astfel de factori și să-i planifice prin gestionarea situației neprevăzute și a riscurilor și prin planificarea schimbării. Până la sfârșitul acestui modul, studenții vor fi conștienți de natura influențelor externe și de modul în care o organizație le-ar putea atenua expunerile.
Tools of Financial Analysis
Conturile de afaceri spun mai multe despre afacere decât aproape orice altceva și este important să puteți analiza conturile atât ale propriei organizații, cât și ale altor organizații și să utilizați o varietate de instrumente analitice pentru a vă ajuta să articulați exact ceea ce vă spun conturile despre afacere. Există multe dintre aceste instrumente cele mai utile și acest model îl va învăța pe elev cum să le folosească. Până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege clar cum pot folosi aceste instrumente pentru a interoga starea adevărată a unei afaceri.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA- Master of Business Administration
- Online Switzerland
Master of Business Administration
- Fairfax, Statele Unite ale Americii
Master în Administrarea Afacerilor: specializarea Business Analytics
- Fairfax, Statele Unite ale Americii