MBA - administrarea afacerilor (teza / non-teză)
Famagusta, Cipru
DURATA
0 Semesters
LIMBI
Engleză, Turc
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2023
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programele noastre de masterat în Business Administration (MBA) și în Marketing Management (Master) deschis pentru absolvenți din toate mediile academice. Programul de MBA durează în mod tradițional pentru trei semestre (de obicei ceva mai cu opțiunea teza) și de masterat de marketing durează timp de două semestre (de obicei ceva mai cu opțiunea teza). În funcție de fundal, cu toate acestea, un semestru de cursuri de fundație poate fi necesară înainte de sau împreună cu cursurile obișnuite. Noi încurajăm solicitanții cu scopul de a continua să doctorat pentru a alege un program de master cu opțiune de teza. În schimb, va sfatuim solicitanții cu scopul de a lucra în industrie pentru a alege un program fără teză. Candidații la programele tezei sunt sfătuiți să se aplice mai devreme și să consolideze portofoliul cererea, inclusiv dovezi cu privire la competențele de cercetare și de competență lingvistică.
MBA (în limba turcă)
Populare cu profesioniștii care lucrează, iar unele dintre studenții noștri turci este programul nostru de MBA (İșletme Yönetimi) a oferit în seara în limba turcă în instalațiile off-campus în capitala Nicosia (Lefkosa). De asemenea, are tezei și non-Teza alternative și este similar în durată și conținut la programul nostru de MBA tradiționale în limba engleză.
Cerințele de admitere
MBA și Marketing programele de masterat sunt deschise pentru solicitanții din toate mediile academice cu CGPA universitar de mai sus 2.5 din 4,00 sau echivalentul acestuia.
Facultatea de cercetare Interese
Următoarele este o listă orientativă a intereselor noastre de cercetare la nivel de doctorat de cercetare: planuri de reprezentare a lucrătorilor nonunion, sindicalizare, relațiile de rețea în sistemele IR, relațiile pozitive angajat-angajator, dezvoltarea angajaților, strategii de dezvoltare durabilă, relații cu părțile interesate, responsabilitatea socială a întreprinderilor, marketing internațional , comportamentul consumatorului, antreprenoriat, servicii de dezvoltare a afacerilor, stiluri cognitive, managementul resurselor umane, recrutare si selectie, justiție organizațională, de satisfacție a clienților, de marketing de servicii, de calitate a serviciilor, modele de export pentru IMM-uri.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master personalizat în administrarea afacerilor
- Kloten, Elveţia
Master Online de Administrare a Afacerilor
- Online
MBA în Managementul Proiectelor Internaționale (Online sau On-Campus)
- Barcelona, Spania
- Online