Keystone logo
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics MBA - administrarea afacerilor (teza / non-teză)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics

MBA - administrarea afacerilor (teza / non-teză)

Famagusta, Cipru

0 Semesters

Engleză, Turc

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Sep 2023

Solicitați taxe de școlarizare

În campus

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile

Introducere

Programele noastre de masterat în Business Administration (MBA) și în Marketing Management (Master) deschis pentru absolvenți din toate mediile academice. Programul de MBA durează în mod tradițional pentru trei semestre (de obicei ceva mai cu opțiunea teza) și de masterat de marketing durează timp de două semestre (de obicei ceva mai cu opțiunea teza). În funcție de fundal, cu toate acestea, un semestru de cursuri de fundație poate fi necesară înainte de sau împreună cu cursurile obișnuite. Noi încurajăm solicitanții cu scopul de a continua să doctorat pentru a alege un program de master cu opțiune de teza. În schimb, va sfatuim solicitanții cu scopul de a lucra în industrie pentru a alege un program fără teză. Candidații la programele tezei sunt sfătuiți să se aplice mai devreme și să consolideze portofoliul cererea, inclusiv dovezi cu privire la competențele de cercetare și de competență lingvistică.

MBA (în limba turcă)

Populare cu profesioniștii care lucrează, iar unele dintre studenții noștri turci este programul nostru de MBA (İșletme Yönetimi) a oferit în seara în limba turcă în instalațiile off-campus în capitala Nicosia (Lefkosa). De asemenea, are tezei și non-Teza alternative și este similar în durată și conținut la programul nostru de MBA tradiționale în limba engleză.

Cerințele de admitere

MBA și Marketing programele de masterat sunt deschise pentru solicitanții din toate mediile academice cu CGPA universitar de mai sus 2.5 din 4,00 sau echivalentul acestuia.

Facultatea de cercetare Interese

Următoarele este o listă orientativă a intereselor noastre de cercetare la nivel de doctorat de cercetare: planuri de reprezentare a lucrătorilor nonunion, sindicalizare, relațiile de rețea în sistemele IR, relațiile pozitive angajat-angajator, dezvoltarea angajaților, strategii de dezvoltare durabilă, relații cu părțile interesate, responsabilitatea socială a întreprinderilor, marketing internațional , comportamentul consumatorului, antreprenoriat, servicii de dezvoltare a afacerilor, stiluri cognitive, managementul resurselor umane, recrutare si selectie, justiție organizațională, de satisfacție a clienților, de marketing de servicii, de calitate a serviciilor, modele de export pentru IMM-uri.

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • Master personalizat în administrarea afacerilor
    • Kloten, Elveţia
  • Master Online de Administrare a Afacerilor
    • Online
  • MBA în Managementul Proiectelor Internaționale (Online sau On-Campus)
    • Barcelona, Spania
    • Online