MBA International Management - Data Analytics și Luarea Deciziilor
Reutlingen, Germania
DURATA
3 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 9.600
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Analiza datelor și luarea deciziilor sunt o parte esențială a ESB MBA, concepută pentru a oferi viitorilor lideri de afaceri abilitățile de a utiliza datele în procesele de luare a deciziilor. Acest MBA cuprinzător acoperă totul, de la elementele de bază ale analizei datelor, cum ar fi stocarea datelor, organizarea, transformarea și vizualizarea, până la tehnici avansate și aplicații ale învățării automate. Elevii vor dobândi experiență practică în explorarea seturilor de date, formularea ipotezelor și testarea metodelor empirice. Aflați despre importanța combinării întrebărilor de afaceri cu soluții bazate pe date pentru a vizualiza și comunica în mod eficient rezultatele analizelor complexe către un public cu niveluri variate de expertiză statistică. Absolvenții ESB MBA vor fi pregătiți să se confrunte cu provocările de afaceri din lumea reală folosind abilitățile lor rafinate de analiză a datelor.
Galerie
Studenți ideali
Absolvenții din toate disciplinele pot fi înscriși dacă au cel puțin doi ani de experiență profesională după absolvirea diplomei de licență. Absolvenții în inginerie, științe naturale sau științe umaniste vor obține calificări de absolvent pentru a-și îmbunătăți oportunitățile de carieră.
Admitere
Curriculum
ECTS: 90
Patru din zece specializări
Module de bază: Semestrul 1/semestrul de iarnă (octombrie până în februarie)
- Afaceri în cifre: Contabilitate și Finanțe
- Gestionarea cererii și ofertei
- Strategie pentru viitor
- Gestionarea oamenilor și a culturii
- Cadrele legale de management
- Germană 1 / Limba de afaceri 1
- Germană 2 / Limba de afaceri 2
- Metode de cercetare în afaceri
- Plasarea companiei și raportul de proiect
- Teza de masterat
Opțiuni: Semestrul 2/semestrul de vară (martie până în iulie)
- Management Lean Enterprise
- Negociere peste frontiere
- Managementul vânzărilor internaționale
- Marketing bazat pe date
- Valorificarea diversității, echității și incluziunii (DEI) ca factori de conducere organizaționali
- Analiza datelor și luarea deciziilor
- Dinamica durabilității
- Transformare organizațională și de afaceri
- Modele de afaceri pentru o economie circulară
- Crearea și Execuția Strategiei
Proiect în cadrul companiei: vacanță de vară/semestrul 3/semestrul de iarnă (august până în noiembrie)
Modul obligatoriu
- Strategie și întreprinzător
- Gestionarea cererii și ofertei
- Guvernarea economică și juridică
- Contabilitate și finanțe
- Comportament organizational
electiv
- Managementul Tehnologic Internațional
- Marketing internațional și vânzări
- Strategie internațională și dezvoltare corporativă
- Patru din zece specializări
Teză de master: Semestrul 3/semestrul de iarnă (noiembrie până în februarie)