
MBA
DURATA
12 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
Amestecat, În campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Departamentul de Administrare a Afacerilor de la DEI COLLEGE, în colaborare cu Universitatea din Sunderland, își propune să formeze studenți postuniversitari în domenii care vor construi o carieră de succes în afaceri folosind o diplomă recunoscută la nivel internațional. Programele postuniversitare oferă un raport dinamic și echilibrat de know-how managerial și expertiză academică, echipând potențialii absolvenți cu cunoștințe practice valoroase direct de pe piață, abilități de conducere, încredere în sine și avantaje competitive, mod neconvențional de gândire și capacitate critică inovatoare, orientare către soluții și spirit antreprenorial cu o perspectivă globalizată și extrovertită.
Programul Postuniversitar în Administrarea Afacerilor - MBA este ideal pentru absolvenții care doresc o diplomă postuniversitară recunoscută la nivel internațional, cu acces direct la piața de afaceri. Curriculumul este conceput pentru a oferi un raport dinamic și echilibrat de know-how managerial și expertiză academică, echipând viitorii directori de afaceri și membri ai organizațiilor cu calificările necesare.
Studenți ideali
Programul de MBA se adresează celor care:
- Doriți să obțineți cunoștințe practice valoroase direct de pe piață
- Încercați să-și dezvolte capacitatea critică și cunoștințele privind problemele actuale care privesc afacerile
- Doriți să dobândiți cunoștințe calitative și cantitative legate de rezolvarea problemelor
- Doresc să obțină o viziune extrovertită asupra lumii afacerilor, astfel încât să poată obține un avantaj competitiv pe piața muncii
Admitere
Curriculum
Programul durează douăsprezece luni și începe în octombrie-noiembrie și în ianuarie-februarie a fiecărui an universitar.
Modulele sunt după cum urmează:
Primul termen
Management financiar și control
Studenții vor fi introduși în principalele domenii ale managementului financiar și controlului financiar. Aceștia vor studia rolul contabilității în pregătirea planurilor strategice, măsurarea și compararea performanței financiare, conceptul de cost al unei entități în managementul operațional și strategic și managementul general și analiza costurilor. În același timp, studenții vor învăța metodele de stabilire a costurilor și control, principiile planificării strategice în luarea deciziilor și conceptul de buget. Ei vor studia pregătirea bugetului și controlul financiar, evaluarea oportunităților de investiții, deciziile de finanțare a afacerilor și rolul capitalului de lucru în asigurarea finanțării afacerilor.
Management strategic în context internațional
După ce au studiat managementul și controlul financiar, studenții vor avea ocazia să se cufunde în explorarea diverselor subiecte din domeniul strategiei și al afacerilor internaționale, pe măsură ce lumea afacerilor se îndreaptă din ce în ce mai mult către o perspectivă globală. Pe parcursul programului, vor fi examinate probleme cheie și actuale legate de managementul strategic internațional și global, studiind proiectarea managementului strategic și a proceselor de conducere, precum și modurile în care deciziile strategice afectează funcționarea organizațiilor care desfășoară afaceri atât pe plan intern, cât și internațional. .
Managementul profesional și dezvoltarea leadershipului
Studenții vor avea ocazia să studieze și să-și dezvolte stilul personal de conducere, printr-o serie de teorii de leadership și management. În timpul programului, studenții vor explora subiecte precum strategia și schimbarea, cele trei niveluri de strategie și luare a deciziilor, diferențele dintre management și leadership, atitudini și motivații de conducere, inteligență emoțională și stil personal de conducere, leadership tranzacțional și transformațional și planificarea generală a dezvoltării resurselor umane. .
Termenul 2
Crearea de valoare în organizații - managementul operațiunilor și marketingului
Elevii vor dezvolta gândirea critică despre modul în care organizațiile creează valoare pentru clienți prin integrarea aspectelor cheie ale operațiunilor și ale strategiei de management de marketing. În timpul programului, studenții vor studia crearea de valoare ca obiectiv principal al organizațiilor, fie că sunt start-up-uri sau cele existente, de la ideile inițiale de produse și servicii până la difuzarea pe noi piețe. Studenții vor fi predați concepte de bază, modele și teorii ale managementului operațiunilor moderne și ale strategiei de management de marketing și se vor concentra pe aplicarea cadrelor care includ funcțiile de bază ale unei organizații.
Această secțiune examinează provocările actuale din mediul competitiv volatil de astăzi. Subiectele cheie includ: crearea de valoare și inovarea, aspectele managementului operațiunilor legate de proiectarea, planificarea, controlul și îmbunătățirea operațiunilor, importanța relațiilor de cogenerare și aprecierea nenumăratelor canale prin care clienții experimentează și interacționează cu afacerile.
Cursuri de specializare
MBA în finanțe
Contabilitate de gestiune si finante pentru luarea deciziilor
MBA în marketing
Gestionarea mărcilor / Marketing digital
MBA în Managementul Resurselor Umane
Managementul Internațional Contemporan al Resurselor Umane
Al treilea termen
Proiect MBA
Proiect final
În colaborare cu supervizorul academic al departamentului și folosind o abordare de cercetare aplicată în afaceri, studenții vor alege formatul proiectului lor final dintre o dizertație, un proiect corporativ aplicat, un proiect corporativ sau o disertație de afaceri. Dizertația fiecărui student ar trebui să includă un rezumat clar, un rezumat al organizației cercetate, o trecere în revistă a literaturii academice relevante și extragerea întrebărilor de cercetare valide atât din literatură, cât și din problemele organizației sau ale afacerii. În același timp, studentul trebuie să facă o trecere în revistă a aspectelor metodologice legate de tema de cercetare, inclusiv evaluarea critică a metodologiilor alternative de cercetare și a limitărilor acestora, o trecere în revistă a metodei de cercetare adoptate și a tehnicilor de colectare a datelor, care includ interviuri, observații. și . observația participantă, precum și implicațiile și limitările acestora. Un accent deosebit va fi pus pe interpretarea și analiza datelor calitative și, eventual, cantitative, folosind tehnici statistice și de calcul adecvate, precum și pe prezentarea constatărilor empirice.
*Modulele se pot schimba în fiecare an.
Oportunități de carieră
La finalizarea cu succes a programului, studentul va fi dobândit cunoștințele și abilitățile necesare pentru a urma o carieră în care va profita de oportunitățile excelente de creare de rețele internaționale cu companii, organisme publice, organizații non-profit și instituții de economie socială. Veți beneficia de experiența practică și dinamismul multor directori din companii și organizații private, primind o varietate de stimulente de afaceri din Grecia și din străinătate, participând la misiuni de afaceri internaționale și programe de cercetare și cunoscând în detaliu practicile emergente și cele mai moderne. în domeniul comerțului, managementului și dezvoltării afacerilor.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA cu normă întreagă
- Milan, Italia
MBA în inteligență artificială
- Berlin, Germania
Master of Business Administration
- Tacoma, Statele Unite ale Americii