
MBA in
Inovare și spirit antreprenorial
EDC Paris Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză, Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 10.400 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Fiți lideri ai companiilor de mâine
Metodologia învățării
- Studiu de caz
- Învățarea pe bază de proiect
- Abordare interdisciplinară
- Învățare auto-ghidată (acces la bazele de date cu conținut de afaceri)
Programul structurii
Punerea în aplicare a cursului academic în sine, care cuprinde patru blocuri diferite de învățare : orientare, cursuri de bază, concentrare și teza MBA.
În același timp, studenții au acces la un set de servicii în afara clasei, concepute pentru a-și face experiența de învățare pe deplin cuprinzătoare, cum ar fi serviciile de carieră profesională, serviciile de rețea de afaceri și de afaceri, printre altele.
MBA nostru cântărește 75 de credite ECTS. Include cursuri de avarie franceză (4 zile - 24 ore) și o zi de inducție (6 ore).
- Atelierele / seminariile vor fi distribuite în cadrul programului.
- Profilul instructorilor: experți cu un istoric puternic în proiecte de inovare și antreprenoriale de conducere Facultatea de bază a EDC Paris Business School ( EDC Paris Business School top din Franța)
- Ținta participanților: manageri și lideri dispuși să își consolideze transportatorul printr-o viziune inovatoare și antreprenorială a managementului.
- Durata programului: 12 luni (inclusiv teza).
Admitere
Curriculum
Curriculum
Măriți orientarea
Include cursuri de franceză în caz de accident (4 zile - 24 de ore) și o zi de inițiere (6 ore).
Măriți cursurile Core (48 credite)
Cursurile de bază acoperă domenii de afaceri esențiale și esențiale; cursurile de bază sunt împărțite în blocuri care au o pondere de 6 credite ECTS (36 ore). Fiecare bloc este format din 2 cursuri care au o greutate de 3 credite fiecare.
- Strategie și inovație
- Management strategic
- Managementul inovării
- Contabilitate și Finanțe
- Analiză financiară
- Corporate Finance
- Arhitectură și procese valorice
- Gestionarea lanțului de aprovizionare
- Gestionarea sistemului și proceselor informaționale
- Gestionarea persoanelor și organizațiilor (HRM și comportament organizațional)
- International HRM (Managementul resurselor umane)
- Comportament organizational
- Marketing și afaceri internaționale
- Managementul marketingului
- Afaceri internationale
- Managementul performantei
- Contabilitate a costurilor
- Controlul controlului
- Datorită proceselor decizionale bazate pe date
- Economie managerială (Micro și Macro)
- Modele pentru luarea deciziilor / metode cantitative
- Dezvoltare managerială și leadership
- Managementul echipei și intercultural
- Inteligență emoțională și RSC
Elevii vor învăța:
- Înțelegerea dinamicii mediului pentru a defini acțiunile strategice și de marketing pentru a crea avantaje competitive durabile
- Cum să impulsioneze crearea de valori pentru părțile interesate și să evalueze oportunitățile și investițiile pe care le poate susține o companie
- Această execuție strategică de succes constă nu numai în oameni inteligenți și motivați, ci și în procese eficiente și eficiente.
Măriți concentrarea „Inovație și antreprenoriat” (16 credite ECTS)
Cursurile de concentrare acoperă domenii avansate de afaceri; fiecare curs de concentrare este format din 4 credite (24 de ore) - Cursuri de concentrare cu greutatea de 16 credite ECTS
- Modelul de inovare a modelelor de afaceri la vârsta digitală
- Dezvoltarea de noi produse
- De la oportunitatea de afaceri la planul de afaceri
- Transformarea organizației - antreprenoriat corporativ
Beneficiile cheie pentru studenți
- Îmbogățirea - datorită unei abordări interdisciplinare
- Păstrați actualizări, deoarece programele sunt revizuite permanent
- Angajabilitate - ca urmare a dobândirii competențelor care sunt la cea mai mare cerere
Măriți teza de MBA (11 credite)
Teza de MBA este o oportunitate de a pune în practică toate cunoștințele dobândite și de a vă acredita calitățile de director executiv.
Toate proiectele se desfășoară în grup și sunt apărate în fața unui grup academic
Teza MBA este nucleul central al programului și deține statutul de curs în sine. În cadrul acestui curs, grupul proiectează și elaborează un plan de afaceri bazat pe una din cele două opțiuni: un proiect de cercetare teoretică referitor la orice aspect al organizării afacerii; sau un plan operațional funcțional bazat pe o companie și o situație reală.
Orientările pentru elaborarea acestui plan și formarea grupurilor de lucru sunt prezentate pe parcurs.
Teza de MBA are 4 obiective cheie:
- Dezvoltarea abilităților și tehnicilor necesare desfășurării unui proiect de cercetare
- Îmbunătățirea capacității de rezolvare a problemelor în medii nefamiliare în contexte legate de antreprenoriat și afaceri
- Integrarea cunoștințelor dobândite pe MBA
- Înțelegerea dinamicii rolurilor de grup și a productivității echipei în raport cu cercetarea.
Înainte de a începe să lucreze la teza lor de MBA, participanții vor urma un seminar cu privire la modul de desfășurare a unei anchete manageriale / de afaceri și de cercetare (9 ore)
Zoom pe dezvoltarea personală și servicii de carieră (48 ore)
Dezvoltarea personală este critică (un MBA este o experiență care schimbă viața!), Dar serviciul de carieră este la fel de critic pentru clasament și satisfacția generală a studenților.
- 24 de ore în jurul dezvoltării personale, inclusiv subiecte legate de comunicare și prezentare, o evaluare MBTI gratuită (sau similară) și crearea de rețele,
- 24 de ore în jurul serviciilor de carieră, inclusiv ateliere, evenimente, clinici de CV, interviuri batjocoritoare etc.
Atelierele / seminariile vor fi răspândite în întregul program.
Departamentul de Relații Corporate va fi profund implicat în proiectarea și livrarea acestei piste.
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Director de marketing - Director digital - Director de operațiuni - Director de dezvoltare de afaceri - Director de inovație - Director / manager de proiect strategic etc.