
EMBA in
Executive MBA
EADA Business School, Executive Education

Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
14 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 39.000
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Introducere
prestigiosul Financial Times Ranking publică o listă anuală a celor mai bune universități și școli de afaceri. În cea mai recentă ediție, corespunzătoare anului 2023, dintre cele peste douăsprezece mii de școli de afaceri care există tocmai în lume, EADA se plasează în Top #16 în programele deschise, recunoscând astfel calitatea predării noastre, designul propunerii de formare, caracterul la nivel și nivel internațional. de satisfacție a participanților noștri, printre alți indicatori.
În clasamentul menționat mai sus dorim să împărtășim că rămânem numărul 1 în lume la Studenți Internaționali și că în clasament combinat cu pregătirea în companie, suntem pe locul 25 în lume.


Executive MBA: Obiective
- Analizați și înțelegeți mediul dintr-o perspectivă globală (aspecte economice, sociale etc.) pentru a lua cele mai potrivite decizii strategice într-o companie.
- Detectează oportunități de afaceri, atât în interiorul, cât și în afara companiei tale și dezvoltă un plan de afaceri, fie ca intraprenor, fie ca antreprenor.
- Dobândiți o viziune globală a organizației care vă permite să recunoașteți impactul deciziilor luate în diferitele domenii funcționale.
- Dezvoltați competențele cheie pentru a-și asuma cu succes conducerea echipelor și a organizației, acționând ca un motor cheie al schimbării.
- Proiectează-ți propriul plan de dezvoltare profesională pe baza definiției unui scop și în funcție de obiectivele și interesele tale personale.
- Evaluează-ți și antrenează-ți abilitățile de conducere, inteligența emoțională și activitatea neuro-cognitivă pe baza metodologiei inovatoare și unice oferite de Training Lab.
Executive MBA îți va oferi o viziune transversală asupra afacerii, analizând și înțelegând mediul dintr-o perspectivă globală (aspecte economice, sociale etc.) pentru a lua cele mai potrivite decizii strategice într-o companie.
Principalele atribute
1. Viziune de afaceri transversală și holistică
2. Leadership Track: Dezvoltarea abilităților de management
3. Program transformator în era digitală
4. Caracter internaţional
5. Plan personal de dezvoltare profesională