MBA International Management - Strategie de afaceri
DURATA
3 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 9.600
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Profitați de oportunitatea de a stăpâni competențe strategice esențiale care permit luarea deciziilor inteligente și durabile pentru a crea valoare de afaceri pe termen lung. Într-un mediu extrem de interactiv și internațional, veți învăța despre metode de strategie clasice și inovatoare, cum ar fi cele 5 forțe ale lui Porter, dezvoltarea scenariului și roata viitorului. În plus, veți contribui la crearea siguranței psihologice în curs, deoarece permite un mediu de învățare deschis, respectuos, creativ și eficient. MBA ESB în strategie de afaceri vă va ajuta să vă creșteți abilitățile de gândire strategică și să vă faceți ideile operaționale prin analize critice și bazate pe date, comunicare persuasivă și prin excelenta muncă în echipă.
Galerie
Studenți ideali
Absolvenții din toate disciplinele pot fi înscriși dacă au cel puțin doi ani de experiență profesională după absolvirea diplomei de licență. Absolvenții în inginerie, științe naturale sau științe umaniste vor obține calificări de absolvent pentru a-și îmbunătăți oportunitățile de carieră.
Admitere
Curriculum
ECTS: 90
Patru din zece specializări
Module de bază: Semestrul 1/semestrul de iarnă (octombrie până în februarie)
- Afaceri în cifre: Contabilitate și Finanțe
- Gestionarea cererii și ofertei
- Strategie pentru viitor
- Gestionarea oamenilor și a culturii
- Cadrele legale de management
- Germană 1 / Limba de afaceri 1
- Germană 2 / Limba de afaceri 2
- Metode de cercetare în afaceri
- Plasarea companiei și raportul de proiect
- Teza de masterat
Opțiuni: Semestrul 2/semestrul de vară (martie până în iulie)
- Management Lean Enterprise
- Negociere peste frontiere
- Managementul vânzărilor internaționale
- Marketing bazat pe date
- Valorificarea diversității, echității și incluziunii (DEI) ca factori de conducere organizaționali
- Analiza datelor și luarea deciziilor
- Dinamica durabilității
- Transformare organizațională și de afaceri
- Modele de afaceri pentru o economie circulară
- Crearea și Execuția Strategiei
Proiect în cadrul companiei: vacanță de vară/semestrul 3/semestrul de iarnă (august până în noiembrie)
Modul obligatoriu
- Strategie și întreprinzător
- Gestionarea cererii și ofertei
- Guvernarea economică și juridică
- Contabilitate și finanțe
- Comportament organizational
electiv
- Managementul Tehnologic Internațional
- Marketing internațional și vânzări
- Strategie internațională și dezvoltare corporativă
- Patru din zece specializări
Teză de master: Semestrul 3/semestrul de iarnă (noiembrie până în februarie)